Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Obiectiv nou- Cladire spatii de invatamant.


Anunt de participare numarul 37661/31.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative
Adresa postala: Str. Povernei nr. 6-8, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010643, Romania, Punct(e) de contact: Mariana Postamentel, Tel.3140383, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 3127094, Adresa internet (URL): www.snspa.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Obiectiv nou- Cladire spatii de invatamant.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: B-dul Expozitiei nr.30A, sector 1, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizare obiectiv nou, avand destinatia spatii de invatamant si urmatoarele caracteristici constructive: regim de inaltime 2S+P+7E; suprafata construita- 1292 mp, suprafata desfasurata- 14735 mp.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214400-4 - Constructie de institutii universitare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform proiectului tehnic si a cantitatilor cuprinse in caietelor de sarcini intocmite pe specialitatri
Valoarea estimata fara TVA: 12, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este 210000 ron, garantia de executie este 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii si venituri bugetare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificate emise de Registrul Comertului din care sa rezulte ca operatorii economici nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art.180 si art.181 din OUG nr.34/2006.2.Caziere juridice pentru personalul de conducere al ofertantului.3.Certificate privind plata impozitelor si taxelor sociale (ANAF, Finante Publice Locale, CAS ).4. Certificat de inregistrare emis de ORC.5. Extras privind domeniul de activitate din statutul societatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)declaratii bancare corespunzatoare care sa reflecte bonitatea ofertantului.b)dovezi privind asigurarea riscului profesional.c)bilant contabil la 31.12.2006 sau 30.06.2007.d)declaratie privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani.d) audit financiar extern
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 42000000ron.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista lucrarilor executate in ultimii 3-5 ani .Formular 12F;
- informatii referitoare la personalul de care dispune pentru asigurarea controlului calitatii(AQ+CQ).- declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani .- declaratii referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice.- informatii referitoare la pregatirea profesionala a personalului.- standarde de asigurare a calitatii.- standarde de protectia mediului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-prezentarea unui contract de lucrari cu valoare de 12600000 ron . -personalul de conducere sa fi avut o activitate continua in cadrul societatii respective in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.12.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 5 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria SNSPA.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.12.2007 13:00
Locul: SNSPA, str. Povernei nr. 6-8, corp A1, et.1, cam.111.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel Bucuresti- Sectia a VIII-a de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Sos. Oltenitei, nr. 107-111, sector 4., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.021-3323564, Fax: 021-3321240, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Tehnic, Investitii si Achizitii
Adresa postala: S.N.S.P.A., str. Povernei, nr. 6-8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010643, Romania, Tel.021-3140383, Email: [email protected], Fax: 021-3127094
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2007 17:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer