Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Organizarea si functionarea Sistemului de Teleconducere al Instalatiilor Retelei Electrice deTransport-extindere, upgrade si reconfigurare infrastructura de proces CTSI-S.T. Timisoara


Anunt de participare (utilitati) numarul 140384/09.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Sucursala de Transport Timisoara, P-ta Romanilor, nr. 11., Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300100, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial-Dorel Onin, Tel. +40 256492313, In atentia: Aurel Ciclovan, Email: [email protected], Fax: +40 256219963, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Organizarea si functionarea Sistemului de Teleconducere al Instalatiilor Retelei Electrice deTransport-extindere, upgrade si reconfigurare infrastructura de proces CTSI-S.T. Timisoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul ST Timisoara, P-ta Romanilor, nr. 11.
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va realiza: extinderea, upgrade si reconfigurare infrastructura de proces CTSI-S.T. Timisoara pentru sistemului de teleconducere al instalatiilor RET
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38820000-9 - Echipament pentru comanda de la distanta (Rev.2)
45232332-8-Lucrari auxiliare de telecomunicatii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Extinderea, upgrade si reconfigurare infrastructura de proces CTSI-S.T. Timisoara pentru sistemului de teleconducere al instalatiilor RET
Valoarea estimata fara TVA: 396, 390RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 7.500, 0 lei.In cazul in care operatorul economic se incadreaza in categoria IMM, pentru a putea beneficia de prevederiile Legii 346/2004, art.16, alin. 2, acesta are obligatia de a depune , atasat dovezii de constituire a garantiei de participare, declaratie pe proprie raspundere conform Anexei nr. I din Legea 346/2004 care sa ateste incadrarea ca IMM.Perioada de valabilitate a garantiei de participare 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modalitate de constituire: conform art. 86 alin 1 din HG 925/2006. Este 7% din pret contract fara TVA. GBE trebuie sa fie irevocabila. Ea se va constitui printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Se prezinta in original. Formularul F12. In cazul in care op. economic se incadreaza in categoria IMM, va prezenta doc. doveditoare iar garantia va fi de 3, 5%.Constituirea GBE conform art. 90, al. 2 si al. 3, din HGR 925/2006, implica depunerea textului contractului semnat si obiectiunile la contract, daca exista, anexand si propunerea sa privind modul de constituire al GBE.In acest caz contractantul va deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul org. fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, conform HGR nr. 1045 din 2011. Suma initiala care se depune este de 0, 5% din pretul contractului. Valabilitatea GBE conform clauzei ?GBE a contractului? din proiectul de contract din prezenta documentatie de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. Plata se face prin virament cu OP.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Neincadraerea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006.Pentru a demonstra neincadrarea in situatiile prevazute ofertantul va prezenta o declaratie privind eligibilitatea in stricta conformitate cu modelul conform Formular 3. In cazul unei asocieri declaratia trebuie prezentata de toti partenerii asociati.Daca este cazul si tertul sustinator va prezenta documente pentru demonstrarea neincadrarii in prevederile OUG 34/2006, art 180.2. Neincadraerea Operatorului economic in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006.Pentru a demonstra neincadrarea in situatiile prevazute ofertantul va prezenta o declaratie privind eligibilitatea in stricta conformitate cu modelul conform Formular 4. In cazul unei asocieri declaratia trebuie prezentata de toti partenerii asociati.Daca este cazul si tertul sustinator va prezenta documente pentru demonstrarea neincadrarii in prevederile OUG 34/2006, art 181, litera a), c1) si d).3. Indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare-tip eliberate de autoritatile competente, original si copie certificata conform cu originalul, iar pentru straini eliberate in tara in care candidatul / ofertantul este rezident si traduse si legalizate in limba romana. In cazul in care in tara de origine su rezidenta nu se elibereaza astfel de certificate, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere sau o declaratie autengtificata in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juduciare sau a unei organizatii profesionale care au astfel de competente). Documentele emise de autoritatile abilitate trebuire sa certifice ca ofertantul nu are deatorii scadente la plata pina la finele lunii anterioare depunerii ofertelor.4.Neincadraerea operatorului economic in dispozitiile art. 69 1 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006. Pentru a demonstra neincadrarea in situatiile prevazute ofertantul va prezenta o declaratie privind eligibilitatea in stricta conformitate cu modelul conform Formular 5. In cazul unei asocieri declaratia trebuie prezentata de toti partenerii asociati sau subcontractantii. Daca este cazul si tertul sustinator va prezenta documente pentru demonstrarea neincadrarii in prevederile OUG 34/2006, art 69 1.Nota Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.Director : Ovidiu SAMUIL MOZADirector tehnic: Nicolae CHIOSA loctiitor directorDirector economic: Carmen Mirela TARANUServiciul Comercial : Aurel CICLOVAN Sef ServiciuServiciul Comercial: Dorel ONINCompartiment Consilier Juridic: Alexandra NITUServiciul Buget Finante Contabilitate: Mihaiela COTUMBIANU Sef ServiciuServiciul Investitii: Doru Macaveiu Sef Serviciu
Serviciul Investitii: Bedros Bugaru responsabil proiect5. Certificarea faptului ca participa la procedura de achizitie in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordin ANRMAP nr. 314/210 Pentru a demonstra ca nu este intr-una din situatiile prevazute ofertantul va prezenta declaratia ? Formularul 6. In cazul unei asocieri. Formularul 6 va fi completat de toti partenerii dintr-o asociere. 1. Documente care sa dovedeasca inregistrarea si obiectul de activitate.Copie certificat ORC conform cu originalul in care trebuie sa se regaseasca codul CAEN specific contractului de produse. In cazul unei asocieri Certificatele constatatoare emise de ORC vor fi prezentate de toti partenerii dintr-o asociere, pentru partea lor din asociere.2. Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, traduse si legalizate in limba romana. Copie certificat conform cu originalul in care trebuie sa se regaseasca codul CAEN specific contractului de produse. In cazul unei asocieri Certificatele constatatoare emise de ORC vor fi prezentate de toti partenerii dintr-o asociere, pentru partea lor din asociere.Nota: Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata, daca in documentele prezentate la licitatie a transmis o copie.
3.Agreere ANRE tip A si B, confor Legii energiei nr. 13 din 2007.Copie conforma cu originalul semnata si stampilata.In cazul unei asocieri formularul trebuie prezentata de toti partenerii asociati pentru partea lor de contract.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2011 vizat si inregistrat de organele competente. Pentru persoane juridice/fizice straine: se prezinta in cazul in care legislatiea tarii in care este stabilit ofertantul prevede publicarea acestor bilanturi.Copie Bilant semnata, stampilata conforma cu originalul
Cifra de afaceri in domeniul de activitae pe ultimii 3 ani, daca exista.Situatie pe ultimii trei ani, daca exista a cifrei de afaceri. In cazul unei asocieri declaratia trebuie prezentata de toti partenerii asociati.Curs mediu de referinta lei/euro dat de BNR: 2009-4;2373:2010-4, 2099;2011-4, 2379
Informatii generale despre ofertant. Formularul F7 completat si semnat. Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri formularul trebuie prezentata de toti partenerii asociati pentru partea lor de contract.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani, daca exista, continind valori, perioada de livrare, beneficiari, indifernt daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul va prezenta Formularul 8 insotit de copii dupa documente/procese verbale de receptie emise sau consemnate de beneficiar, o autoritate contractanta ori de catre client privat.Se completeaza formularul indiferent daca informatia se refera la autoritati contractante sau clienti privati.In cazul unei asocieri lista trebuie prezentata de toti partenerii asociati.Se solicita prezentarea a cel putin unui contract de furnizare cu obiect similar.
Lista cu subcontractantii si informatii privind asocierea, daca e cazul si acordurile de subcontractare;Declaratie cu subcontractantii: Formularul F13 si acordurile de subcontractare, informatii privind asocierea: Formularul F9 dupa caz.
Declaratie pe propria raspundere privind numarul mediu al personalului angajat, in ultimii 3 ani, asigurarea personalului de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.Declaratie pe propria raspundere, CV-uri, lista cu persoanele responsabile direct cu indeplinirea contractului insotita de angajamentul ca acestea nu vor fi inlocuite pe parcursul derularii comntarctului fara acordul achizitorului. Formularul F15.In cazul unei asocieri formularul trebuie prezentata de toti partenerii asociati pentru partea lor de contract
Declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) a acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de furnizare precum si a echipamentelor de protectie a muncii. Declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea dotarilor tehnice necesare realizarii contractului. Formularul F 14.In cazul unei asocieri formularul trebuie prezentata de toti partenerii asociati pentru partea lor de contract.
Certificat ISO 9001 sau echivalent. Copie certificata, conforma cu originalul, semnata si stampilata de operatorul economic, dupa documente emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001, in termen de valabilitate. In cazul unei asocieri fiecare membru al asocierii va depune individual acest document pentru partea sa de contract.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Aut. contractanta va invita la etapa de licitatie electronica (LE), ca sa-si imbunatateasca oferta de pret, numai ofertantii care au depus oferte admisibile. Invitatiile de participare la LE vor fi transmise simultan de catre SEAP, tuturor ofertantilor inregistrati in SEAP, pe cale electronica, la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in SEAP ca adresa de contact. Invitatia de participare va preciza data si momentul de start al licitatiei electronice. Data inceperii licitatiei va fi in cel putin 2 zile lucratoare de la data la care au fost trimise invitatiile. Obiectul procesului repetitiv: pretul ofertei. Nu se vor dezvalui informatii privind identitatea ofertantilor sau noile preturi. Etapa finala se desfasoara intr-o singura runda avind durata de 1 zi. In situatia in care, dupa desfasurarea etapei finale de licitatie electronica, 2 sau mai multi ofertanti se situeaza pe primul loc (cu aceeasi valoare ofertata) departajarea se va face conform punctului 1) din cap. VI.3.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA 1842
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.12.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.12.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.12.2012 10:00
Locul: Sediul ST Timisoara, Timisoara, P-ta Romanilor, nr. 11.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantiilor si persoanele prevazute de legislatia in vigoare sa participe la sedinata de deschidere a ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. In urma licitatiei electronice daca se constata ca pe primul loc sint clasate doua sau mai multe oferte cu preturi egale (pretul cel mai scazut identic), AC va solicita acestora sa depuna o noua oferta financiara (reofertare) in plic inchis, la Secretariatul autoritatii contractante, pina la data si ora care vor fi mentionate in invitatia privind reofertarea. Noile oferte care au fost depuse dupa data si ora mentionate in invitatia privind reofertarea vor fi respinse si se vor returna nedeschise. Deschiderea plicurilor care contin noile oferte (reofertarile) va avea loc la data si ora mentionate in invitatie. Comisia de evaluare va intocmi un PV de deschidere a plicurilor care contin noile oferte (reofertarile) care urmeaza sa fie semnat atat de membrii comisiei cat si de catre reprezentantii ofertantilor care sunt prezenti la deschidere. Fiecare ofertant are dreptul de a primi o copie a PV de deschidere, indiferent daca acestia au fost sau nu prezenti la deschidere. Oferta care va avea pretul cel mai scazut dintre ofertele financiare reofertate va fi declarata cistigatoare de catre comisia de evaluare. 2. Procedura de atribuire aprobata prin PAA 2012 al CNTEE Transelectrica SA, din care face parte si Sucursala de Transport Timisoara este licitatie deschisa.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006 art.256 2*.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNTEE Transelectrica-Sucursala de Transport Timisoara- Compartiment Consilier Juridic
Adresa postala: P-ta Romanilor, nr. 11, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300100, Romania, Tel. +40 256492313, Fax: +40 256219963
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.11.2012 13:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer