Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Operatii de service si servicii de intretinere si reparatii pentru instalatiile si echipamentele de climatizare / ventilatie din imobilele centralei B.N.R., C.P.P.A.S. Bucuresti si U.P.P.A.S. Sinaia


Anunt de participare numarul 141319/28.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, nr.25, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: Teodorescu Eugen Constantin, Tel. +40 311323216, In atentia: Teodorescu Eugen Constantin, Email: [email protected], Fax: +40 213158294, Adresa internet (URL): www.bnro.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Banca Nationala a Romaniei, Directia Achizitii
Adresa postala: Doamnei, nr. 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: Eugen Teodorescu, Tel. +40 311323216, In atentia: d-luiEugen Teodorescu, Email: [email protected], Fax: +40 213158294
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Banca Nationala a Romaniei, Directia Achizitii
Adresa postala: Doamnei, nr. 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, In atentia: REGISTRATURA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca Centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Operatii de service si servicii de intretinere si reparatii pentru instalatiile si echipamentele de climatizare / ventilatie din imobilele centralei B.N.R., C.P.P.A.S. Bucuresti si U.P.P.A.S. Sinaia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: str. Doamnei nr. 8, str. Lipscani nr. 25, str. Lipscani nr. 16, str. Doamnei nr. 2, str. dr. Staicovici nr. 42-48, Cumpatu Sinaia
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Verificare echipamente, servicii de intretinere, interventii remedieri avarii la instalatiile de climatizare si ventilatie din imobilele centralei BNR, C.P.P.A.S. Bucuresti si U.P.P.A.S. Sinaia.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50730000-1 - Servicii de reparare si de intretinere a grupurilor de refrigerare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Configuratia centralelor de climatizare-ventilatie, principalele servicii de verificare si intretinere ce trebuiesc prestate in cadrul operatiilor de service sunt prezentate in Caietul de sarcini ? Sectiunea II Val estimata 651164/2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 651, 164RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
13.020 lei. Garantia va fi valabila timp de 100 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pt per prevazuta in doc de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa mentioneze : modul in care se va putea executa garantia si situatiile in care BNR va putea solicita executarea garantiei, conf.HG925/2006. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt deschiderea ofertelor. In masura in care CNSC respinge contestatia, aut ctr va retine contestatorului din garantia de participare :4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei. In cazul ofertantilor din categoria IMM, care fac dovada in acest sens prin prezentarea doc prev in Lg346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum Garantia de buna executie, in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a reparatiile executate pe baza de comenzi, se va constitui in conformitate cu prevederile Art. 90 din H.G. 925 / 2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006, completata in conformitate cu Formular A - Sectiunea FORMULARE;
Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 Autoritatea contractanta va exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica ofertantul care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006.
Se vacompleta Formular B ? Sectiunea FORMULARE
Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetul general consolidat al statului, emis de Administratia Finantelor Publice care sa ateste inexistenta de obligatii restante;
Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local eliberat de organismele competente ale Administratiei Publice Locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante;Certificatele se vor prezenta in original sau in copii semnate de conformitate cu originalul.
Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 509 / 2011 emis de presedintele Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice privind formularea criteriilor de calificare si selectie.
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Certificat de participare la licitatiicu oferta independenta Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.1 din Ordinul ANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatuluide participare la licitatii cu oferta independenta completata in conformitate cu Formular C - Sectiunea FORMULARE.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691din O.U.G. 34/2006
Seva completa Formular D ? Sectiunea FORMULARE
Incadrarea in situatiaprevazutala art. 691 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante:
Consiliul de administratie al BNR care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, numit prin Hotararea nr. 35 din 8 oct. 2009 a Parlamentului Romaniei:
Guvernator - Academician Mugur Isarescu
Prim-viceguvernator - Prof. univ. dr. Florin Georgescu *
Viceguvernator - Bogdan Olteanu
Viceguvernator - Dr. Cristian Popa
Membru - Prof. univ. dr. Marin Dinu
Membru - Prof. univ. dr. Nicolae Danila
Membru - Prof. univ. dr. Virgiliu Stoenescu
Membru - Conf. univ. dr. Agnes Nagy
Membru - Dr. Napoleon Pop
* Prin Hotararea Parlamentului Romaniei nr. 15/2012 pentru acordarea increderii Guvernului, prim-viceguvernatorul BNR, dl. Florin Georgescu, a fost suspendat din functia de vicepresedinte al Consiliului de administratie si de prim-viceguvernator al BNR, incepand cu data depunerii juramantului si pana la incetarea mandatului de viceprim-ministru si de ministru al finantelor publice.
Iulia Stanciu ? director, Directia Contabilitate
Daniela Costina Ilie ? director adjunct, Directia Contabilitate
Vasile Ifrim ? director Directia Achizitii
Nicolae Dumitrache ? director adjunct Directia Achizitii
Catalin Alexandru Barbu ? director Directia Tehnica si Mentenanta
Sorin Stanica ? director adjunct Directia Tehnica si Mentenanta
Comisia de evaluare
Eugen Constantin Teodorescu
Valentin Urlan
Violeta Stafie
Radu George Ionescu
Daniel Lita
Membri inlocuitori
Dan Durleci
Florentina Ban
George Adrian Ratoiu
Ileana Epure
Liliana Moroe Persoane juridice/fizice romane
1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Persoane juridice /fizice straine
Cerinta obligatoriePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate. (original/copie legalizata/copie conform cu originalul).
Nota:
a.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.
b.Persoanele fizice autorizate vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract;
Persoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie.
Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatului constatatoar emis de ORC in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie.Rezultatul exercitiului financiar la 31 decembrie 2011.
Se va completa Fisa de informatii generale ? Formular E - Sectiunea FORMULARE.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie.
Declaratie privind lista principalelor prestari de service instalatii executate in ultimii 3 ani. Se va completa Formular F - Sectiunea FORMULARE
Fise de informatii privind experienta similara, in desfasurarea activitatii de service centrale de ventilatie-climatizare; referirile la contracte similare vor fi insotite de certificate/documente emise de beneficiar, din care sa reiasa modul in care s-a desfasurat si finalizat contractul. Se va completa Formular G - Sectiunea FORMULARE.
Original sau copii conforme cu originalul, cu semnatura si stampila conducatorului societatii. In cazul in care documentele nu sunt in limba romana se va prezenta o traducere autorizata.
Declaratie privind modul de asigurare cu personal tehnic de specialitate precum si pregatirea persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractului; aceste persoane vor prezenta palmaresul propriu de realizari sub forma de CV.
Se va completa Formular H ? Sectiunea FORMULAREOfertantul va asigura personalul de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului
Daca este cazul se va completa Formularul I, cu subcontractantii si specializarea acestora. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicita datele de identificare a subcontractantilor si partile din contract care se vor indeplini de catre subcontractanti. Contractantul va prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul prealabil, scris al autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
Ofertantul va prezenta un certificat valabil prin care i se atesta faptul ca are implementat sistemul de calitate ISO 9001, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
Se va prezenta o copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului.
Ofertantul va prezenta un certificat valabil prin care i se atesta faptul ca are implementat sistemul de management de mediu ISO 14001/2005 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
Se va prezenta o copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.02.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.02.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.02.2013 11:00
Locul: Lipscani nr.16, sector3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in acest sens. Imputernicirea va contine mandatul acordat reprezentantului ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1)Referitor la propunerea financiara : Operatorii ec. vor oferta tariful de service/ 2 luni, tinand cont de cerintele C.S. si de valoarea estimata a service-ului / 2 ani ( 442.012 lei fara TVA ).- in cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, doc. vor fi transmise in lb. de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in lb. romana;2). Reprez. imputerniciti ai ofertantilor pot asista la deschiderea ofertelor ? max. 2 pers. Imputernicirea va mentiona nivelul de delegareal reprezentantului.Pers. fara imputernicire scrisa si semnata de pers. competente si BI/CI, nu vor putea participa la sedinta de deschidere.3). In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea ec.-financiara si/sau tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta pers., in conformitate cu prevederile art. 186 si art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al pers. respective incheiat in forma autentica.Persoana care acorda sustinerea ec./tehnicanu trebuie sa se afle in situatia ce determina excluderea de la procedura conform art. 180, din O.U.G. nr. 34/2006.4). Daca oferta este depusa de o asociere de ofertanti aceasta trebuie sa contina obligatoriu ?Acordul de asociere?.Toti membrii asociatiei trebuie sa prezinte doc. solicitate la cap III.2.15). In cazul in care se constata ca exista minim doua oferte, clasate pe primul loc, cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita firmelor sa trimita, in vederea departajarii, oferte noi de pret, in plicuri inchise
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art. 256 ind. 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei, Directia Juridica
Adresa postala: str. Doamnei, 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel. +40 213127174
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.12.2012 15:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer