Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Organizare de training ?Performanta in administratie prin colaborare inter-institutionala?


Anunt de participare numarul 130089/12.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Covasna
Adresa postala:  Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Localitatea:  Sfantu Gheorghe, Cod postal:  520008, Romania, Punct(e) de contact:  Szabo; Agoston, Tel. 0267311190, In atentia:  MADARASI Csilla, Email:  [email protected], Fax:  0267351228, Adresa internet (URL):  www.kvmt.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Organizare de training ?Performanta in administratie prin colaborare inter-institutionala?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Pe teritoriul judetelor Covasna si Harghita.
Codul NUTS: RO123 - Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Organizare de training ?Performanta in administratie prin colaborare inter-institutionala?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
80000000-4 - Servicii de invatamant si formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul: Servicii de invatamant si formare profesionala (training).
Valoarea estimata fara TVA: 134, 940RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare = 2.500 lei. Garantia de buna executie a contractului = 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din P.O.S.D.C.A. (proiectul ?Planificare strategica prin colaborare interjudeteana?) si din bugetul propriu al judetului Covasna (Consiliul Judetean Covasna).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG nr. 34/2006. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr 34/2006. Certificate fiscale privind situatia taxelor si impozitelor locale, respectiv la bugetul de stat. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Certificatul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
(nesolicitat)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani. CV-urile echipei propuse pentru realizarea acestui contract in format Euro-Pass in original, insotite de diplomele in copii conforme cu originalul (diplome de studii, certificate de participare la cursuri, etc.). Se vor prezenta certificatele de acreditare ale cursurilor si referinte ale proiectelor de formare profesionala desfasurate. Informatii privind subcontractantii (dupa caz). Acord de asociere (dupa caz).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa aiba cel putin un an experienta in domeniu (organizare de cursuri pentru autoritati publice locale) si sa prezinte cel putin o referinta similara ca a prestat in ultimii 3 ani un serviciu similar, iar pentru demonstrare va depune o copie certificata pentru conformitate cu originalul (semnata si stampilata) a unui contract similar, care a avut ca obiect organizarea unui training. Se va depune in original recomandarea beneficiarului contractului in cauza. Sa detina certificat de acreditare pentru servicii de formare profesionala. Sa detina cel putin doi experti cheie care indeplinesc urmatoarele criterii: studii superioare si experienta profesionala in cel putin intr-un proiect adresat administratiilor publice si finantat din fonduri europene, precum si experienta de lucru in institutii de studii superioare. Sa detina cel putin un expert cheie care a primit titlul de expert intr-o tara din UE si are experienta profesionala de cel putin un proiect de formare in UE.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8461 / 07.09.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.09.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.09.2011 10:00
Locul: Consiliul Judetean Covasna, Mun. Sf. Gheorghe, P-ta Libertatii Nr. 4, Jud. Covasna, Cod postal 520008
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere a ofertelor vor participa membrii comisiei de evaluare si au dreptul sa participe si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Din P.O.S.D.C.A. (proiectul ?Planificare strategica prin colaborare interjudeteana?) si din bugetul propriu al judetului Covasna (Consiliul Judetean Covasna).
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala:  Bl. Eroilor, Nr. 5, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  603356, Romania, Tel. 0268413741, Email:  [email protected], Fax:  0268475146, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Covasna - Compartiment juridic-contencios si control acte administrative
Adresa postala:  Piata Libertatii, Nr. 4, Localitatea:  Sfantu Gheorghe, Cod postal:  520008, Romania, Tel. 0267311190, Email:  [email protected], Fax:  0267351228, Adresa internet (URL):  www.kvmt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2011 14:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer