Licitatie Publica - Organizarea de seminarii tematice si vizite de studiu pentru personalul APDRP
Anunt de participare numarul 79331/06.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
Adresa postala: Strada Stirbei Voda 43, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010103, Romania, Punct(e) de contact: Victoria Suleap, Tel.021-310.16.29, In atentia: Victoria Suleap, Email: [email protected]; [email protected], Fax: 021-315.67.79, Adresa internet (URL): www.apdrp.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Organizarea de seminarii tematice si vizite de studiu pentru personalul APDRP
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- Organizarea de seminarii tematice cu personalul APDRP la nivel national- Organizarea de intalniri de tip team building cuangajatii APDRP- Organizarea de vizite de studiu privind implementarea FEADR pentru personalul APDRP
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79951000-5 - Servicii de organizare de seminarii (Rev.2)
63511000-4-Organizare de voiajuri cu servicii complete (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Componenta 1 Organizarea de seminarii tematice la nivel national cu personalul APDRP- cel putin 55 de seminarii tematice privind aplicarea unitara a procedurilor specifice de lucru pentru un numar total de 1375 de participanti
Componenta 2 Organizarea de intalniri de tip team-building cu angajatii APDRP- cel putin 6 intalniri de tip team-building a cate doua zile pentru un total de 72 angajati ai APDRP
Componenta 3 Organizarea de vizite de studiu privind implementarea FEADR in alte State Membre - cel putin 3 vizite de studiu pentru 18 persoane din cadrul APDRP
Valoarea estimata fara TVA: 2, 658, 560RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de buna executie prin scrisoare bancara in valoare de 10% din valoarea contractului, in favoarea autoritatii contractante.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
80% din FEADR si 20% din buget national
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;
-Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/ faliment/ aranjament cu creditorii;
-Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat la data deschiderii ofertelor.
-Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local la data deschiderii ofertelor.
-Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale colecteaza si CAS).
-Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator si pentru persoanele imputernicite (unde este cazul) ce semneaza declaratiile referitoare la art.180 si art.181, respectiv Declaratie privind eligibilitatea Formular 5 si Declaratie, completata in conformitate cu Formularul 22.
-Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
b)Prezentarea bilantului inregistrat la administratia financiara pentru exercitiile financiare 2006, 2007 si 2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de cel putin echivalentul a 600.000 euro, pe ultimii trei ani financiari incheiati (2006, 2007, 2008) (se va lua in considerare cursul de schimb mentionat la punctul V.3 din fisa de date a achizitiei).Ofertantul va prezenta copii ale bilantului inregistrat la administratia financiara pe anii 2006, 2007 si 2008.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Formular nr. 7 Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani2.Formular nr. 8 Detalierea proiectelor3.Ofertantul va depune documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001:2001 sau echivalente pentru producator si ofertant.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
A. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a finalizat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin 1 (un) contract de prestari servicii de organizare de seminarii, la care participarea acestuia a fost in valoare de cel putinechivalentul a 300.000 euro (se va lua in considerare cursul de schimb mentionat la punctul V.3).B. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a finalizat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin 1 (un) contract de prestari servicii de organizare de intalniri de tip team-building si la care participarea acestuia a fost in valoare de cel putin echivalentul a 300.000 euro (se va lua in considerare cursul de schimb mentionat la punctul V.3)C. Ofertantul trebuie sa fie atestat pentru un sistem de management al calitatii pentru serviciile prestate, respectiv ISO 9001 sau echivalent.In cazul unei asocieri, este suficient ca oricare dintre membrii asocierii sa fie atestat cu ISO 9001 (sau echivalent). Este suficienta prezentarea unui singur certificat ISO 9001 apartinand oricaruia dintre membrii asocierii.In cazul unui operator economic care aplica singur, nu in asociere, operatorul economic trebuie sa fie atestat cu ISO 9001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Propunerea Tehnica
45%
Descriere: Conform fisei de date a achizitiei
2.
Propunerea Financiara
55%
Descriere: Conform fisei de date a achizitiei
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
F511.1/2/S/09/007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.07.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.07.2009 14:00
Locul: Str. Gradina cu Cai, Nr. 3A, Sector 5, Bucuresti, Tel: 021.310.16.29
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii care au depus oferta sau reprezentatii imputerniciti ai acestora.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National pentru Dezvoltare Rurala 2007-2013Masura de asistenta tehnica
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor CNSC
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40 21.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al Autoritatii Contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
APDRP - Directia Asistenta Tehnica Serviciul Selectare Contractare Implementare Proiecte Asistenta Tehnica
Adresa postala: Str. Gradina cu Cai, Nr. 3A, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050111, Romania, Tel.+40 21 310 16 29, Email: [email protected], Fax: +40 21 310 16 35, Adresa internet (URL): www.apdrp.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.06.2009 10:24