Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Obiectivul de investitii Consolidare si reabilitare Corp A- sediul I.G.P.R., Sos. Stefan cel Mare nr.13-15, sector 2, Bucuresti


Anunt de participare numarul 48312/01.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE
Adresa postala: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050041, Romania, Punct(e) de contact: SAVU GABRIELA, Tel.208.25.25 int. 26.195; 311.09.99, Fax: 317.03.00, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Obiectivul de investitiiConsolidare si reabilitare Corp A- sediul I.G.P.R., Sos. Stefan cel Mare nr.13-15, sector 2, Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Sos. Stefan cel Mare nr.13-15, sector 2, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de realizare a Obiectivului de investitiiConsolidare si reabilitare Corp A- sediul I.G.P.R., Sos. Stefan cel Mare nr.13-15, sector 2, Bucuresti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile de realizare a Obiectivului de investitii Consolidare si reabilitare Corp A - sediul I.G.P.R., Sos. Stefan cel Mare nr.13-15, sector 2, Bucuresti, ce fac obiectul procedurii, sunt precizate in Caietul de sarcini, din Documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 910, 345RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 35000 lei; Garantia de buna executie: 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat/ Ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform art.44 din OUG nr. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
completarea declaratiilor privind neincadrarea operatorilor economici in situatiile prevazutela art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006; prezentarea de certificate constatatoare (in original sau copie legalizata) privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor, contributiilor de asigurari sociale catre componentele bugetului general consolidat si catre bugetele locale valabile la data deschiderii ofertei; certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/autorizatie de functionare valabil la data deschiderii ofertei; documentul/documentele de atestare eliberate de Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei Electrice pentru executia instalatiilor electrice de joasa tensiune si de Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Gazelor Naturale pentru executia bransamentelor si instalatiilor de utilizare a gazelor naturale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil aferent primului semestru al anului 2007 si/sau scrisoare/scrisori de bonitate din partea unei/unor banci sau societati recunoscute de audit financiar si contabil; declaratie privind cifra de afaceri globala pe anii 2005, 2006 si 2007;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista privind principalele lucrari din ultimii 5 ani; minimum o recomandare din partea altui beneficiar/client pentru o lucrare similara executata in ultimii 5 ani, cu o valoare egala sau mai mare de 550.000 lei; declaratie privind partea sau partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea lor, dupa caz.; declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantulse angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului; Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, se solicita CV-uri si caziere judiciare pentru persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului (presedinte, director general, director tehnic, director financiar, sef santier), precum si ale oricaror specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului - responsabili tehnici cu executia. De asemenea, autoritatea contractanta solicita ofertantilor asigurarea urmaririi executiei lucrarilor cu responsabili tehnici atestati (autorizati) pe domenii (subdomenii) de activitate ; documente de certificare a sistemului calitatii pentru ofertant(in original sau copie/ii legalizata/te), valabile la data deschiderii ofertelor, emise de organisme acreditate in domeniu, respectiv certificate ISO 9001 sau echivalent; documente de certificare asistemului de protectia mediului, pentru ofertant (in original sau copie/ii legalizata/te), valabile la data deschiderii ofertelor, emise de organisme acreditate in domeniu, respectivcertificate din seria ISO (ISO 14001), sau documente echivalente care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
executia unei lucrari similare cu o valoare egala sau mai mare de 550.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.05.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la casieria IGPR.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2008 10:30
Locul: IGPR- Directia de Logistica, Serviciul Achizitii Publice, Str. Mihai Voda nr.6, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.3104641, Email: [email protected], Fax: 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030099, Romania, Tel.3195180, Email: [email protected], Fax: 3195183, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 5 zile de la luarea la cunostinta a actului considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
IGPR- Directia de Logistica, Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Str. Mihai Voda, nr.6, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020123, Romania, Tel.3110999, Fax: 3170300, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.03.2008 15:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer