Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Organizarea sesiunilor de consiliere privind intocmirea documentatiei specifice pentru accesarea PNDR


Anunt de participare numarul 138704/06.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
Adresa postala: Strada Stirbei Voda 43, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010103, Romania, Punct(e) de contact: Cristian Vasile, Tel. +40 213101629, In atentia: Cristian Vasile, Email: [email protected], Fax: +40 213101629, Adresa internet (URL): www.apdrp.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Organizarea sesiunilor de consiliere privind intocmirea documentatiei specifice pentru accesarea PNDR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Bucuresti, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Imbunatatirea procesului de redactare si intocmire a proiectelor pentru solicitarea fondurilor europene acordate prin PNDR si cresterea gradului de accesare a fondurilor europene prin prestarea serviciilor de consiliere, prin sustinerea actiunilor de informare si consiliere, precum si prin diseminarea informatiilor privind aspecte procedurale referitor la procesul de implementarea a Programului National de Dezvoltare Rurala.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79952000-2 - Servicii pentru evenimente (Rev.2)
79416200-5-Servicii de consultanta in relatii cu publicul (Rev.2)
79824000-6-Servicii de tiparire si de distributie (Rev.2)
85312320-8-Servicii de consultanta profesionala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In vederea indeplinirii obiectivului general sunt identificate urmatoarele obiective specifice, care constituie cele 2 componente ale proiectului:
COMPONENTA 1-Diseminarea informatiilor specifice si acordarea asistentei de specialitate in accesarea fondurilor de catre potentialii beneficiari si beneficiari ai PNDR prin activitati de consiliere.
COMPONENTA 2-Implementarea evenimentelor publice pentru diseminarea informatiilor privind aspecte procedurale referitor la implementarea tehnica si financiara a PNDR prin intermediul atelierelor de lucru.
Valoarea estimata fara TVA: 10, 468, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
43 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare in lei: 2% din valoarea estimata a contractului fara TVA, respectiv: 209.376 Lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.In conformitate cu prevederile art. 86, alin. (1) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Garantia de participare se va depune in original si se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara, ori de catre o societate de asigurari.In cazul in care instrumentul de garantare va fi emis de catre o societate bancara, modul de constituire a garantiei de participare va fi Scrisoare de Garantie pentru participarea la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica ? Formular nr. 20, cu posibilitatea preluarii acestuia si in cazul emiterii instrumentului de garantare de catre o societate de asigurari.In cazul formularii unei contestatii impotriva procedurii de atribuire, in conformitate cu prevederile Art. 2781, lit. (c) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, se va avea in vedere faptul ca ?In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 8781.36 lei, rezultata in urma aplicarii prevederilor art. 2781, lit. (c) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: - intre 4.200.001 lei si 42.000.000 lei inclusiv - 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei;Ofertantul va avea posibilitatea de a constitui garantia de participare si prin virament bancar, in cuantum de 2% din valoarea estimata a achizitiei, avand urmatoarele date: Titular cont: Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si PescuitNr. cont: RO37TREZ7005005XXX000177Deschis la: A.T.C.P.M.B. Cuantumul garantiei de buna executie in lei: 10% din valoarea contractului.Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara, ori de catre o societate de asigurari.In cazul in care instrumentul de garantare va fi emis de catre o societate bancara, modul de constituire a garantiei de buna executie va fi scrisoare de garantie bancara ? Formular nr. 19, cu posibilitatea preluarii acestuia si in cazul emiterii instrumentului de garantare de catre o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul National pentru Dezvoltare Rurala 2007-2013, Masura de asistenta tehnica
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii pentru evaluarea respectarii cerintelor:
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca exista incertitudini cu privire la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta va solicita informatii direct de la autoritatile competente.Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata/ lizibila semnata si stampilata cu apostila "conform cu originalul?.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare. Nu se vor folosi prescurtari.
Formulare necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor:
1. Formularul 5 ? Declaratie privind eligibilitatea;2. Formularul 6 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006;3. Formularul 4 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura;4. Formularul 24 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;5. Operatorul economic (lider, asociat, subcontractor) va confirma prin intermediul unei Declaratii, faptul ca a luat la cunostinta de prevederile art. 69 indice 1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Functiile de decizie la nivelul Autoritatii Contractante sunt reprezentate de catre: Dl. George Octavian TURTOI - Director General, Dl. David Eugen POPESCU ? Director General Adjunct Plati, Dl. Calin NUTU ? Director Directia Relatii Publice, Dl. Iulian BOBE ? Director Directia Asistenta Tehnica si Leader, Dl. Cristian IVANOIU ? Sef Serviciu Achizitii.
6. Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.7. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.8. Certificat pentru plata CAS (pentru statele unde este aplicabil).9. Cazier judiciar al companiei, sau echivalent (pentru statele unde este aplicabil).(Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006 modificata si completata. 1. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/ administratori, domeniul de activitate si faptul ca acesta nu este in stare de faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala medie anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de cel putin echivalentul a 2.000.000 euro, pe ultimii trei ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a prestat, in ultimii trei ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, servicii de implementare a activitatilor de informare la nivel national sau international in valoare cumulata de cel putin 2.000.000 euro (pentru conversie se vor utiliza cursurile de schimb valutar mentionate mai sus).
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a prestat, in ultimii trei ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, servicii de implementare activitati de consiliere prin comunicare directa si pe suport tiparit si media la nivel national sau international.
Ofertantul (operator economic sau oricare dintre membrii asocierii de operatori economici) trebuie sa fie acreditat pentru manipularea datelor cu caracter personal si inregistrat ca operator de date cu caracter personal in conformitate cu prevederile Legii 677/ 2011, cu completarile si modificarile ulterioare.
Expert cheie 1 ? Lider de Echipa
Calificari si abilitati: ?Studii superioare;?Calificare in managementul proiectelor, emisa de o institutie recunoscuta la nivel national/ international;?Calificare in domeniul comunicarii/ relatiilor publice/ event management, atestata de catre institutii recunoscute la nivel national/ international sau experienta relevanta in domeniul comunicarii/ relatiilor publice/ event management.Experienta generala:
?Experienta de minimum 5 ani in management de proiect;
Experienta specifica:
?Experienta dovedita de minimum 3 ani in implementarea campaniilor de relatii publice pentru fonduri europene la nivel national/ international, in care a avut atributii de conducere/ coordonare a unei echipe.
Expert cheie 2 ? Expert implementare evenimente
Calificari si abilitati:
?Studii superioare;?Specializari profesionale in domeniul comunicarii/relatiilor publice/event management/managementul de procese si sisteme, emise de catre institutii recunoscute la nivel national sau international;Experienta generala:
?Experienta de minimum 5 ani in domeniul comunicarii;
Experienta specifica: ?Experienta in ultimii 3 ani in implementare unui eveniment public de anvergura;
Expert cheie 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16? Expert consiliere
Calificari si abilitati: ?Studii superioare;?Specializari profesionale in domeniul consilierii/consultantei/managementului de proiect, atestate de catre institutii recunoscute la nivel national sau international de catre autoritati publice in domeniu.
Experienta generala: ?Experienta de minimum 3 ani in domeniul consilierii/consultantei/ managementului de proiect sau in procesul de accesare a fondurilor nerambursabile;
Experienta specifica: ?Experienta in ultimii 3 ani in organizarea/sustinerea unei prezentariin cadrul unui eveniment public de anvergura;?Experienta in ultimii 3 ani pentru minimum 4 experti dintre expertii 3 ? 16 in implementarea/ gestionarea/ acordarea consultantei pentru cel putin un proiect finantat cu fonduri europene.
Ofertantul (operator economic sau oricare dintre membrii asocierii de operatori economici) trebuie sa fie atestat pentru un sistem de management al calitatii pentru serviciile prestate, respectiv ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunere tehnica
60%
Descriere: Noi riscuri: 4 pct.;Strategie riscuri: 16 pct.; Descriere detaliata a implementarii: 30 pct.; Persoane informate: 10 pct.; Materiale produse: 25 pct.; Actiuni suplimentare: 15 pct.
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
F/511/1/2/S/12/00/05/S0
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.10.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
150zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.10.2012 12:00
Locul: str. Gradina cu Cai nr.3A, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicire de participare la sedinta de deschidere impreuna cu o copie dupa Cartea de Identitate a persoanei/persoanelor imputernicite, semnata de catre reprezentantul ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National pentru Dezvoltare Rurala 2007-2013
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
VI.3) Alte informatii
Referitor la prevederile privind capacitatea tehnica a ofertantului: Pentru intelegerea si definirea termenilor folositi in sectiunea III.2.3.a)Capacitatea tehnica si/sau profesionala, se vor utiliza definitiile, explicatiile si specificatiile din aceasta Documentatie de Atribuire, Caietul de Sarcini, Capitolul 1.3.Experienta similara nu poate fi sustinuta de catre un tert.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit - Directia Asistenta Tehnica si Leader - Serviciul Asistenta Tehnica
Adresa postala: Strada Gradina cu Cai, Nr. 3A, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050111, Romania, Tel. +40 213101629, Email: [email protected], Fax: +40 213101629, Adresa internet (URL): www.apdrp.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.09.2012 15:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer