Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ORNAMENTE ILUMINAT FESTIV


Anunt de participare numarul 138798/12.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sibiu - Consiliul Local
Adresa postala: Str. Samuel Brukenthal nr. 2, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550178, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Bica, Tel. +40 269/208880, Email: [email protected], Fax: +40 269/208813, Adresa internet (URL): www.sibiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ORNAMENTE ILUMINAT FESTIV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ORNAMENTE ILUMINAT FESTIV
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39298500-2 - Ornamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Confor documentatie de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 790, 688.64RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul este de 15.800 lei.Ofertantul va constitui garantia de participare, in una din urmatoarele forme: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (se prezinta in original); sauordin de plata in contul: RO22TREZ5765006XXX000228-Trezoreria Sibiu (se prezinta in original);In cazul in care, ofertantii constituie garantiei de participare prin Scrisoare de garantie bancara, vor completa Formularul nr. 6 (se prezinta in original).- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile, de la data limita de depunere a ofertelor.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de participare. In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. (conf. formularului din sectiunea III);In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria I.M.M., se va analiza cu privire la asocierea in ansamblu. Astfel, toti asociatii trebuie sa se incadreze in mod individual in categoria I.M.M. Cuantumul este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantie de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante, de osocietate bancara sau de o societate de asigurari;sauprin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul areobligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din Ordonanta de Urgenta 34/2006. Se vor completa Formularele 1, 2 si 3.
Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006. Se va completa Formularul 10.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar - Klaus Werner Iohannis;
Viceprimar ? Virgil Popa;
Director Directia Tehnica -Cristina Bica;
Director Economic ? Viorica Bandescu;
p. Sef Serviciu Juridic ? Claudia Iordanescu;
Serviciu Investitii ? Monica Dancu
Sef Serviciu Tehnic ? Gheorghe Ciuclea
Serviciu Tehnic ? Aurel Oltei
Serviciu Juridic ? Cristina Burchea
Consilieri locali: Birk Ecaterina, Bokor Corina, Brunchea Mariana Gabriela, Fazakas Ekaterina Annemarie, Fodor Astrid Cora, Fritzmann Mariana Susana, Garleanu Maria, Grecu Bianke Marion, Hermann Gerold, Iagaru Romulus, Leopold Gerhard Csongor, Lerner Helmut, Marinca Floarea Dragos Mihai, Mathes Helmut KarlMezei Paul Constantin, Nartea Monica, Pavel Anita, Pinter Zeno Karl, Popa Virgil, Sava Livia, Stroie IoanTamaian Ioan, Voinea Carmen.
Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 9.
Certificat eliberat de autoritatea competenta, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul consolidat general.
Certificat eliberat de autoritatea competenta, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul local.
Certificatele se vor prezenta in original /copie legalizata /xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.
Obs.: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat si bugetul local vor fi respinse, cu exceptia celor care prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu. a. Pentru persoane juridice/fizice romane:
- Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Certificatul prezentat nu trebuie sa fie eliberat mai devreme, cu cel mult, 30 zile fata de data deschiderii ofertelor.
- pentru persoanele fizice, se va prezenta: autorizatie de functionare / altele echivalente pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.b. Persoane juridice /fizice straine:
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta si/sau documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele de la pct. a. si b. vor fi prezentate in original / copie legalizata, xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul insotite de traducere autorizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2011 (vizat de DGFP)
Informatii generale. Se va completa Formularul 4
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele furnizari de produse in ultimii 3 ani.
Se va completa formularul 1A
Informatii privind experienta similara in ultimii 3 ani.Se vor prezenta contract/contracte de furnizare care au avut ca obiect furnizarea unor produse similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie, a caror valoare cumulata, sa fie de minim 170.000 euro(exclusiv TVA)sau de minim 790.000 lei (exclusiv TVA).
Se vor prezenta copii dupa partile relevante ale contractului/contractelor reprezentand experienta similara din care sa reiese urmatoarele: nr. contract, parti, obiectul, durata, valoarea, semnaturile partilor.
Totodata se va completa Formularul 7 distinct pentru fiecare contract reprezentand experienta similara.
Se vor prezenta, inclusiv, Procesele verbale de receptie, aferente contractelor reprezentand experienta similara.
OBS: In cazul contractelor, reprezentand experienta similara, aflate in derulare la data depunerii ofertelor, se vor prezenta Procese verbale de receptie in care se va mentiona (in mod obligatoriu) valoarea produselor furnizate pentru care s-a efectuat receptia partiala.
Recomandare/Recomandari din partea beneficiarului / beneficiarilor (model propriu).Recomandarea/Recomandarile se vor prezenta in original/copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, si trebuie sa precizeze urmatoarele aspecte: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului;
- daca au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri partiale / totale a produselor ;
- cazuri de accidente tehnice din cauza nerespectarii parametrilor de calitate.
Recomandarile vor fi prezentate, pentru contractele reprezentand experienta similara.
Ofertantii pot prezenta in loc de recomandare/recomandari, certificat / certificate constatatoare eliberate de catre beneficiari, intocmite conform prevederilor art. 97^1, alin. (1), din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
OBS: Pentru contractele, reprezentand experienta similara, aflate in derulare la data depunerii ofertelor, se va prezenta recomandare aferenta produselor pentru care s-a efectuat receptia partiala.
Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice si echipamentul tehnic, mijloacele fixe pe care candidatul / ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
OBS: Se vor asigura acele echipamente si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de furnizare.
Declaratie care contine informatii referitoare la personalul/organismul tehnic
de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost
obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Declaratie care contine informatii privind persoanele direct implicate in indeplinirea contractului (numele, functia, atributiile) .
Se va prezenta Formularul 8A.
Capacitatea tehnica si / sau profesionala a ofertantului, poate fi sustinuta si de o alta persoana, (alta decat asociat/asociati sau subcontractant/ subcontractanti). In acest caz, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui ?Angajament ferm?, al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si/ sau profesionale invocate.
Persoana care asigura sustinerea tehnica si / sau profesionala (tertul sustinator) trebuie sa prezinte formularul 1C ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutela art.180 din OUG 34/2006 si formularul 2C ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. 181 lit. a), c^1) si d).din OUG 34/2006.formularul 10 - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006.
Obligatii contractuale in desfasurare (daca este cazul)
Ofertantul va prezenta o lista (model propriu) cu obligatiile contractuale in desfasurare (daca este cazul). Lista va contine cel putin urmatoarele date referitoare la: numarul si data contractului, durata si valoarea contractului, obiectul contractului, beneficiarul.
Informatii privind subcontractantii(daca este cazul)
Se va completa formularul 5 cu subcontractantii si specializarea acestora.
Subcontractantii vor prezenta urmatoarele documente:
- Informatii privind subcontractantii. Se va completa formularul 4A cu datele de identificare;
- formularul 10 - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006.
Informatii privind asociatii(daca este cazul)
Asociatul/asociatii vor prezenta aceleasi documente solicitate la cap. III.2 ? CONDITII DE PARTICIPARE, ca si liderul de asociere, cu mentiunea ca cerintele privind capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul de grupul de asociatii.
Totodata, se va prezenta contractul/conventia de asociere, din care sa reiese cine este liderul asocieriiprecum si detalierea obligatiilor fiecarui membru al asocierii si procentul care revine fiecaruia.
Ofertantii vor prezenta in mod obligatoriu
o mostra a produselor ofertate. Mostrele se vor prezenta la data limita de depunere a ofertelor
ISO 9001 sau echivalentCertificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertei si va fi prezentat in orifinal, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune conf.cu original.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.10.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2012 11:00
Locul: Str. Samuel Bukenthal, nr.2, camera 203- sala de presa, et.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte contin in cadrul propuenerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita, ofertantilor care au oferit cel mai mic pret, o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.1. Ofertantii au obligatia de prezenta in cadrul ofertei o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte faptul ca la elaborarea ofertei au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, protectia mediului (model propriu), conform: Legii privind securitatea si sanatatea in munca nr.319/2006, HG nr.1091/2006 cerinte minime de securitate si santate pentru locul de munca, O.G. nr.195/2005 privind protectia mediului modificata si completatasi a Legiinr. 307/ 2006 privind apararea impotriva incendiilor modificata.Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind: - Legislatia fiscala: www.mfinante.ro- Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.gnm.ro- Protectia muncii si conditii de munca: www.inspectmun.ro2.In cazul in care ofertantul / ofertantii, au omis sa prezinte unul / mai multe dindocumentele solicitate la cap. III.2 ? Conditii de participare, autoritatea contractanta nu permite completarea lor ulterioara, neprezentarea acestuia / acestora avand ca efect descalificarea ofertantului / ofertantilor in cauza.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Investitii
Adresa postala: Str. Samuel Brukenthal, nr.2, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550178, Romania, Tel. +40 269/208880, Email: [email protected], Fax: +40 269/208813
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2012 14:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer