Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Organizarea de seminarii tematice si vizite de studiu pentru personalul APDRP


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
1.500.000 RON

Castigatorul Licitatiei: Asocierea formata din LDK Consultants, Engineers and Planners SRL Romania si LDK Consultants, Engineers and Planners SA Grecia
Anunt de atribuire numarul 85970/02.06.2010
Informatii anunt de participare asociat 84416
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
Adresa postala:  Strada Stirbei Voda 43, Sector 1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010103, Romania, Punct(e) de contact:  Victoria Suleap, Tel. 021-310.16.29, Email:  [email protected], Fax:  021-310.16.29, Adresa internet (URL):  www.apdrp.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Organizarea de seminarii tematice si vizite de studiu pentru personalul APDRP
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Romania
Codul NUTS: RO - ROMANIA
In cazul categoriilor de servicii 17-27 aprobati publicarea prezentului anunt?Da
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- Organizarea de seminarii tematice cu personalul APDRP la nivel national- Organizarea de ??iri de tip team building cuangajatii APDRP- Organizarea de vizite de studiu privind implementarea FEADR pentru personalul APDRP
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79951000-5 - Servicii de organizare de seminarii (Rev.2)
63511000-4-Organizare de voiajuri cu servicii complete (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
1, 500, 000RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
F511.1/2/S/09/007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2009/S176-253920din12.09.2009
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: C/511.1/2/S/09/007 Denumirea: Organizarea de seminarii tematice si vizite de studiu pentru personalul APDRP
V.1) Data atribuirii contractului 5/14/2010
V.2) Numarul de oferte primite 8
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Asocierea formata din LDK Consultants, Engineers and Planners SRL Romania si LDK Consultants, Engineers and Planners SA Grecia
Adresa postala:  Victor Eftimiu, Nr. 9, Scara A, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010153, Romania, Tel. 0040 21 312 29 41, Email:  [email protected], Fax:  0040 21 312 29 53, Adresa internet (URL):  www.ldk.gr
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 2658560.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1500000.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National pentru Dezvoltare Rurala 2007-2013Masura de asistenta tehnica
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti Sectia a VIII-a de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independentei, Nr.5, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. +40.21.319.51.83; +40.21.319.51.81; +40.21.319.51.80; +40.21.319.16.74, Email:  [email protected], Fax:  +40.21.319.51.76
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
APDRP - Directia Asistenta Tehnica – Serviciul Selectare Contractare Implementare Proiecte Asistenta Tehnica
Adresa postala:  Str. Gradina cu Cai, Nr. 3A, Sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050111, Romania, Tel. +40.21.310.16.29, Email:  [email protected], Fax:  +40.21.310.16.29, Adresa internet (URL):  www.apdrp.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2010 09:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer