Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Organizarea programului de formare profesionala ?Expert in planificarea strategica si in implementarea proiectelor de dezvoltare?


Anunt de participare numarul 129939/08.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Covasna
Adresa postala:  Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Localitatea:  Sfantu Gheorghe, Cod postal:  520008, Romania, Punct(e) de contact:  Szabo; Agoston, Tel. 0267311190, In atentia:  MADARASI Csilla, Email:  [email protected], Fax:  0267351228, Adresa internet (URL):  www.kvmt.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Organizarea programului de formare profesionala ?Expert in planificarea strategica si in implementarea proiectelor de dezvoltare?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Pe teritoriul judetelor Covasna si Harghita.
Codul NUTS: RO123 - Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Organizarea programului de formare profesionala ?Expert in planificarea strategica si in implementarea proiectelor de dezvoltare?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
80000000-4 - Servicii de invatamant si formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul: Servicii de invatamant si formare profesionala.
Valoarea estimata fara TVA: 120, 540RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare = 2.000 lei. Garantia de buna executie a contractului = 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din P.O.S.D.C.A. (proiectul ?Planificare strategica prin colaborare interjudeteana?) si din bugetul propriu al judetului Covasna (Consiliul Judetean Covasna).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG nr. 34/2006. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr 34/2006. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor locale si la la bugetul de stat. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Certificatul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
(nesolicitat)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa aiba cel putin un an experienta in domeniu si sa prezinte cel putin o referinta similara ca a prestat in ultimii 3 ani un serviciu similar pe POSDCA (Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative), iar pentru demonstrare va depune o copie certificata pentru conformitate cu originalul (semnata si stampilata) a unui contract similar, care a avut ca obiect organizarea unu program de formare profesionala + recomandarea beneficiarului. Declaratie privind subcontractantii + informatii generale (tel/fax). Acord de asociere (dupa caz). Certificat ISO 9001/2008, ed.4, pentru cursuri de formare profesionala acreditate, sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa aiba cel putin un an experienta in domeniu si sa prezinte cel putin o referinta similara ca a prestat in ultimii 3 ani un serviciu similar pe POSDCA (Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative), iar pentru demonstrare va depune o copie certificata pentru conformitate cu originalul (semnata si stampilata) a unui contract similar, care a avut ca obiect organizarea unu program de formare profesionala. Se va depune in original recomandarea beneficiarului contractului in cauza. Certificat de acreditare pentru servicii de formare profesionala recunoscut CNFPA. Cel putin doi experti cheie care indeplinesc urmatoarele criterii: studii superioare si experienta profesionala in cel putin intr-un proiect adresat administratiilor publice si finantat din fonduri europene. Certificatele de acreditare ale cursurilor si referinte ale proiectelor de formare profesionala desfasurate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8357 / 05.09.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.09.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.09.2011 10:00
Locul: Consiliul Judetean Covasna, Mun. Sf. Gheorghe, P-ta Libertatii Nr. 4, Jud. Covasna, Cod postal 520008
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere a ofertelor vor participa membrii comisiei de evaluare si au dreptul sa participe si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Din P.O.S.D.C.A. (proiectul ?Planificare strategica prin colaborare interjudeteana?) si din bugetul propriu al judetului Covasna (Consiliul Judetean Covasna).
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala:  Bl. Eroilor nr.5, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  603356, Romania, Tel. 0268413741, Email:  [email protected], Fax:  0268475146, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Covasna - Compartiment juridic-contencios si control acte administrative
Adresa postala:  Piata Libertatii, nr.4, Localitatea:  Sfantu Gheorghe, Cod postal:  520008, Romania, Tel. 0267311190, Email:  [email protected], Fax:  0267351228, Adresa internet (URL):  www.kvmt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2011 08:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer