Licitatie Publica - Organe de asamblare imbinari conducte si utilaje instalatie GS4
Anunt de participare (utilitati) numarul 95690/10.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Adresa postala: DR.TR.SEVERIN STR.NICOLAE IORGA NR.1, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220236, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, Tel.0252/315848, In atentia: Rodica Cheresdi, Email: [email protected], Fax: 0252/323685, Adresa internet (URL): www.raan.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Organe de asamblare imbinari conducte si utilaje instalatie GS4
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: RAAN - Sucursala ROMAG-PROD, loc. Drobeta Turnu Severin, Calea Tg. Jiului, KM 7
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de organe de asamblare pentru conducte si utilaje sub presiune
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44531000-1 - Dispozitive de fixare cu filet (Rev.2)
44531600-7-Piulite (Rev.2)
44531700-8-Articole cu filet din fier sau din otel (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de produsecare vor fi achizitionate suntprevazute in caietelede sarcini :
-ACP 2233/1-CS Achizitie prezoane din otel carbon aliat pentru echipamente sub presiune;
-ACP 2233/2-CS Achizitie piulite din otel carbon aliat pentru echipamente sub presiune;
-ACP 2233/3-CS Achizitie organe de asamblare din otel inoxidabil pentru interioare coloane;
-ACP 2233/4-CS Achizitie prezoane din otel inoxidabil austenitic pentru echipamente sub presiune;
Valoarea estimata fara TVA: 1, 146, 940RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 30.04.2010 pana la 31.12.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 10.000 lei, iar garantia de buna executie 10%din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii se solicita numai daca oferta comuna este castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind situatia personala a operatorului economic
- Certificate constatatoare privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplatacatre bugetul de stat si catre bugetul local
- Certificat de Inregistrare (C.U.I)
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata.
- Declaratie pe propria raspundere (daca este cazul) ca firma este/nu este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art.3 din Legea 346/2004
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Situatii financiare anuale, in ultimii 3 ani (2007, 2008, 30.06.2009, sau extrase de bilant, vizate si inregistrate de organele competente
- Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.
-Copie dupa uncontract de furnizare similar, insotite de liste anexe avand ca obiect - furnizarea de organe de asamblare;
-Minim o recomandare din partea altor beneficiari;
- Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentiasa o subcontracteze ( daca este cazul);
-Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune, sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii- Document privind certificarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul roman SR EN ISO 9001/2001 sau echivalent (ISO 9001:2000, SR EN ISO 9001:2008, ISO 9001:2007)
- autorizatie din partea producatorului sau din partea unui distribuitor autorizat al acestuia, pentru toate produsele ce fac obiectul achizitiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.03.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.03.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.03.2010 12:00
Locul: RAAN, loc. Dr. Tr. Severin, str. Nicolae IORGA, nr. 1, sala de licitatie
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputernicitiai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40-(0)213104641, Email: [email protected], Fax: +40-(0)213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu, nr. 4, Jud. Dolj, ,Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.+40-(0)251.41.56.01, Email: [email protected], Fax: +40-(0)251.41.56.01, Adresa internet (URL): portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R.A.A.N. - Serviciul Contencios Juridic
Adresa postala: Str. Nicolae Iorga, nr. 1, Judetul MH, Localitatea: Drobeta TurnuSeverin, Cod postal: 220236, Romania, Tel.0252/326147, Fax: +40-(0)252/323685
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2010 13:26