Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Operatii de service, intretinere si reparatii ascensoare aflate in imobilele centralei B.N.R. ? LOT 1 si operatii de service, intretinere si reparatii ascensoare aflate in imobilul B.N.R. din str. Negru Voda ? LOT 2


Anunt de participare numarul 144341/14.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: Teodorescu Eugen Constantin, Tel. +40 311323216, In atentia: Teodorescu Eugen Constantin, Email: [email protected], Fax: +40 213158294, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, nr. 16, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030035, Romania, In atentia: REGISTRATURA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Operatii de service, intretinere si reparatii ascensoare aflate in imobilele centralei B.N.R. ? LOT 1 si operatii de service, intretinere si reparatii ascensoare aflate in imobilul B.N.R. din str. Negru Voda ? LOT 2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: LOT 1 - Str. Doamnei nr. 8, str. Lipscani nr. 25, str. Lipscani nr. 16
LOT 2 ? str. Negru Voda nr. 3
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Revizii tehnice lunare ascensoare, revizii generale ascensoare in vederea prelungirii autorizatiei de functionare CNCIR, operatii de intretinere si lucrari de reparatii de intretinere/avarii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.2)
50700000-2-Servicii de reparare si de intretinere a instalatiilor de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Principalele caracteristici ale ascensoarelor si operatiile de verificare si intretinere ce trebuiesc executate in cadrul activitatii de service sunt prezentate in Caietul de sarcini ? Sectiunea II. Valoare estimata servicii service (LOT1+LOT2): 385.804 lei (fara TVA) si valoare estimata lucrari de reparatii (LOT1+LOT2) :127.500 lei (fara TVA).
Valoarea estimata fara TVA: 513, 304RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 10.266 lei, respectiv9.740 leileipt. LOT1si 526 lei pt. LOT 2Echivalenta leu/alta valuta se face la cursul B.N.R. din data publicarii invitatiei de participare in SEAP. Garantia pentru participarea la procedura de achizitie va fi valabila timp de 100 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia se constituie prin virament bancar sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, (in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire).Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa mentioneze modul in care se va putea executa garantia si situatiile in care BNR va putea solicita executarea garantiei, conf.HG 925/2006 si OUG 34/2006.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In masura in care CNSC respinge o contestatie care are drept obiect ambele loturi (LOT 1 + LOT 2), autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractelor :4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei.In masura in care CNSC respinge contestatia care are drept obiect LOT 1, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1% din valoarea estimata a contractului aferent lotului respectiv. Pentru reparatiile executate pe baza de comenzi, se va retine, din valoarea fiecarei facturi (fara TVA), o garantie de buna executie de 10%. Garantia se va constitui in conformitate cu prevederile Art. 89 si Art. 90 din H.G. 925 / 2006. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia B.N.R.. Acest cont va fi comunicat, in scris, autoritatii contractante in termen de 5 zile de la semnarea contractului.Eliberarea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile Art. 92 din H.G. 925 / 2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006, completata in conformitate cu Formular A - Sectiunea FORMULARE;
Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 Autoritatea contractanta va exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica ofertantul care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006.
Se vacompleta Formular B ? Sectiunea FORMULARE
Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetul general consolidat al statului, emis de Administratia Finantelor Publice care sa ateste inexistenta de obligatii restante;
Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local eliberat de organismele competente ale Administratiei Publice Locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante;Certificatele se vor prezenta in original sau in copii semnate de conformitate cu originalul.
Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta
Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.1 din Ordinul ANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatuluide participare la licitatii cu oferta independenta completata in conformitate cu Formular C - Sectiunea FORMULARE
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691din O.U.G. 34/2006
Seva completa Formular D ? Sectiunea FORMULARE
Incadrarea in situatiaprevazutala art. 691 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante:
Consiliul de administratie al BNR care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, numit prin Hotararea nr. 35 din 8 oct. 2009 a Parlamentului Romaniei:
Guvernator - Academician Mugur Isarescu
Prim-viceguvernator - Prof. univ. dr. Florin GeorgescuViceguvernator - Bogdan Olteanu
Viceguvernator - Dr. Cristian Popa
Membru - Prof. univ. dr. Marin Dinu
Membru - Prof. univ. dr. Nicolae Danila
Membru - Prof. univ. dr. Virgiliu Stoenescu
Membru - Conf. univ. dr. Agnes Nagy
Membru - Dr. Napoleon Pop
Vasile Ifrim ? director, Directia Achizitii
Niculaie Dumitrache ? director adjunct, Directia AchizitiiIulia Stanciu ? director, Directia Contabilitate
Daniela Costina Ilie ? director adjunct, Directia Contabilitate
Ion Paduraru ? director, Directia Buget si Analiza FinanciaraBognar Andreea ? Sef serviciu, Directia Buget si Analiza Financiara
Alexandru Paunescu ? director, Directia Juridica
Catalin Alexandru Barbu ? director, Directia Tehnica si Mentenanta
Sorin Stanica ? director adjunct, Directia Tehnica si Mentenanta Persoane juridice/fizice romane
1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
Cerinta obligatoriePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate. (original/copie legalizata/copie conform cu originalul).
Nota:
a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.
b. Persoanele fizice autorizate vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract;
Persoane juridice /fizice straine
Cerinta obligatorie.
Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatului constatatoar emis de ORC in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiului financiar la 31 decembrie 2011
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
? Bilant contabil la 31 decembrie 2011, sau alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate demonstra situatia economica si financiara.;? Se va completa Fisa de informatii generale ? Formular E - Sectiunea FORMULARE.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus.In xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Daca este cazul se va completa Formularul H, cu subcontractantii si specializarea acestora. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicita datele de identificare a subcontractantilor si partile din contract care se vor indeplini de catre subcontractanti. Contractantul va prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul prealabil, scris al autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
In conformitate cu Prescriptia tehnicaPT R2 ? 2010, elaborata de Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri - Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat ?ISCIR, ofertantii vor prezentaAutorizatie I.S.C.I.R. pentru reparare, intretinere si revizie tehnica ascensoare electrice si hidraulice de persoane si/sau materiale (op. ec.), in termen de valabilitate.Conditie obligatorie.? sau pot fi prezentate autorizatii echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
Declaratie referitoare la personal tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare l-a obtinut, in special pentru asigurarea controlului calitatii; informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor; aceste persoane vor prezenta palmaresul propriu de realizari sub forma de CV.
Se va completa Formular G ? Sectiunea FORMULAREOfertantul va asigura personalul de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului.
Declaratie privind lista principalelor prestari de service ascensore, efecutate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari. Prestarile de servicii vor fi confirmate prin prezentarea unor certificate constatatoare/documente/recomandari/procese verbale efectuare service, semnate de beneficiari sau printr-o declaratie semnata pe propria raspundere. Se va completa Formular F - Sectiunea FORMULARE.Original sau copii conforme cu originalul, cu semnatura si stampila conducatorului societatii. In cazul in care documentele nu sunt in limba romana se va prezenta o traducere autorizata.
Conditie obligatorie.Ofertantul va prezenta un certificat valabil prin care i se atesta faptul ca are implementat sistemul de calitate ISO 9001, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
Se va prezenta o copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii privind subcontractantiiAlte autorizari specifice domeniilor de activitateInformatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatiiLista principalelor prestatii de service ascensoare efectuatein ultimii 3 aniCertificatul sistemului de calitate ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.07.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.07.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.07.2013 10:00
Locul: Lipscani nr.16, sector3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in acest sens. Imputernicirea va contine mandatul acordat reprezentantului ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1).Pt clarificarea temei tehnice si identificarea starii ascensoarelor, consideram ca vizitarea obiectivelor este necesara si utila in elaborarea ofertelor. Pt asigurarea accesului in imobilele B.N.R., op ec vor trimite o solicit scrisa cu cel putin 3 zile lucrat. inainte de data limita de depunere a ofertelor la : LOT 1 ? fax :021.312.71.52, in atentia d-nei Moroe Liliana, referent de specialitate (e-mail [email protected]); LOT 2 ? fax :021.312.71.52, in atentia dlui. Gabriel Marculescu, expert ? tel. 0744.788.705, e-mail [email protected] va contine datele de identificare ale firmei, nr. si numele persoanelor care vor participa (maxim 3 persoane), insotite de CI/BI si CNP. Accesul in incinta BNR. se va face numai pe baza C.I./B.I. si a imputernicirii emise de op. econ. pt. pers. participante la vizionare. Reprez op ec vor prezenta adeverinta de acces la info cu caracter clasificat emisa in cond legii si vor semna acord de confidentialitate. In cazul in care aceasta procedura de acces nu se respecta, BNR isi rezerva dreptul de a nu permite accesul pentru vizionarea obiectivului.2). in cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, doc vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana. 3).Reprez imputerniciti ai ofertantilor pot asista la deschiderea ofertelor ? max 2 pers. Imputernicirea va mentiona nivelul de delegare al reprez. Pers care nu prezinta PERSONAL imputernicire scrisa si semnata de pers competente si BI/CI nu vor putea participa la sedinta de deschidere.4). In cazul in care se constata ca exista 2 oferte, clasate pe primul loc, cu preturi egale, se va solicita celor doua firme sa trimita o noua oferta de pret, in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in conformitate cu prevederile art. 2562 din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei, Directia Juridica
Adresa postala: str. Doamnei, 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel. +40 213127174
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2013 11:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer