Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Organizarea de sesiuni de diseminare a informatiilor si dezbateri publice


Anunt de participare numarul 134698/10.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
Adresa postala: Strada Stirbei Voda 43, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010103, Romania, Punct(e) de contact: Catalin Grigore, Tel. +40 213101629, In atentia: Catalin Grigore, Email: [email protected], Fax: +40 213101629, Adresa internet (URL): www.apdrp.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Organizarea de sesiuni de diseminare a informatiilor si dezbateri publice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Bucuresti, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordarea informatiilor specifice accesarii fondurilor europene acordate prin FEADR catre publicul tinta al APDRP in mod eficient si transparent si creearea unui climat de incredere prin prezentarea unor proiecte de succes, astfel incat sa se asigure un impact pozitiv al receptarii informatiilor, dezvoltarea unui comportament participativ al potentialilor beneficiari si inducerea unei atitudini proactive a publicului tinta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79952000-2 - Servicii pentru evenimente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In vederea indeplinirii obiectivului general sunt identificate urmatoarele obiective specifice, care constituie cele 2 componente ale proiectului: COMPONENTA 11.Colectarea informatiilor si a datelor privind potentialii beneficiari ai FEADR, precum si liderii de opinie locali, indentificati in urma sustinerii actiunilor de informare;
2.Colectarea si interpretarea informatiilor privind feedback-ul obtinut in urma diseminarii informatiilor.
3.Organizarea a minim 3.280 de actiuni de informare la nivel national;
4.Organizarea a 15 caravane informative la nivel national;
5.Diseminarea informatiilor catre minim 164.000 de persoane, astfel: a. 92.500 de persoane pentru informatii privind Axele I si III;b. 71.500 de persoane pentru informatii privind Axa II;COMPONENTA 21.Organizarea a minim 4 valuri de vizite de tip client misterios;
2.Evaluarea a 62 de angajati cu atributii de informare si relatii publice din structura APDRP, astfel: a. 42 de angajati OJPDRP;b. 8 angajati CRPDRP;c. 12 angajati sediul central.
3.Emiterea a 4 rapoarte detaliate privind constatarile pentru fiecare val si a 1 raport final.
Valoarea estimata fara TVA: 12, 213, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare in lei: 2 % din valoarea estimata a contractului fara TVA, respectiv: 244.272Lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor).In conformitate cu prevederile art. 86, alin. (1) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Garantia de participare se va depune in original si se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara, ori de catre o societate de asigurari.In cazul in care instrumentul de garantare va fi emis de catre o societate bancara, modul de constituire a garantiei de participare va fi Scrisoare de Garantie pentru participarea la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica ? Formular nr. 20, cu posibilitatea preluarii acestuia si in cazul emiterii instrumentului de garantare de catre o societate de asigurari.In cazul formularii unei contesta?ii impotriva procedurii de atribuire, in conformitate cu prevederile Art. 2781, lit. (c) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, se va avea in vedere faptul ca ?In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 8781.36 lei, rezultata in urma aplicarii prevederilor art. 2781, lit. (c) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: - intre 4.200.001 lei si 42.000.000 lei inclusiv - 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei;Ofertantul va avea posibilitatea de a constitui garantia de participare si prin virament bancar, in cuantum de 2% din valoarea estimata a achizitiei, avand urmatoarele date: Titular cont: Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si PescuitNr. cont: RO37TREZ7005005XXX000177Deschis la: A.T.C.P.M.B. Cuantumul garantiei de buna executie in lei: 10 % din valoarea contractului .Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara, ori de catre o societate de asigurari.In cazul in care instrumentul de garantare va fi emis de catre o societate bancara, modul de constituire a garantiei de buna executie va fi scrisoare de garantie bancara ? Formular nr. 19, cu posibilitatea preluarii acestuia si in cazul emiterii instrumentului de garantare de catre o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul National pentru Dezvoltare Rurala 2007-2013, Masura de asistenta tehnica
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Daca exista incertitudini cu privire la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta va solicita informatii direct de la autoritatile competente.
Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata/ lizibila semnata si stampilata cu apostila "conform cu originalul?.
In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare. A nu se folosi prescurtari.
Formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor:
1. Formularul 5 ? Declaratie privind eligibilitatea;2. Formularul 6 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006;3. Formularul 4 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura;4. Formularul 24 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;5. Operatorul economic (lider, asociat, subcontractor) va confirma prin intermediul unei Declaratii, faptul ca a luat la cunostinta de prevederile art. 69 indice 1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Functiile de decizie la nivelul Autoritatii Contractante sunt reprezentate de catre Dl. Mihai Gavril VADAN - Director General, Dl. David Eugen POPESCU ? Director General Adjunct Plati, Dl. Calin NUTU ? Director Directia Relatii Publice, Dl. Cristian IVANOIU ? Sef Serviciu Achizitii, Dl. George TURTOI ? Director Directia Asistenta Tehnica si Leader, Dl. Iulian BOBE ? Sef Serviciu Asistenta Tehnica. 1. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, domeniul de activitate si faptul ca acesta nu este in stare de faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;
2. Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
3. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
4. Certificat pentru plata CAS (pentru statele unde este aplicabil).
5. Cazier judiciar al companiei, sau echivalent (pentru statele unde este aplicabil).
(Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006 modificata si completata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala medie anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de cel putin echivalentul a 2.500.000 euro, pe ultimii trei ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011).
1.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a prestat, in ultimii trei ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, servicii de organizare si implementare de evenimente publice la nivel national sau international in valoare cumulata de cel putin 2.000.000 euro. (pentru conversie se vor utiliza cursurile de schimb valutar mentionate mai sus).Prin EVENIMENT PUBLIC, in acceptiunea acestei Documentatii de Atribuire, se intelege: intalniri programate, promovate si organizate pentru a permite diseminarea informatiilor, precum si prezentarea si comercializarea, dupa caz, a produselor si/ sau a serviciilor de catre un numar reprezentativ de expozanti (minimum 10 expozanti). Prin eveniment public se inteleg: conferinte, targuri, seminarii si caravane informative.
2. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a prestat, in ultimii trei ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, servicii de organizare a unor campanii de informare sau promovare la nivel national sau international .
CAMPANIA de informare sau promovare, in acceptiunea acestei Documentatii de Atribuire, se defineste ca fiind: ansamblu de actiuni de informare, care include cel putin trei activitati principale de relatii publice(din cele men?ionate mai jos) si care are drept scop informarea si persuadarea publicului tinta privind utilizarea unui serviciu.Campania de informare include in mod obligatoriu, cumulativ si consecutiv, urmatoarele tipuri de activitati: a)programare/ planificare (activitatilor si actiunilor de informare conform cu obiectivele campaniei, inclusiv identificarea si aplicarea solutiilor creative pentru realizare),
b)creatie (concept de campanie si identitate vizuala a campaniei), c)productie (materiale de informare
3. Ofertantul (operator economic sau oricare dintre membrii asocierii de operatori economici) trebuie sa fie atestat pentru un sistem de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Expertul cheie 1: Manager de proiectCalificari:
?Studii superioare;
?Calificare in managementul proiectelor, atestat de o institutie recunoscuta la nivel national sau international;
?Calificare in domeniul comunicarii/ relatiilor publice/ event management, atestata de catre institutii recunoscute la nivel national/international;
Experienta specifica:
?Experienta de minimum 5 ani in domeniul relatiilor publice;
?Experienta in ultimii 3 ani in implementarea campaniilor de relatii publice pentru fonduri europene la nivel national/international, in care a avut atributii de conducere/coordonare a unei echipe;
Expert cheie 2: expert ? raportare, colectare informatii, realizare baze de dateCalificari:
?Studii superioare;
?Calificari profesionale in RDBMS (Relational Database Management System), atestate de catre institutii recunoscute la nivel national sau international de catre autoritati publice in domeniu;
Experienta specifica:
?Experienta de minimum 5 ani;
?Experienta in ultimii 3 ani in gestionarea unui sistem informatic de monitorizare complex (colectare, centralizare si raportare date) la nivel national/international.
Expert cheie 3: expert - circuit informational ? caravanaCalificari:
?Studii superioare;
?Calificare in domeniul comunicarii atestate de catre institutii recunoscute la nivel national sau international de catre autoritati publice in domeniu;
Experienta specifica:
?Experienta de minimum 5 ani in relatii publice;
?Experienta in ultimii 3 ani in realizarea de actiuni de informare directa si circuit informativ, la nivel national/international;Prin Circuit informativ, in acceptiunea acestei Documentatii de Atribuire si avand in vedere specificul actiunilor prevazute in Caietul de Sarcini, se intelege: deplasari succesive programate in cadrul unei caravane, promovate si orgranizate in mod unitar localitati diferite unele fata de celelalte.
Expertii cheie 4-6: planificare si organizare evenimente Axa I, II, III
Calificari:
?Studii superioare;
?Calificare in domeniul comunicarii atestate de catre institutii recunoscute la nivel national sau international de catre autoritati publice in domeniuExperienta specifica:
?Experienta de minimum 5 ani in domeniul relatilor publice;
?Experienta in ultimii 3 ani in organizarea si promovarea unui eveniment public de prezentare de produse si servicii in spatiu deschis (teren liber);
?Experienta in realizarea in ultimii 3 ani de actiuni de relatii publice/instruire/consultanta in domeniul fondurilor europene.
Expert cheie 7: Expert client misterios
Structura operationala a ofertantului va include un expert cu competente si responsabilitati privind realizarea cercetarilor de Client Misterios, precum si de interpretare a datelor.Calificari:
?Studii superioare;
?Califiari profesionale in domeniul marketingului sau a sociologiei.Experienta specifica:
?Experienta de minimum 5 ani in domeniul cercetarii de piata;
?Experienta in ultimii 3 ani in organizarea unei campanii de tip Client Misterios;Prin CLIENT MISTERIOS, in acceptiunea acestei Documentatii de Atribuire si avand in vedere specificul actiunilor prevazute in acest Caiet de Sarcini, se intelege: tehnica de investigatie a calitatii informarii publicului, constand intr-o vizita efectuata de un anchetator (incognito), care adopta comportamentul unui veritabil solicitant de informatii. Scop: identificarea atitudinii fata de public (maniera de primire, amabilitate, conduita), evaluarea gradului de asigurare a calitatii si compet
Declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de furnizare (conform Formularului 14 ? Sanatate si protectia muncii). Informatii detaliate privind reglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se refera la conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca, se pot obtine de la Inspectia Muncii sau de pe site-ul:
http: //www.inspectmun.ro/Legislatie/legislatie.htmlIn cazul unei asocieri, aceasta declara?ie va fi prezentata de catre liderul asocierii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunere tehnica
70%
Descriere: Strategie riscuri: 30pct, plan proiect: 30pct, obiective cantitative informare: 20pct, obiective cantitative productie: 20pct.
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
F/511/1/2/S/12/00/04/S0
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.05.2012 12:00
Locul: Sediul APDRP din Strada Gradina cu Cai, nr. 3A, Sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant imputernicit din partea ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National pentru Dezvoltare Rurala 2007-2013, Masura de Asistenta Tehnica.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
VI.3) Alte informatii
Informatii privind asociatii si/sau subcontractantii: In cazul Asocierii sau activitatilor subcontractate, se va completa Formularul 13 de liderul Asocierii si va fi avizat de fiecare membru al asocierii si subcontractori. Se vor depune si urmatoarele documente: a) Acord de asociere semnat si stampilat de catre toti asociatii, in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, iar liderul asociatiei este imputernicit sa actioneze in numele tuturor asociatilor. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociere pe intreaga durata a contractului.b) O declaratie semnata si stampilata de toti asociatii, prin care se obliga ca in cazul in care oferta este declarata castigatoare, vor legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante inainte de data semnarii contractului.c) Fiecare asociat va completa Formularul 4 si Formularul 7.d) Fiecare asociat / subcontractor va confirma prin intermediul unei Declaratii, faptul ca a luat la cunostinta de prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006. In cazul subcontractarii, se va depune Formularul 7 si Formularul 4 completate de catre fiecare subcontractor.Declaratie privind auditorul financiar: Ofertantul va confirma prin intermediul unei declaratii faptul ca, pentru auditorul financiar prezentat in formularul de oferta - Formular nr. 3, va prezenta la incheierea contractului o copie legalizata sau tradusa de un traducator autorizat, dupa autorizatia de auditor financiar sau echivalent.Declaratie de acceptare a conditiilor contractuale: Modelul Contractului de Furnizare este prezentat in cadrul Sectiunii B - Formularul nr. 23. Ofertantul va prezenta Formularul 15 ? Declaratie de acceptare a conditiilor contractuale. In cazul unei asocieri, aceasta declaratie va fi prezentata in numele asocierii de catre asociatul desemnat lider.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit - Directia Asistenta Tehnica si Leader - Serviciul Asistenta Tehnica
Adresa postala: Adresa postala: Strada Gradina cu Cai, Nr. 3A, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050111, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050111, Romania, Tel. +40 213101629, Email: [email protected], Fax: +40 213101629, Adresa internet (URL): www.apdrp.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.04.2012 15:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer