Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Obiectiv de investitii "Gradinita cu program prelungit nr.4-140 Prescolari " b-dul.Republicii,nr.92, Mun.Pitesti, jud.Arges


Anunt de participare numarul 55933/17.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CENTRUL BUGETAR NR.1 PITESTI
Adresa postala: B-DUL.REPUBLICII, NR.84, PITESTI, ARGES, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110062, Romania, Punct(e) de contact: CAMELIA MAZILU, DANIELA PETRE, Tel.0348430350, 0248219455, Fax: 0348430350
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTIE PUBLICA
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Obiectiv de investitii "Gradinita cu program prelungit nr.4-140 Prescolari " b-dul.Republicii, nr.92, Mun.Pitesti, jud.Arges
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Gradinita cu program prelungit nr.4 , b-dul.Republicii, nr.92, Mun.Pitesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectiv de investitii "Gradinita cu program prelungit nr.4-140 Prescolari"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214100-1 - Lucrari de constructii de gradinite (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectiv de investitii "Gradinita cu program prelungit nr.4-140 Prescolari"
Valoarea estimata fara TVA: 2, 938, 995RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 43950 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ACORD DE ASOCIERE LEGALIZAT
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.181/O.U.G.34/2006, CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI DIN CARE SA REZULTE CA OFERTANTUL NU A FOST CONDAMNAT PENTRU FAPTE PENALE, CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR EXIGIBILE DE PLATA A IMPOZITELOR SI TAXELOR CATRE STAT SI BUGETE LOCALE, CERTIFICAT INREGISTRARE LA OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANTUL CONTABIL LA 31.12.2007, CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI MAI MARE DE 8790000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI, PERSONALUL DE SPECIALITATE DE CARE DISPUNE OFERTANTUL, STUDIILE PERSONALULUI SI ALE PERSOANELOR RESPONSABILE CU EXECUTIA LUCRARILOR, EFECTIVELE PERSONALULUI ANGAJAT IN ULTIMII 3 ANI, UTILAJELE SI ECHIPAMENTELE NECESARE PENTRU INDEPLINIREA CONTRACTULUI, MASURI DE PROTECTIE A MEDIULUI, CERTIFICAREA CALITATII, SECURITATEA MUNCII, SUBCONTRACTANTI SI ACORDURI DE SUBCONTRACTARE.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 700 RON
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR DEPUS LA CASIERIA CENTRULUI BUGETAR NR.1 PITESTI, IN BAZA UNEI SOLICITARI SCRISE.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.07.2008 11:00
Locul: CENTRUL BUGETAR NR.1 PITESTI, B-DUL.REPUBLICII, NR.84, PITESTI, JUD.ARGES, COD POSTAL 110062
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertantii sau reprezentantii imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEUS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104648, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL PITESTI
Adresa postala: STR.VICTORIEI, NR.22, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110017, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICIPIULUI PITESTI, SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: STR.VICTORIEI, NR.24, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248213994, Email: [email protected], Fax: 0248212166, Adresa internet (URL): www.primariapitesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2008 18:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer