Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Organizarea si functionarea statiilor de prelucrare in cele 48 locatii teritoriale si 1 locatie centrala(BEC), aferente alegerilor pentru Presedintele Romaniei din anul 2009


Anunt de participare numarul 88701/15.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE STATISTICA
Adresa postala: B-dul Libertatii nr.16, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70542, Romania, Punct(e) de contact: Angel Duma, Tel.3181818, Email: [email protected], [email protected], Fax: 3181833, Adresa internet (URL): www.insse.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Sistemul statistic national
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Organizarea si functionarea statiilor de prelucrare in cele 48 locatii teritoriale si 1 locatie centrala(BEC), aferente alegerilor pentru Presedintele Romaniei din anul 2009
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Cele 48 locatii teritoriale si 1 locatie centrala(BEC)
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Organizarea si functionarea statiilor de prelucrare in cele 48 locatii teritoriale si 1 locatie centrala(BEC), aferente alegerilor pentru Presedintele Romaniei din anul 2009
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
51611100-9 - Servicii de instalare de hardware (Rev.2)
72261000-2-Servicii de asistenta pentru software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total pachet de servicii precizat in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 000, 000 si 1, 275, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 17.11.2009 pana la 10.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie in valoare de 5% din valoarea contractului, excl. TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul INS pe anul 2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati/subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, FormularulA .Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, Formular B
- certificat de atestare fiscala eliberat de administratia financiara
- se solicita si dovada privin plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificat constatatoremis de oficiul Registrului Comertului .
Certificat de inmatriculare la Registrul Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale (conform model formular anexat);
- Bilantul contabil al ultimului exercitiu financiar incheiat;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de informatii generale (conform model formular anexat);
- Bilantul contabil al ultimului exercitiu financiar incheiat;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii privind experienta similara in perioada 2006-2008 Formular D - Ofertantul trebuie sa demonstreze prin documente participareala cel putin 2 proiecte la nivel nationalde realizare de retele locale si asistenta tehnica in utilizarea acestor retele 24/24 timp de minim. 6 zile, in ultimii 3 ani;
- Recomandari de la clienti pentru proiectele prezentate
- Echipa de proiect, din care 1 expert cheie, denumit Manager de proiect(cu abilitati si calificari conform Caiet de sarcini) sI lista specialistilor alocati pe fiecare locatie, respectiv minim 2 persoane in fiecare locatie( 48 judetene si Biroul Electoral Central);
-Declaratie pe proprie raspundere cu lista cuprinzand subcontractanti(daca este cazul).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Ofertantul trebuie sa demonstreze prin documente participareala cel putin 2 proiecte la nivel nationalde realizare de retele locale si asistenta tehnica in utilizarea acestor retele 24/24 timp de minim. 6 zile, in ultimii 3 ani;
- Recomandari de la clienti pentru proiectele prezentate- Echipa de proiect, din care 1 expert cheie, denumit Manager de proiect(cu abilitati si calificari conform Caiet de sarcini) sI lista specialistilor alocati pe fiecare locatie, respectiv minim 2 persoane in fiecare locatie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Natura exceptionala a situatiei economice actuale si termenul de realizare al contractului
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 99
Sunt calificati toti candidatii care indeplinesc cerintele de calificare de la III.2.2. si III.2.3.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
tehnic
60%
Descriere: propunerea tehnica
2.
financiar
40%
Descriere: propunerea financiara
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.10.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
27.10.2009
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.10.2009 10:00
Locul: Sediul INS
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai participantilor invitati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213191674, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform reglementarilor legale
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INS-Serviciul juridic si contencios
Adresa postala: Bdul Libertatii nr.16, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0508706, Romania, Tel.0213181851, Email: [email protected], Fax: 0213181851, Adresa internet (URL): www.insse.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.10.2009 15:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer