Licitatie Publica - Obiectivul de investitii Spatii noi de Invatamant Preclinic, Colegii si Masterat la UMF Cluj
Anunt de participare numarul 10927/21.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Medicina si Farmacie "Iuliu Hatieganu" Cluj-Napoca
Adresa postala: str. Emil Isac, nr. 13, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400023, Romania, Punct(e) de contact: Birou de Achizitii, Tel.0264.430.865, In atentia: Albu Nicoleta , Mak Ildi, Email: [email protected], Fax: 0264.430.896, Adresa internet (URL): www.umfcluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Obiectivul de investitii Spatii noi de Invatamant Preclinic, Colegii si Masteratla UMF Cluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Str. Prof. Gh. Marinescu 23Cluj-Napoca
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul de investitii Spatii noi de Invatamant Preclinic, Colegii si Masteratla UMF ClujStr. Prof. Gh. Marinescu 23Cluj-Napoca
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214000-0 - Lucrari de constructii de institutii de invatamant si centre de cercetare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectivul de investitii Spatii noi de Invatamant Preclinic, Colegii si Masteratla UMF Cluj - contract de executie lucrari
Valoarea estimata fara TVA: 16, 764, 705RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 85000 lei -scrisoare de garantie bancara garantie de buna executie de 5% din valoarea lucrarii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat si surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea -formular anexa 12ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34 -formular anexa 12B Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata -conf. fisa de dateCertificat constatator emis de oficiul registrului comertului in copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie bancara (scrisoare de bonitate)-conf. fisa de dateBilant contabil pozitiv la 30.12.2006Informatii privind cifra de afaceri- valoarea minima impusa in lei 5.500.000 RON Solvabilitate patrimoniala -conf. fisa de dateLichiditate generala-conf. fisa de date
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri-valoarea minima impusa in lei 5.500.000 RONSolvabilitate patrimoniala-nivelul min. al indicatorului 30% la 31.12.2006Lichiditate generala-nivelul min. al indicatorului 100% la 31.12.2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale lucrari in ultimii 5 ani-formular B7Fisa experienta similara -completare formular anexa B3 si B4Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii -formular B5
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
experienta similara - valoarea minima impusa in lei 5.000.000 RON cel putin un contract de aceasta valoare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.06.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 711 RON
Conditii si modalitate de plata: documentatia se va ridica de la sediul proiectantului SC PRINCER SA, Buc. , str Lipscani , nr.33, ET 3, CAM 302, tel. 021/3146207, fax 021/3159097
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.06.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.06.2007 10:00
Locul: UMF CLUJ, str. E. Isac , nr. 13, Sala Senatului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane autorizate din partea ofertantilor si din partea autoritatii contractante
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: P-ta. Stefan cel Mare , nr. 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264593865, Email: [email protected], Fax: 0264593866
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul national de solutionare contestatii
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se depun la CNSC in termen de 10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UMF CLUJ Oficiul juridic
Adresa postala: str. E. Isac 13, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400023, Romania, Tel.0264 430896, Fax: 0264 430896
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.04.2007 16:19