Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Obtinerea certificatelor de urbanism, avizelor, acordurilor, autorizatiilor de construire,de identificare a proprietarilor si intermediere a obtinerii acordurilor proprietarilor afectati de lucrari, de realizare a documentatiilor topografice, a studiilor


Anunt de participare (utilitati) numarul 73891/21.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.
Adresa postala: STR. NICOLAE IORGA NR. 89A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900587, Romania, Punct(e) de contact: ANDREEA BOCANU, Tel.0241.80.53.05, In atentia: serviciului achizitii, Email: [email protected], Fax: 0241.80.53.04, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Obtinerea certificatelor de urbanism, avizelor, acordurilor, autorizatiilor de construire, de identificare a proprietarilor si intermediere a obtinerii acordurilor proprietarilor afectati de lucrari, de realizare a documentatiilor topografice, a studiilor geotehnice pentru lucrarile de investitii pentru S.C ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA si SC ENEL DISTRIBUTIE BANAT S.A.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: LOT 1: JUD. CALARASI, JUD. IALOMITA, JUD. TULCEA, JUD. CONSTANTA;
LOT 2: JUD. ARAD, JUD. HUNEDOARA, JUD.CARAS, JUD. TIMIS
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 720, 000 si 3, 440, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente in baza unei comenzi de lucru transmisa de beneficiar cu 48 de ore inainte ori de cate ori este nevoie
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obtinerea certificatelor de urbanism, avizelor, acordurilor, autorizatiilor de construire, de identificare a proprietarilor si intermediere a obtinerii acordurilor proprietarilor afectati de lucrari, de realizare a documentatiilor topografice, a studiilor geotehnice pentru lucrarile de investitii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71335000-5 - Studii tehnice (Rev.2)
71351810-4-Servicii de topografie (Rev.2)
71354000-4-Servicii de cartografie (Rev.2)
71354300-7-Servicii de cadastru (Rev.2)
71400000-2-Servicii de urbanism si de arhitectura peisagistica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
in conformitate cu cerintele Caietelor de Sarcini.Activitatea se va desfasura pe intreaga arie teritoriala a S.C ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A. si SC ENEL DISTRIBUTIE BANATA S.A.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 720, 000 si 3, 440, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare Lot 1:16.000 RON(8.000 RON pt IMM)Lot 2:16.000 RON(8.000 RON pt IMM) Decl. incadrare IMM(dc este cazul). Garantie de buna exec.10%(5% pt IMM) din val. fara TVA contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse Proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere ( daca este cazul) - Formular F21
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-F2-1;Declaratie privind neincadrarea in situatii prevazute la art.181-OUG 34/2006;Certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale - in original/copie, valabile la data deschiderii ofertelor;Certificat constatator emis de Of.Reg.Comertului de pe langa Tribunal pt pers. juridice romane sau documente care dovedesc o forma de inregistrare pt persoane juridice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie cifra de afaceri globala (pe ultimii 3ani)-F3;Inf. privind situatia financiara (la 31.12.2007)-F4;In cazul in care F4 nu este vizat de D.G.F.P. se va prezenta si bilantul contabil vizat la 31.12.2007;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista servicii similare a caror val insumata va fi cel putin egala cu valoarea min. estimama a a cordului cadru F5;Certificari de buna executie;Inf privind personalul tehnic-F6;Inf. privind dotarile-F7;Inf subcontractanti-F8;Certif de calitate sau echivalent, dosar privind sistemul propriu de conducere si de asig a calit serviciului;Certificat privind sistemul de management de mediu sau Liste cu proceduri de mediu;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.04.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.04.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.04.2009 11:00
Locul: S.C ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A. STRADA NICOLAE IORGA NR. 89 A CONSTANTA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Achizitie in regim de urgenta , cu respectarea prevederilor OUG 34/2006 art 113Documentatia de atribuire: Sectiunea I (Fisa de Date a Achizitiei), Sectiune II- Caietele de Sarcini ( Lot 1 si Lot 2) Sectiunea III (Propunere acord cadru si contract subsecvent), Sectiunea IV (Formulare) este atasata prezentului Anunt de Participare. Eventualele clarificari la Documentatia de Atribuire, solicitate de operatorii economici in forma scrisa la fax 0241/805.304, in atentia Serv. Achizitii si Antreprize, se vor atasa Anuntului de Participare, accesand butonul Documentatie si clarificari.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEUS NR. 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: STR. TRAIAN NR. 23, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/606597, Fax: 0241/616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
TERMENUL DE DEPUNERE A CONTESTATIEI VA FI DE CEL MULT 10 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATOR DE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE PE CARE IL CONSIDERA NELEGAL.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERV JURIDIC
Adresa postala: STRADA NICOLAE IORGA NR. 89 A, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900587, Romania, Tel.0241805999, Fax: 0241616340
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.03.2009 10:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer