Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - OSIE MONOBLOC PENTRU VAGON CU ROTI CU DIAMETRU INTRE 900-920mm


Anunt de participare (utilitati) numarul 25282/26.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Adresa postala: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220236, Romania, Punct(e) de contact: GEORGETA CHIVU, Tel.0252/315848, Fax: 0252/323685, Adresa internet (URL): [email protected]
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
RAAN SUCURSALA ROMAG-TERMO
Adresa postala: SAT HALANGA IZVORUL BARZII, JUD.MEHEDINTI, Localitatea: DR.TR.SEVERIN, Cod postal: 227297, Romania, Tel.0252/323666, In atentia: STELIAN IORGA 0746 939245, Fax: 0252/323066
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
RAAN SUCURSALA ROMAG-TERMO
Adresa postala: SAT HALANGA IZVORUL BARZII, JUD.MEHEDINTI, Localitatea: DR.TR.SEVERIN, Cod postal: 227297, Romania, Tel.0252/323666, In atentia: STELIAN IORGA0746 939245, Fax: 0252/323066
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
OSIE MONOBLOC PENTRU VAGON CU ROTI CU DIAMETRU INTRE 900-920mm
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SUC.ROMAG-TERMO, SAT HALANGA , IZVORUL BARZII, JUD.MEHEDINTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CUMPARARE OSIE MONOBLOC PENTRU VAGON CU ROTI CU DIAMETRU INTRE 900-920mm
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35231400-6 - Osii, anvelope si alte piese pentru locomotive sau material feroviar rulant (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
20 BUCATI
Valoarea estimata fara TVA: 150, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 1500 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate, declaratie conform art.181 din OUG 34/2006, certificat constatator, declaratie privind plata impozitelor si taxelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
autorizare de la producator , certificat care atesta conformitatea produselor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2007 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: la solicitarea scrisa cu OP in contul IBAN RO02 RNCB0179034575410001 sau cu chitanta la caseria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.08.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.08.2007 12:00
Locul: ROMAG-TERMO SAT HALANGA , IZVORUL BARZII
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si persoane imputernicite de catre operatorii economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: BD.NIC.TITULESCU 14, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 1100, Romania, Tel.0251/415601
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: BD.STAVROPOLEOS 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): [email protected]( www.cnsc.ro)
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RAAN SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala: STR.NICOLAE IORGA NR.1, Localitatea: DR.TR.SEVERIN, Cod postal: 220236, Romania, Tel.0252/315848, Fax: 0252/323685, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2007 08:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer