Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Organizare de evenimente cu specific romani


Anunt de participare numarul 78777/29.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC LDK CONSULTANTS ENGINEERS AND PLANNERS SA
Adresa postala: Strada Victor Eftimiu, nr 9, ap 45, sector 1 - Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010154, Romania, Punct(e) de contact: Anca Curigut, Tel.0040/21/312.29.41, In atentia: Anca Curigut, Email: [email protected], Fax: 0040/21/312.29.53, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate pe actiuni
Activitate (activitati)
Altele: Activitati de consultanta pentru afaceri si management
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Organizare de evenimente cu specific romani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Locatia propusa de ofertant pentru desfasurarea taberelor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Organizarea si implementarea a trei (3) tabere de invatare experientiala pentru consolidarea stimei de sine a 400 de copii de etnie roma
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79952000-2 - Servicii pentru evenimente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prezentul contract urmareste atingerea obiectivelor generale ale proiectului S.P.E.R. - Phare 2006 Accelerarea implementarii Strategiei Nationale de Imbunatatire a situatiei romilor componenta Campania publica de informare si constientizare, dupa cum sunt acestea descrise in cele de mai sus, prin implementarea cu succes a urmatoarei activitati:
Organizarea si implementarea a trei (3) tabere de invatare experientiala pentru consolidarea stimei de sine a 400 de copii de etnie roma
Valoarea estimata fara TVA: 124, 500EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de buna executie - 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri comunitare - PHARE/2006/018-147.01.01
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura;2.Declaratie privind eligibilitatea;3.Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate / administratori ;4.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor;5.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor;6.Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza declaratia privind eligibilitatea. In cazul in care declaratia mentionata este semnata de o persoana imputernicita, se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si cel al administratorului/administratorilor care a/au imputernicit aceasta persoana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care sa sustina cerinta: Bilanturile contabile 2006, 2007 si 2008;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati (2006, 2007, 2008) sa fie cel putin egala cu valoarea contractului - 124500 Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care sa sustina cerinta: Formular nr. 8 Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) are experienta in organizarea de evenimente, finalizand in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei minim 1 proiect cu beneficiari copii si minimum 3 evenimente cu peste 100 de participanti si cu o durata de minim 3 zile descrise.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Propunere tehnica
80%
Descriere:
2.
Propunere financiara
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2009 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.06.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.06.2009 12:00
Locul: LDK Consultants - Strada Victor Eftimiu nr 9, scara A, etaj 3, apartament 45, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PHARE/2006/018-147.01.01Accelerarea implementarii Strategiei Nationale de Imbunatatire a Situatiei Romilor Componenta Campania publica de informare si constientizare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
LDK Consultants
Adresa postala: Strada Victor Eftimiu nr 9, scara A, etaj 3, apartament 45, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010154, Romania, Tel.0040/21/312.29.41, Email: [email protected], Fax: 0040/21/312.29.53
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256^2 coroborat cu art.281 alin.(1) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
LDK Consultants
Adresa postala: Strada Victor Eftimiu nr 9, scara A, etaj 3, apartament 45, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010154, Romania, Tel.0040/21/312.29.41, Email: [email protected], Fax: 0040/21/312.29.53
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2009 19:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer