Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ordine si medalii nationale


Anunt de participare numarul 143010/09.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA PREZIDENTIALA
Adresa postala: SOS. COTROCENI, NR. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 76258, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN PITES, Tel. +4 0213121176, Email: [email protected], Fax: +4 0214306193, Adresa internet (URL): www.presidency.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ordine si medalii nationale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul Administratiei Prezidentiale, Sos Cotroceni, nr. 1, sector 6, Bucuresti
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ordine si medalii nationale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18512200-3 - Medalii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ORDINUL NATIONAL SERVICIUL CREDINCIOS ?OFITER MILITARI DRAPEL 3 buc
CRUCEA NATIONALA SERVICIUL CREDINCIOS ?CLASA I RAZBOI 12 bucCRUCEA NATIONALA SERVICIUL CREDINCIOS ?CLASA I MILITARI 12 bucCRUCEA NATIONALA SERVICIUL CREDINCIOS ?CLASA II RAZBOI 15 bucCRUCEA NATIONALA SERVICIUL CREDINCIOS ?CLASA II MILITARI 14 bucCRUCEA NATIONALA SERVICIUL CREDINCIOS ?CLASA III RAZBOI 15 bucCRUCEA NATIONALA SERVICIUL CREDINCIOS ?CLASA III MILITARI 35 bucMEDALIA NATIONALA SERVICIUL CREDINCIOS ?CLASA I MILITARI 27 bucMEDALIA NATIONALA SERVICIUL CREDINCIOS ?CLASA I RAZBOI 17 bucMEDALIA NATIONALA PENTRU MERIT?CLASA I RAZBOI 17 bucMEDALIA NATIONALA PENTRU MERIT?CLASA I MILITARI 17 bucMEDALIA NATIONALA PENTRU MERIT?CLASA II RAZBOI 27 bucMEDALIA NATIONALA PENTRU MERIT?CLASA III RAZBOI 22 bucMEDALIA MERITUL SANITAR? CLASA I MILITARI 6 bucMEDALIA BARBATIE SI CREDINTA? CLASA I MILITARI 9 bucMEDALIA BARBATIE SI CREDINTA? CLASA II MILITARI 39 buc
Valoarea estimata fara TVA: 161, 290.32RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
2400 lei Durata de valabilitate a garantiei de participare este de minim 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar(Contul pentru depunerea garantiei de participare este: RO35TREZ7005005XXX000213 Cod fiscal: 4283732 Banca: ATCPMB) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire In cazul in care se va depune o contestatie, se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, suma calculata conform prevederilor art.278indice 1 din OUG34/2006.Pentru situatiile in care garantia de participare se va depune in alta valuta, data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii invitatiei in SEAP 10% din valoare fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea formular nr. 3 - Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica2.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat consolidat, care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat)3.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat).4.Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din Oug 34/2006, formular nr. 4Pentru persoane juridice/fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie pe care se va mentiona, pe fiecare pagina, ?conform cu originalul?, semnata si stampilata, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP nr. 314/12 octombrie 2010, formular nr. 26.Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, formular nr. 8Persoane cu functii de decizie in cadrul Administratiei Prezidentiale: Andreia Cristina IanaGheorghe Angelescu
Mihailescu DoinaLiliana Chiru
Ramona SanduCristian PitesMarius Balan
Tudor Radu Tiron
Cipriana Bratu 1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului , prezentat in original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina ?conform cu originalul?, semnata si stampilata, care sa cuprinda: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- obiectul de activitate;
- reprezentantii legali;data valabilitate certificat: informatiile din certificat trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelorIn etapa evaluarii ofertelor, se solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Pentru persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul si in traducere autorizata sau legalizata.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economica - fisa de informatii generale, formular nr. 5 declaratii privind cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din ultimii trei ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
formular nr. 5
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani -minim un contract din care sa rezulte livrarea de produse similare, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;formular nr. 6
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
formular nr. 6
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1.elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul 2.informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste informatii vor fi disponibile: 3.clasament : Sistemul informatic va pune instantaneu la dispozitia tuturor ofertantilor informatiile necesare acestora pentru a-si determina, in orice moment, pozitia pe care o ocupa in clasament. Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la :4. existenta de preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice 5. numarul participantilor la licitatia electronica 6. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1. 7. Licitatia electronica va incepe la trei zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. 8. Durata unei runde: 1 (una) zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7 P
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.05.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.05.2013 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.05.2013 14:00
Locul: sos cotroceni, nr. 1, sector 6, bucuresti, biroul achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca dupa licitatia electronica, doua sau mai multe oferte contin acelasi pret, fiind clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret in termen maxim de 48 ore, o noua propunere financiara, care se va prezenta in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Managementul Resurselor - Biroul Achizitii
Adresa postala: sos Cotroceni, nr. 1, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060111, Romania, Tel. +4 0213120466, Email: [email protected], Fax: +4 0214306193, Adresa internet (URL): www.presidency.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.04.2013 17:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer