Licitatie Publica - Obtinerea dreptului de acces in teren in vederea proiectarii si executarii unei conducte de transport gaze naturale
Anunt de participare (utilitati) numarul 142616/20.03.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Adresa postala: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Localitatea: Medias, Cod postal: 551018, Romania, Punct(e) de contact: Ovidiu Hadambas, Tel. +40 0269803200, Email: [email protected], Fax: +40 0269844832, Adresa internet (URL): www.transgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Obtinerea dreptului de acces in teren in vederea proiectarii si executarii unei conducte de transport gaze naturale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: SISTEMUL NATIONAL DE TRANSPORT GAZE NATURALE
Codul NUTS: RO12 - Centru
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 5, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se va atribui min 1 contract subsecvent / an si maxim 8 contracte subsecvente / an. Val. min a unui contract subsecvent 50000 lei, val max a unui contract subsecvent 2500000 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obtinerea dreptului de acces in teren in vederea proiectarii si executarii unei conducte de transport gaze naturale care va cuprinde urmatoarele:
a.Identificarea proprietarilor de teren pe culoarul de lucru pentru lucrari de montaj conducte, instalatii de suprafata si organizarile de santier
b.Obtinerea acordurilor proprietarilor identificati conform punctului a
c.Documentatia topografica necesara elaborarii proiectuluid.d1. Documentatia de scoatere temporara / definitiva a terenului din circuitul agricol scoaterea temporara / definitiva din fondul forestier precum si avizul de scoatere temporara/definitiva a terenului din circuitul agricold2. Documentatie de scoaterea temporara / definitiva din fondul forestier precum si avizul de scoatere temporara/definitiva a terenului din circuitul fondul forestier.
e.Documentatia de expropiere
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71351800-1 - Servicii de topografie si de radiestezie (Rev.2)
71354300-7-Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cant minim estimata acord cadru 50 KM CONDUCTAcant maxim estimata acord cadru 500 KM CONDUCTA
cant minim estimata contract subsecvent 10 KM CONDUCTAcant maxim estimata contract subsecvent 100 KM CONDUCTA
Valoarea estimata fara TVA: 5, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
G =100.000, 00 lei;data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este 7 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor-mod de constituire: OP (virament bancar) in cont RO 09 RNCB 0231 0195 2531 0001 BCR Medias sau Scrisoare de garantie bancara Formular 11 (original) sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii, -valabilitate: 90 zile de la data limita pentru primirea ofertelor;
-in situatia prevazuta de art.278A1 din OUG 34/2006, modificata se va retine suma de 8.059, 99 lei). cuantum 5% din valoarea contractului fara TVA;
- de regula prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform art.90 alin(1) din HG 925/2006 modificata, daca partile convin garantia de buna executie se poate constitui prin retineri succesive din facturi partiale conform art.90 alin(3) din HG 925/2006 modificata, caz in care se tine cont de prevederile HG1045/2011
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii, plata in termen de 30 zile de la inregistrarii facturii la sediul achizitorului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata Formular 12E (declaratie pe proprie raspundere, persoanele cu functie de decizie din cadrul S.N.T.G.N. TRANSGAZ S.A. Medias:
RUSU IOAN Director General
MARES GABRIELA ELENASef Serviciu
LATA ILIE Director General Adj.
STEFANESCU IOAN Director DepartamentTATARU IONDirector DepartamentIDU OLGA Director Directie
ADRIAN COMSADirector Direc?ie
BOARIU TUDOR GABRIELDirector Directie
PETRARIU IOAN Sef Serviciu
MARINESCU MARIA LUCIASef Serviciu
BACIU ELENA MARIOARAConsilier Juridic
GOAGE MIHAI Consilier Juridic
SUCIU NICOLAE Consilier Juridic
NOVAC MIRCEAInginer Sef
MARINACHE LAUREN?IU Sef Serviciu
?TEFAN PINTEA?ef Serviciu
PINZAR ADELA Sef Serviciu
FILIPAS LAURA Sef Birou
ION ANDI MARIAN Inginer
TATOMIR MIHAELA Inginer
HENTEA MIHAELA LUMINITA Economist
SZABO ALEXANDRA Consilier Juridic
SIMESCU VIORICA Tehnician
OVIDIU HADAMBA? Economist
Declara?ie pe propria raspundere prin care se mentioneaza respectarea conditiilor de mediu impuse in vederea semnarii unei conven?ii de securitate ?i sanatate in munca impusa de Legea 319/2006Certificate constatatoare (in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale din care sa reiasa ca ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. inregistrare Persoane juridice/ fizice romane(Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ Autorizatie de functionare / alteleecruvalente)-documentele in original/copie legalizata se prezinta numai de ofertant clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii
-inregistrare Persoane juridice /fizice straine (Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional)
Operator economic autorizat A.N.C.P.I CONFORM ORDIN 107/29.03.2010
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- prezentarea bilant contabil / extras de bilant / raport de audit / raport al cenzorilor, etc;
- declararea cifrei medii globale de afaceri din cel mult ultimi 3 ani, pentru dovedirea acestui indicator pe anul 2012 va fi la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei. completare Formularul IV.3.Ca.min= 5.000.000, 00 lei Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
In conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006, capacitatea economica-financiara a ofertantului poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii contractului ? si de alta persoana . In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economicaa-financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, prin prezentarea unui angajament ferm.Persoana care asigura sustinerea economico-financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si 181 lit a c^1 si d)
Modalitatea de indeplinire
- prezentarea bilant contabil / extras de bilant / raport de audit / raport al cenzorilor, etc;
- declararea cifrei medii globale de afaceri din cel mult ultimi 3 ani, pentru dovedirea acestui indicator pe anul 2012 va fi la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei. completare Formularul IV.3.Ca.min= 5.000.000, 00 lei Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
In conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006, capacitatea economica-financiara a ofertantului poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii contractului ? si de alta persoana . In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economicaa-financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, prin prezentarea unui angajament ferm.Persoana care asigura sustinerea economico-financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si 181 lit a c^1 si d)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Se accepta si angajament de participare conform art 188 alin 2 lit c. In conformitate cu prevederile art.190 din O.U.G. nr.34/2006, capacitatea tehnica si sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii contractului ? si de alta persoana .In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica /profesionala, invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci ofertantul are obliga?ia de a prezenta un angajament ferm.Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in sit. art. 180 si 181 lit.a c^1 si d.
- Informatii privind subcontractantii (Se solicita completarea Formular 12 G)- Autorizatiei eliberata de A.N.C.P.I., categoria B si D pentru personalul implicat in derularea acordului cadru CONFORM oRDIN 107/29.03.2010.
Modalitatea de indeplinire
- Se accepta si angajament de participare conform art 188 alin 2 lit c. In conformitate cu prevederile art.190 din O.U.G. nr.34/2006, capacitatea tehnica si sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii contractului ? si de alta persoana .In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica /profesionala, invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci ofertantul are obliga?ia de a prezenta un angajament ferm.Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in sit. art. 180 si 181 lit.a c^1 si d.
- Informatii privind subcontractantii (Se solicita completarea Formular 12 G)- Autorizatiei eliberata de A.N.C.P.I., categoria B si D pentru personalul implicat in derularea acordului cadru CONFORM oRDIN 107/29.03.2010.
Lista privind asigurarea cu personalul de specialitate si tehnic alocat pentru realizarea obiectivului, fiind strict necesar pentru indeplinirea acordului cadru de servicii :
- minim 3 persoane autorizate categoria B CONFORM ORDIN 107/29.03.2010
- minim 2 persoane autorizate categoria DCONFORM ORDIN 107/29.03.2010.- personal tehnic atestat in domeniul calitatii ( se accepta si decizie de numire din partea operatorului economic);
- Declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca personalul si utilajele alocate sunt disponibile numai pentru indeplinirea angajamentelor contractuale.
Modalitatea de indeplinire
Lista privind asigurarea cu personalul de specialitate si tehnic alocat pentru realizarea obiectivului, fiind strict necesar pentru indeplinirea acordului cadru de servicii :
- minim 3 persoane autorizate categoria B CONFORM ORDIN 107/29.03.2010
- minim 2 persoane autorizate categoria DCONFORM ORDIN 107/29.03.2010.- personal tehnic atestat in domeniul calitatii ( se accepta si decizie de numire din partea operatorului economic);
- Declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca personalul si utilajele alocate sunt disponibile numai pentru indeplinirea angajamentelor contractuale.
- Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare prestate, continand valori, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Prestarile de servicii se confirma prin prezentrarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Experienta minima solicitata :2.500.000, 00 lei.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Modalitatea de indeplinire
- Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare prestate, continand valori, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Prestarile de servicii se confirma prin prezentrarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Experienta minima solicitata :2.500.000, 00 lei.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
- Prezentarea listei privind asigurarea (in dotare proprie, prin contractesau conventii de inchiriere etc.) acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea acordului cadru de servicii : - aparate GPS ? RTK- minim 5 buc.;
- sta?ii totale- minim 5 buc;
- autoturisme de teren - minim 5 buc;
Modalitatea de indeplinire
- Prezentarea listei privind asigurarea (in dotare proprie, prin contractesau conventii de inchiriere etc.) acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea acordului cadru de servicii : - aparate GPS ? RTK- minim 5 buc.;
- sta?ii totale- minim 5 buc;
- autoturisme de teren - minim 5 buc;
Ofertantii vor prezenta obligatoriu certficatul de asigurare a calitatii SR EN ISO 9.001 :2008 sau documente echivalente -domeniul de activitate fiind similar achizitiei.Ofertantul va prezenta obligatoriu sistemului integrat calitate mediu: SR EN ISO 14.001 :2005 sau documente echivalente - domeniul de activitate fiind similar achizitiei
Modalitatea de indeplinire
Ofertantii vor prezenta obligatoriu certficatul de asigurare a calitatii SR EN ISO 9.001 :2008 sau documente echivalente -domeniul de activitate fiind similar achizitiei.Ofertantul va prezenta obligatoriu sistemului integrat calitate mediu: SR EN ISO 14.001 :2005 sau documente echivalente - domeniul de activitate fiind similar achizitiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.05.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.05.2013 08:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.05.2013 10:00
Locul: sediul SNTGN TRANSGAZ SA MEDIAS - Serviciul Licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti inputerniciti ai operatorilor economici participanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256 indice 2 din OUG 34/2006 modificata si completata ulterior.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNTGN TRANSGAZ SA MEDIAS - DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala: P-TA C.I.MOTAS, NR. 1, Localitatea: MEDIAS, Cod postal: 551130, Romania, Tel. +40 0269803333, Email: [email protected], Fax: +40 0269839029, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2013 13:07