Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Organe de asamblare, Confectii metalice pentru utilaje de cariera, Rulmenti rotire utilaje, Rulmenti si bucsi rulmenti, Piese schimb utilaje clasice, Piese de schimb pentru utilaje auto si auxiliare, Tehnica de calcul software aplicatii informatice, Tehni


Anunt de intentie (utilitati) numarul 18739/18.12.2010
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala:  STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Localitatea:  Targu Jiu, Cod postal:  COD 210132, Romania, Punct(e) de contact:  GRIGORE DADALAU, Tel. 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, Email:  [email protected], Fax:  0253-222015, 216064, Adresa internet (URL):  www.cnlo.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Organe de asamblare
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Organe de asamblare
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.02.2011
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 311, 117.4RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, modalitati legale de platain termen de 90 de zile de la livrarea marfii.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Pentru contractele cu caracter de regularitate, valoarea se poate suplimenta pana la 35% din valoarea initiala, cf. art.6, pct.3 din hg 925/2006.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Confectii metalice pentru utilaje de cariera
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Confectii metalice pentru utilaje de cariera
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.02.2011
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 405, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, modalitati legale de platain termen de 90 de zile de la livrarea marfii.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Pentru contractele cu caracter de regularitate, valoarea se poate suplimenta pana la 35% din valoarea initiala, cf. art.6, pct.3 din hg 925/2006.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Rulmenti rotire utilaje
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Rulmenti rotire utilaje
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
44442000-0 - Rulmenti cu role (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.02.2011
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 898, 254.9RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, modalitati legale de platain termen de 90 de zile de la livrarea marfii.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Pentru contractele cu caracter de regularitate, valoarea se poate suplimenta pana la 35% din valoarea initiala, cf. art.6, pct.3 din hg 925/2006.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Rulmenti si bucsi rulmenti
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Rulmenti si bucsi rulmenti
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
44442000-0 - Rulmenti cu role (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.02.2011
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 576, 714.7RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, modalitati legale de platain termen de 90 de zile de la livrarea marfii.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Pentru contractele cu caracter de regularitate, valoarea se poate suplimenta pana la 35% din valoarea initiala, cf. art.6, pct.3 din hg 925/2006.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Piese schimb utilaje clasice
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Piese schimb utilaje clasice
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
44442000-0 - Rulmenti cu role (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.02.2011
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 665, 078.2RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, modalitati legale de platain termen de 90 de zile de la livrarea marfii.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Pentru contractele cu caracter de regularitate, valoarea se poate suplimenta pana la 35% din valoarea initiala, cf. art.6, pct.3 din hg 925/2006.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Piese de schimb pentru utilaje auto si auxiliare
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Piese de schimb pentru utilaje auto si auxiliare
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
44442000-0 - Rulmenti cu role (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.02.2011
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 496, 587.3RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, modalitati legale de platain termen de 90 de zile de la livrarea marfii.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Pentru contractele cu caracter de regularitate, valoarea se poate suplimenta pana la 35% din valoarea initiala, cf. art.6, pct.3 din hg 925/2006.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Tehnica de calcul software aplicatii informatice
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Tehnica de calcul software aplicatii informatice
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.02.2011
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 2, 820, 839.3RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, modalitati legale de platain termen de 90 de zile de la livrarea marfii.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Pentru contractele cu caracter de regularitate, valoarea se poate suplimenta pana la 35% din valoarea initiala, cf. art.6, pct.3 din hg 925/2006.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Tehnica de calcul, piese de schimb
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Tehnica de calcul, piese de schimb
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.02.2011
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 395, 379.9RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, modalitati legale de platain termen de 90 de zile de la livrarea marfii.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Pentru contractele cu caracter de regularitate, valoarea se poate suplimenta pana la 35% din valoarea initiala, cf. art.6, pct.3 din hg 925/2006.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Tehnica de calcul, computere, servere, imprimante
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Tehnica de calcul, computere, servere, imprimante
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
48820000-2 - Servere (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.02.2011
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 232, 694.5RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, modalitati legale de platain termen de 90 de zile de la livrarea marfii.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Pentru contractele cu caracter de regularitate, valoarea se poate suplimenta pana la 35% din valoarea initiala, cf. art.6, pct.3 din hg 925/2006.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Mansoane, capete terminale pentru cabluri electrice
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Mansoane, capete terminale pentru cabluri electrice
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
31340000-1 - Accesorii de cablu, izolate (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.02.2011
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 296, 647.9RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, modalitati legale de platain termen de 90 de zile de la livrarea marfii.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Pentru contractele cu caracter de regularitate, valoarea se poate suplimenta pana la 35% din valoarea initiala, cf. art.6, pct.3 din hg 925/2006.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Sina cale ferata
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sina cale ferata
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
34946110-4 - Sine (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.02.2011
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 966, 665.3RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, modalitati legale de platain termen de 90 de zile de la livrarea marfii.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Pentru contractele cu caracter de regularitate, valoarea se poate suplimenta pana la 35% din valoarea initiala, cf. art.6, pct.3 din hg 925/2006.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Pompe distributie carburanti
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pompe distributie carburanti
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42122430-3 - Pompe centrifuge (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.02.2011
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 326, 893.7RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, modalitati legale de platain termen de 90 de zile de la livrarea marfii.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Pentru contractele cu caracter de regularitate, valoarea se poate suplimenta pana la 35% din valoarea initiala, cf. art.6, pct.3 din hg 925/2006.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Pompe centrifuge
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pompe centrifuge
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42122430-3 - Pompe centrifuge (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.02.2011
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 996, 385.7RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, modalitati legale de platain termen de 90 de zile de la livrarea marfii.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Pentru contractele cu caracter de regularitate, valoarea se poate suplimenta pana la 35% din valoarea initiala, cf. art.6, pct.3 din hg 925/2006.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Reductoare utilaje miniere
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reductoare utilaje miniere
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42140000-2 - Angrenaje, elemente de angrenare si de antrenare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.02.2011
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 4, 153, 416.1RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, modalitati legale de platain termen de 90 de zile de la livrarea marfii.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Pentru contractele cu caracter de regularitate, valoarea se poate suplimenta pana la 35% din valoarea initiala, cf. art.6, pct.3 din hg 925/2006.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Piese schimb reductoare utilaje miniere
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Piese schimb reductoare utilaje miniere
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42140000-2 - Angrenaje, elemente de angrenare si de antrenare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.02.2011
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 260, 126RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, modalitati legale de platain termen de 90 de zile de la livrarea marfii.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Pentru contractele cu caracter de regularitate, valoarea se poate suplimenta pana la 35% din valoarea initiala, cf. art.6, pct.3 din hg 925/2006.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Confectii metalice pentru utilaje cariera
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Confectii metalice pentru utilaje cariera
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42419810-7 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.02.2011
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 83, 162.7RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, modalitati legale de platain termen de 90 de zile de la livrarea marfii.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Pentru contractele cu caracter de regularitate, valoarea se poate suplimenta pana la 35% din valoarea initiala, cf. art.6, pct.3 din hg 925/2006.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Dispozitive de curatenie
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dispozitive de curatenie
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42419810-7 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.02.2011
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 26, 279.2RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, modalitati legale de platain termen de 90 de zile de la livrarea marfii.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Pentru contractele cu caracter de regularitate, valoarea se poate suplimenta pana la 35% din valoarea initiala, cf. art.6, pct.3 din hg 925/2006.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Elemente de traseu
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elemente de traseu
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42419810-7 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.02.2011
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 13, 658, 154RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, modalitati legale de platain termen de 90 de zile de la livrarea marfii.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Pentru contractele cu caracter de regularitate, valoarea se poate suplimenta pana la 35% din valoarea initiala, cf. art.6, pct.3 din hg 925/2006.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Tamburi utilaje miniere
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Tamburi utilaje miniere
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42419810-7 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.02.2011
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 967, 048.2RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, modalitati legale de platain termen de 90 de zile de la livrarea marfii.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Pentru contractele cu caracter de regularitate, valoarea se poate suplimenta pana la 35% din valoarea initiala, cf. art.6, pct.3 din hg 925/2006.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Suporti de cablu
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Suporti de cablu
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42419810-7 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.02.2011
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 37, 304.3RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, modalitati legale de platain termen de 90 de zile de la livrarea marfii.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Pentru contractele cu caracter de regularitate, valoarea se poate suplimenta pana la 35% din valoarea initiala, cf. art.6, pct.3 din hg 925/2006.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Piese de schimb pentru transportoare tip TBS
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Piese de schimb pentru transportoare tip TBS
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42419810-7 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.02.2011
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 14, 040RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, modalitati legale de platain termen de 90 de zile de la livrarea marfii.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Pentru contractele cu caracter de regularitate, valoarea se poate suplimenta pana la 35% din valoarea initiala, cf. art.6, pct.3 din hg 925/2006.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Piese de schimb pentru instalatii de vulcanizat
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Piese de schimb pentru transportoare tip TBS
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42419810-7 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.02.2011
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 184, 079.8RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, modalitati legale de platain termen de 90 de zile de la livrarea marfii.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Pentru contractele cu caracter de regularitate, valoarea se poate suplimenta pana la 35% din valoarea initiala, cf. art.6, pct.3 din hg 925/2006.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Elementi de senila utilaje miniere
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elementi de senila utilaje miniere
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42419810-7 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.02.2011
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 619, 785.3RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, modalitati legale de platain termen de 90 de zile de la livrarea marfii.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Pentru contractele cu caracter de regularitate, valoarea se poate suplimenta pana la 35% din valoarea initiala, cf. art.6, pct.3 din hg 925/2006.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Bucsi si bolturi din otel
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Bucsi si bolturi din otel
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42419810-7 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.02.2011
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 510, 097.4RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, modalitati legale de platain termen de 90 de zile de la livrarea marfii.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Pentru contractele cu caracter de regularitate, valoarea se poate suplimenta pana la 35% din valoarea initiala, cf. art.6, pct.3 din hg 925/2006.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Placi de uzura
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Placi de uzura
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42419810-7 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.02.2011
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 456, 875.9RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, modalitati legale de platain termen de 90 de zile de la livrarea marfii.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Pentru contractele cu caracter de regularitate, valoarea se poate suplimenta pana la 35% din valoarea initiala, cf. art.6, pct.3 din hg 925/2006.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Burlane de tubaj si prajini de foraj
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Burlane de tubaj si prajini de foraj
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43610000-2 - Piese pentru utilaje de foraj (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.02.2011
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 290, 917.7RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, modalitati legale de platain termen de 90 de zile de la livrarea marfii.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Pentru contractele cu caracter de regularitate, valoarea se poate suplimenta pana la 35% din valoarea initiala, cf. art.6, pct.3 din hg 925/2006.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Role sprijin si alergatoare
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Role sprijin si alergatoare
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.02.2011
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 177, 188.5RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, modalitati legale de platain termen de 90 de zile de la livrarea marfii.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Pentru contractele cu caracter de regularitate, valoarea se poate suplimenta pana la 35% din valoarea initiala, cf. art.6, pct.3 din hg 925/2006.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Pinioane, roti dintate, utilaje miniere
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pinioane, roti dintate, utilaje miniere
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.02.2011
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 146, 403.6RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, modalitati legale de platain termen de 90 de zile de la livrarea marfii.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Pentru contractele cu caracter de regularitate, valoarea se poate suplimenta pana la 35% din valoarea initiala, cf. art.6, pct.3 din hg 925/2006.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Lagare, bucsi si cuzineti din bronz
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lagare, bucsi si cuzineti din bronz
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.02.2011
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 34, 205.8RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, modalitati legale de platain termen de 90 de zile de la livrarea marfii.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Pentru contractele cu caracter de regularitate, valoarea se poate suplimenta pana la 35% din valoarea initiala, cf. art.6, pct.3 din hg 925/2006.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Organe de asamblare nestandardizate
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Organe de asamblare nestandardizate
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.02.2011
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 23, 075.2RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, modalitati legale de platain termen de 90 de zile de la livrarea marfii.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Pentru contractele cu caracter de regularitate, valoarea se poate suplimenta pana la 35% din valoarea initiala, cf. art.6, pct.3 din hg 925/2006.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Frane, saibe frana, timonerii, saboti frana
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Frane, saibe frana, timonerii, saboti frana
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.02.2011
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 82, 994.4RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, modalitati legale de platain termen de 90 de zile de la livrarea marfii.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Pentru contractele cu caracter de regularitate, valoarea se poate suplimenta pana la 35% din valoarea initiala, cf. art.6, pct.3 din hg 925/2006.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Balansieri, roti actionate, dispozitive de intindere
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Balansieri, roti actionate, dispozitive de intindere
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.02.2011
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 61, 681.2RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, modalitati legale de platain termen de 90 de zile de la livrarea marfii.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Pentru contractele cu caracter de regularitate, valoarea se poate suplimenta pana la 35% din valoarea initiala, cf. art.6, pct.3 din hg 925/2006.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Role pentru cablu
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Role pentru cablu
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.02.2011
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 46, 140.2RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, modalitati legale de platain termen de 90 de zile de la livrarea marfii.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Pentru contractele cu caracter de regularitate, valoarea se poate suplimenta pana la 35% din valoarea initiala, cf. art.6, pct.3 din hg 925/2006.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Arcuri utilaje suprafata
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Arcuri utilaje suprafata
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.02.2011
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 48, 810RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, modalitati legale de platain termen de 90 de zile de la livrarea marfii.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Pentru contractele cu caracter de regularitate, valoarea se poate suplimenta pana la 35% din valoarea initiala, cf. art.6, pct.3 din hg 925/2006.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Piese schimb excavator 2000
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Piese schimb excavator 2000
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.02.2011
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 43, 443.5RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, modalitati legale de platain termen de 90 de zile de la livrarea marfii.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Pentru contractele cu caracter de regularitate, valoarea se poate suplimenta pana la 35% din valoarea initiala, cf. art.6, pct.3 din hg 925/2006.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Bolturi antrenare roti motrice
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Bolturi antrenare roti motrice
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43640000-1 - Piese pentru excavatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.02.2011
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 33, 156.9RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, modalitati legale de platain termen de 90 de zile de la livrarea marfii.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Pentru contractele cu caracter de regularitate, valoarea se poate suplimenta pana la 35% din valoarea initiala, cf. art.6, pct.3 din hg 925/2006.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Uleiuri minerale
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Uleiuri minerale
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
09211400-5 - Uleiuri pentru angrenaje (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.02.2011
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 454, 791RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, modalitati legale de platain termen de 90 de zile de la livrarea marfii.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Pentru contractele cu caracter de regularitate, valoarea se poate suplimenta pana la 35% din valoarea initiala, cf. art.6, pct.3 din hg 925/2006.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Motoare electrice
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Motoare electrice
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
31110000-0 - Motoare electrice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.02.2011
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 487, 772.7RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, modalitati legale de platain termen de 90 de zile de la livrarea marfii.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Pentru contractele cu caracter de regularitate, valoarea se poate suplimenta pana la 35% din valoarea initiala, cf. art.6, pct.3 din hg 925/2006.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Utilaje clasice -autocamioane, buldozere etc.
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Utilaje clasice -autocamioane, buldozere etc.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43211000-5 - Buldozere (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.02.2011
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 481, 540.6RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, modalitati legale de platain termen de 90 de zile de la livrarea marfii.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Pentru contractele cu caracter de regularitate, valoarea se poate suplimenta pana la 35% din valoarea initiala, cf. art.6, pct.3 din hg 925/2006.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Axe si arbori
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Axe si arbori
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42419810-7 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.02.2011
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 176, 696.6RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, modalitati legale de platain termen de 90 de zile de la livrarea marfii.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Pentru contractele cu caracter de regularitate, valoarea se poate suplimenta pana la 35% din valoarea initiala, cf. art.6, pct.3 din hg 925/2006.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 41, 947, 445.6 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
17.12.2010 09:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer