Licitatie Publica - Organizarea unor evenimente pentru promovarea operatiunilor din cadrul AP 4 gestionate de OIE, precum si elaborarea si achizitionarea de produse informative si de promovare
Anunt de participare numarul 98030/14.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ECONOMIEI, COMERTULUI SI MEDIULUI DE AFACERI
Adresa postala: CALEA VICTORIEI NR.152, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010096, Romania, Punct(e) de contact: Florentina Constantinescu, Tel.0212025227, Email: [email protected], Fax: 0212025294, Adresa internet (URL): www.minind.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Organizarea unor evenimente pentru promovarea operatiunilor din cadrul AP 4 gestionate de OIE, precum si elaborarea si achizitionarea de produse informative si de promovare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca obiect realizarea urmatoarelor servicii: Organizarea unor evenimente pentru promovarea operatiunilor din cadrul AP 4 gestionate de OIE, precum si elaborarea si achizitionarea de produse informativesi de promovare- Obiectivul principal al acestui contract este organizarea a 10 evenimente si realizarea de materiale informative si obiecte promotionale. Se doreste o informare corecta, completa si eficienta a publicului cu privire la oportunitatile oferite de Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice, la mecanismul de implementare a programului prin organizarea unei campanii sustinute la nivel nationalsi regional de promovare a POS CCEDE COPETITIVITATE
Detalii privind descrierea Contractului sunt evidentiate in Caietul de Sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79951000-5 - Servicii de organizare de seminarii (Rev.2)
39294100-0-Produse informative si de promovare (Rev.2)
79342200-5-Servicii de promovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Sectiunii A3 Caiet de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 139, 842RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantie participare in valoare de 1400 RON/330 Euro si Garantie de buna executie in valoare de 5 % din valoarea contractului fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata din bugetul de stat - linia de finantare 56.20 cu rambursarea a maximum 75% din fondurile Axei de AT a POS CCEPlata se va face conform clauzelor contractuale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat si/sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori precum si faptul ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/lichidare/aranjament cu creditorii sau o alta situatie similara reglementata de legislatia in domeniu, valabil la data deschiderii ofertelor.
2. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor;3. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor;4. Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art.180 si art.181, respectiv Declaratie privind eligibilitatea Formular 6.
5. Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formularul 7 Informatii generale2. Informatii privindcifra de afaceri si profitul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati (2007, 2008 si 2009) trebuie sa fie pozitiva.b) Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2007, 2008 si 2009)incheiati trebuie sa fie minimum de 150.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.
2.Personalul angajat permanent (individual sau asociere)3.Standarde de asigurare a calitatii
4. Informatii privind subcontractantii
5. Informatii referitoare la respectarea obligatiilor privind conditiile de munca si protectia muncii
6.Declaratie de acceptare a conditiilor contractuale
7. Verificarea Cheltuielilor pe fiecare din ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a finalizat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei (februarie 2007- februarie 2010), a minim 3 contractein domeniul organizarii de evenimente;participarea ofertantului in mod cumulativ (pentru 1, 2 sau 3 contracte)a fost de minimum 70.000 lei.2. Formularul 10 - Declaratie a ofertantului referitoare la efectivele anuale ale personalului angajat in fiecare dintre ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), 3.Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii respectiv ISO 9001 sau echivalent, in copie cu mentiunea "conform cu originalul"4. a) Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii (Formularul 12 Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractorilor), completata de liderul Asocierii.b) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere5.Declaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de servicii (conform Formularului 13 Sanatate si protectia muncii).6.Ofertantul va prezenta Formularul 14 Declaratie de acceptare a conditiilor contractuale7.Ofertantul are obligatia de a nominaliza in cadrul ofertei firma de audit/ auditorul care va certifica cheltuielile proiectului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2010 11:00
Locul: Ministerul Economiei , Calea Victoriei nr. 152, sector 1, cam. 112, etaj 1.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice Axa prioritara 5 Asistenta tehnica
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Modul de aplicare al cerintelor mentionate la pct. III.2) Conditii de participare se explica detaliat in documentatia de atribuire. Ofertantul va lua in considerare in prezentarea ofertei descrierea detaliata a acestor cerinte, asa cum sunt prevazute in documentatia de atribuire - Fisa de date a achizitiei, atasata prezentului anunt pe www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: +4021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010096, Romania, Tel.+4021 3195180, Fax: +4021 3191674, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Sesizarea CNSC sau, dupa caz a instantei judecatoresti se face in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii considerat a fi nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri- Directia Generala Juridica si Relatii Institutionale
Adresa postala: Calea Victoriei nr. 152, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010096, Romania, Tel.+40 21 2025424, Adresa internet (URL): www.minind.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.04.2010 15:30