Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Organizarea celui de-al 4-lea Eveniment International al Utilizatorilor CAF, prevazut a fi derulat prin Proiectul ,,Mecanisme moderne pentru o administratie eficienta


Anunt de participare numarul 93794/04.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Generala Financiara
Adresa postala: Piata Revolutiei, nr. 1A, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Pavel Raluca, Tel.021.303.70.80, interior 10469, Email: [email protected], Fax: 021.315.64.68, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Organizarea celui de-al 4-lea Eveniment International al Utilizatorilor CAF, prevazut a fi derulat prin Proiectul , ,Mecanisme moderne pentru o administratie eficienta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Ministerul Administratiei si Internelor Directia Generala Unitatea Centrala pentru Reforma Administratiei Publice, Piata Revolutiei, nr.1A, Sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se doreste asigurarea intregii logistici si a materialelor (de promovare, informare, de specialitate) necesare derularii in conditii optime a celui de-al 4-lea Eveniment International al Utilizatorilor CAF
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79952000-2 - Servicii pentru evenimente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Asigurarea logisticii necesare desfasurarii corespunzatoare a celui de al 4-lea Eveniment International al utilizatorilor CAF2.Asigurarea materialelor de promovare si de informare precum si a celor elaborate ca suport (ghiduri, brosuri, pliante), necesare desfasurarii corespunzatoare a celui de al 4-lea Eveniment International al utilizatorilor CAF
Valoarea estimata fara TVA: 1, 009, 250RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia pentru participare-15.000 lei, Garantia de buna executie-10% din valoarea fara T.V.A. a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare din Programul Operational pentru Dezvoltarea Capacitatii Administrative, Axa prioritara 1: Imbunatatiri de structura si proces ale managementului ciclului de politici publice
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/ subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, Cazier judiciar pentru administrator, Certificatul constatator, in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatiile financiare aferente exercitiilor financiare 2006, 2007 si 2008
Fisa de informatii generale, cu media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei anisa fie mai mare decat echivalentul in lei a 300.000 EURO.-media rezultatului net al exercitiului financiar pe ultimii trei ani-pozitiva
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
-Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarile persoanelor desemnate de prestatorul de servicii pentru indeplinirea contractului de achizitie publica
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-experienta profesionala de minim 3 ani in domeniul organizarii de evenimente similare cu cele din prezenta procedura-finalizarea cu succes, in ultimii 3 ani, a cel putin 2 contracte in domeniul care face obiectul prezentei proceduri, a caror valoare este mai mare sau egala cu 500.000 lei-organizarea a minim 2 evenimente internationale, cu peste 200 de persoane
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
conform pct.4.2 din Fisa de date a achizitiei
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.03.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 08.06.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.03.2010 12:00
Locul: Ministerul Administratiei si Internelor, Directia Economico Administrativa, Str.Eforie, nr.3, Sect.5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
si reprezentanti din partea operatorilor economici, cu imputernicire si act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational pentru Dezvoltarea Capacitatii Administrative, Axa prioritara 1: Imbunatatiri de structura si proces ale managementului ciclului de politici publice, domeniul de interventie 1.1: Imbunatatirea procesului de luare a deciziilor la nivel politico administrativ si domeniul de interventie 1.3 Imbunatatirea eficacitatii organizationale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021.31404642, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta despre un act emis de autoritatea contractanta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.02.2010 14:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer