Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Organizarea de evenimente privind managementul, implementarea, monitorizarea si controlul operatiunilor AM POST


Anunt de participare numarul 134612/06.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Transporturilor
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Silviu Radu, Tel. +40 750032628, In atentia: d-nei Gabriela Teletin, Director, Email: [email protected], Fax: +40 0213110565, Adresa internet (URL): www.mt.ro;www.ampost.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Autoritate de stat care elaboreaza strategia si reglementarile specifice de dezvoltare in domeniul transporturilor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Organizarea de evenimente privind managementul, implementarea, monitorizarea si controlul operatiunilor AM POST
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Bucuresti si alte orase din Romania
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 6 agenti economici
Durata acordului-cadru: 43 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 890, 060RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul specific al acestuiproiect consta in organizarea reuniunilor Comitetului de Monitorizare pentru POST 2007 ? 2013 aferente perioadei 2012 ? 2015, precum si a altor reuniuni necesare pentru managementul, implementarea, monitorizarea si controlul Programului Operational Sectorial Transport 2007 ? 2013.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79952000-2 - Servicii pentru evenimente (Rev.2)
45212400-0-Hoteluri si restaurante (Rev.2)
60170000-0-Inchiriere de vehicule de transport de persoane cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Numarul total estimat al evenimentelor care se vor organiza este 207, dintre care 12 evenimente in provincie si 195 in Bucuresti. Este inclusa furnizarea de produse necesare organizarii evenimentelor.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 890, 060RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
43 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Nu se solicita garantie de participare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si fonduri comunitare nerambursabile. Modalitatea de plata este descrisa in clauzele contractuale (factura/OP)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul ofertei comune castigatoare, grupul de operatori economici va prezenta, inainte de incheierea contractului, dovada legalizarii asocierii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonanta, Formularul 3 din sect III a Doc de atrib, original, semnat, datat si stampilat;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta, Formularul 4 din sect III a Doc de atrib, original, semnat, datat si stampilat;Certificat de participare cu oferta independenta, Formularul 6 din sect III a Doc de atrib, original, semnat, datat si stampilat;Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind. 1 din ordonanta - Formularul 5 din sec III a Doc de atrib, original, semnat, datat si stampilat.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt d-na Gabriela Teletin ? director si d-na Alexandra Anghelina - sef serviciu. Certificat constatator - din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, care trebuie sa corespunda obiectului contractului. Nu se solicita transmiterea formularului intrucat autoritatea contractanta face verificarile direct la Registrul Comertului pentru operatorii economici romani. In cazul persoanelor juridice /fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic si din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, care trebuie sa corespunda obiectului contractului.In cazul asocierii mai multor operatori economici cerintele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale(certificat constatator emis de ORC) trebuie sa fie indeplinite de catre fiecare asociat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifr de afaceri globale pe anul 2010 sa fie de minim 20.000 Euro(echiv)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a prestat, in ultimii 3 ani servicii de organizare evenimente
- operatorul economic a organizat in ultimii trei ani min. 2 evenimente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2012 09:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.04.2012 10:00
Locul: Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, Bd D Golescu nr. 38, Sect 1, Bucuresti, cam 5, et 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European de Dezvoltare Regionala - POS Transport 2007 - 2013
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Transport
VI.3) Alte informatii
Operatorul economic declarat castigator este obligat sa detina/sa-si deschida cont la Trezorerie, in vederea efectuarii platilor aferente serviciilor prestate in cadrul contractului. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. Daca este cazul, oferta va include Acordul de asociere, nelegalizat. In cazul in care pe locul 6 in clasament sunt mai multe oferte cu preturi egale (valoarea totala a acordului cadru fara TVA), se va intocmi un clasament in functie de valoarea totala a serviciilor fara TVA si se va accepta oferta cu cea mai mica valoare totala a serviciilor fara TVA. In cazul in care exista din nou egalitate se va solicita reofertare a valorii intregului acord cadru, in plic inchis, numai operatorilor economici care sunt la egalitate. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a anula procedura de achizitie in cazul in care AM POST nu aproba cererea de finantare. Prezenta procedura de achizitie este organizata in conformitate cu prevederile art. 16 din OUG nr. 34/2006, cu modif. si compl. ulterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator de actul autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Transporturilor si Infrastructurii - Directia Proiecte Asistenta Tehnica
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 750032325, Email: [email protected], Fax: +40 0213110565, Adresa internet (URL): www.mt.ro;www.ampost.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.04.2012 11:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer