Licitatie Publica - Organizarea sesiunilor de instruire, seminarii si conferinte
Anunt de participare numarul 76436/30.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIOS INTEGRALES DE CONTRACTION E INTERMEDIACION DOMINUS S.L.
Adresa postala: strada Eforie, nr.5, sector 5, camera 506, etaj 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050036, Romania, Punct(e) de contact: IOAN-ADRIAN TRIFAN, Tel.0040 21 322 50 28; 0040 21 314 70 80, In atentia: Anela Dragan, [email protected], Email: [email protected], Fax: 0040 21 320 25 21; 0040 21 314 70 80, Adresa internet (URL): www.sicidominus.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate cu raspundere limitata
Activitate (activitati)
Altele: Activitati de consultanta pentru afaceri si management
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Organizarea sesiunilor de instruire, seminarii si conferinte
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Bucuresti, insa activitatile se vor derula si la nivel teritorial
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Organizarea sesiunilor de instruire, seminarii, sesiuni de informare, focus grupuri, conferinte, activitati de promovare a proiectului, activitati de cercetare si consultanta, grupuri de lucru aferente monitorizarii strategiei nationale de formare si a strategiei organizationale a INA etc., inclusiv facilitatile necesare pentru organizarea conferintelor. Acestea fac parte din proiectul Phare RO 2006/018-147.01.03.01.01 "Continuarea asistentei acordate Institutului National de Administratie si Centrelor Regionale de Formare Continua pentru Administratia Publica Locala in vederea dezvoltarii unui corp profesionist de functionari publici si a competentelor necesare pentru sprijinirea administratiei publice din Romania ca stat membru UE"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79952000-2 - Servicii pentru evenimente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii pentru evenimente.
Valoarea estimata fara TVA: 140, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare :2.500 EuroGarantie de buna executie a contractului: in cuantum de 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri PHARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere si/sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181; Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent; Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) din care sa reiasa caacesta este pozitiv
- Cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani incheiati sa fie mai mare sau egala cu 120.000 Euro. Valorile vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala Romana, pentru anul respectiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani experienta similara.
- Scrisoare de recomandare emisa si semnata de Beneficiarii prestarilor de servicii, mentionati in Formularul 8
- prezentarea certificatului ISO 9001 privind managementul calitatii in organizarea de evenimente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a finalizat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin 2 contracte prin care sa fi desfasurat activitati de PR si organizare evenimente, care impreuna sa cumuleze 50.000 Euro;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Propunerea financiara
40%
Descriere:
2.
Propunerea tehnica
60%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.05.2009 11:30
Locul: SICI Dominus, strada Eforie nr. 5, camera 506, Bucuresti, sector 5, cod postal 050036
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele din partea ofertantului care participa la deschiderea ofertelor, trebuie sa aiba imputernicire din partea ofertantului, semnatar al documentatiei si copie dupa cartea de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0040213104641, Email: [email protected], Fax: 0040213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIOS INTEGRALES DE INTERMEDIACION E CONTRATACION DOMINUS S.L., (S.I.C.I. DOMINUS S.L.)
Adresa postala: strada Eforie nr. 5, camera 506, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050036, Romania, Tel.0040 21 314 70 80 / 0040 21 322 50 28, Email: [email protected], Fax: 0040 21 314 70 80 / 0040 21 320 25 21, Adresa internet (URL): www.sicidominus.com
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.04.2009 18:49