Licitatie Publica - Ocolirea municipiului Dragasani - lucrari de drumuri
Anunt de participare numarul 70733/12.01.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL DRAGASANI
Adresa postala: STR. PIATA PANDURILOR NR.1, Localitatea: Dragasani, Cod postal: 245700, Romania, Punct(e) de contact: ing. Alexandru Iorga, Tel.0250811990, Email: [email protected], Fax: 0250811990, Adresa internet (URL): http: //www.primariadragasani.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Ocolirea municipiului Dragasani - lucrari de drumuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: municipiul Dragasani - zona vest
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
realizarea unei variante ocolitoare a municipiului Dragasani
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 17, 572, 707.84RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in suma 175000 lei; Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA, si se constituie prin retineri succesive din plata pentru facturile partiale
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri externe nerambursabile (FEN) postaderare; buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere (Contract de asociere) Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
formular 12A(declaratie eligibilitate), 12B(decl.neincadrare in situatiile din art.181-OUG34/2006), 12C(decl.participant la procedura), certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul local si bugetul general consolidat de stat, certificat constatator emis de ORC, documente cedovedesc o forma de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
rezultatul exercitiilor financiare si declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani - media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 50000000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
formulare 12F(decl.cu lucrarile din ultimii 5 ani), 12G(decl. cu subcontractantii si specializarea lor), 12H(decl.cu dotarea tehnica pt. indeplinire contract), 12I(decl.cu efectiv mediu anual personal angajat), prezentare 3 contractede lucrari similare cu o valoare cumulatade10000000 lei, prezentare 3 recomandariref. la lucraride drumuri vizate de ISC, laboratoare autorizate gradul II pt. betoane si mixturi asfaltice, prezentare certificate cu ISO 9001:2001, ISO 14001:2005 si OHSAS 18001:2004 si Certificat de atestare tehnica, prezentare Autorizatie de furnizor feroviar insotita de Agrement tehnic-valabil pe durata exec. lucrarii ale agentului ec.(antreprenor de specialitate) pt. produse critice feroviare (poduri, instalatii, etc.) emise de AFER.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.02.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: casieria autoritatii contractante sau O.P. in contul RO89TREZ67221180250XXXXX deschis la Trezoreria Dragasani, cod fiscal 2573829, cu viza bancii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.02.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.02.2009 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si delegatii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): P.O.R. 2007-2013 AXA PRIORITARA 2, DOMENIUL DE INTERVENTIE 2.1., COD PROIECT /COD SMIS SV/4/2/2.1/17/19.12.07
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un actal autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Dragasani - compartiment juridic
Adresa postala: str. Piata Pandurilor, nr. 1, Localitatea: Dragasani, Cod postal: 245700, Romania, Tel.0250-811990, Email: [email protected], Fax: 0250-811990
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.01.2009 12:51