Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Organizarea unei campanii de seminarii, mese rotunde, work-shopuri, care sa asigure cresterea nivelului de pregatire al beneficiarilor contractelor de finantare si al consultantilor acestora in cadrul operatiunilor aflate in gestionarea OI IMM


Anunt de participare numarul 116206/02.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ECONOMIEI, COMERTULUI SI MEDIULUI DE AFACERI
Adresa postala:  CALEA VICTORIEI NR.152, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010096, Romania, Punct(e) de contact:  FLORENTINA CONSTANTINESCU, Tel. 0212025227, Email:  [email protected], Fax:  0212025294, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Organizarea unei campanii de seminarii, mese rotunde, work-shopuri, care sa asigure cresterea nivelului de pregatire al beneficiarilor contractelor de finantare si al consultantilor acestora in cadrul operatiunilor aflate in gestionarea OI IMM
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Bucuresti, Calea Victoriei nr.152, sector 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Organizarea unei campanii de seminarii, mese rotunde, work-shopuri, care sa asigure cresterea nivelului de pregatire al beneficiarilor contractelor de finantare si al consultantilor acestora in cadrul operatiunilor aflate in gestionarea OI IMM
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79952000-2 - Servicii pentru evenimente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Organizarea unei campanii de seminarii, mese rotunde, work-shopuri, care sa asigure cresterea nivelului de pregatire al beneficiarilor contractelor de finantare si al consultantilor acestora in cadrul operatiunilor aflate in gestionarea OI IMM
Valoarea estimata fara TVA: 1, 402, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar. participare 15000 LEI - instr. de garant emis de o soc. banc./soc. asigurari sau OP in contul RO05TREZ7005005XXX002305;gar. buna executie 5% din val.contract excl. TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat din bugetul de stat - Linia de finantare 56.20 cu rambursarea a maxim 75 % din fondurile Axei de AT a POS CCE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat constatator;Certificat de atestare fiscala;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale;Bilantul contabil 2007, 2008 si 2009;Informatii privind cifra de afaceri si profitul;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media profitului net al ofertantului pe (2007, 2008 si 2009) trebuie sa fie pozitiva;Media Cifrei de afaceri a ofertantului (2007, 2008 si 2009) trebuie sa fie de minimum 500000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;Declaratie privind efectivul mediu anual (2008, 2009, 2010) al pers. angajat si al pers. de conducere;O lista cu expertii propusi pentru implementarea proiectului;Curriculum vitae pentru fiecare expert
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Finalizarea in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei (martie 2008 ? martie 2011) acel putin unui contract de prestari specifice domeniului de activitate cu o valoare de minim 100.000 lei.Ofertantul trebuie sa aiba cel putin 4 experti cheie care sa indeplineasca cerintele minime din doc de atribuire: Expert I-Coordonator echipa de conceptie/creatie, Expert II- Coordonator campanie generala media, Expert III-Coordonator organizare - evenimente de informare/ moderator, Expert IV-Coordonator echipa de cercetare/ evaluare.Ofertantul trebuie sa aiba cel putin 2 experti non-cheie care sa indeplineasca cerintele minime din doc de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.04.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.04.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.04.2011 12:00
Locul: Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri, Calea Victoriei, 152, Sector 1, cam 307
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si persoanele imputernicite in acest sens
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat din bugetul de stat - Linia de finantare 56.20 cu rambursarea a maxim 75 % din fondurile Axei de AT a POS CCE
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR.6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030064, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta , conform art 256^2 (1) lit.a din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA GENERALA JURIDICA SI RELATII INSTITUTIONALE
Adresa postala:  Calea Victoriei nr.152, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010096, Romania, Tel. 021/2025424
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.02.2011 16:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer