Licitatie Publica - Oua embrionate de 10 zile si oua de consum
Anunt de participare numarul 70027/17.12.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie si Imunologie "Cantacuzino"
Adresa postala: ÂSplaiul Independentei 103, Sector 5 Bucuresti, 050096, Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â050096, Romania, Punct(e) de contact: ÂTapu Gheorghe, Tel.Â021/ 3069100sau3069200 int.5280 si 5164, In atentia: ÂMerc. Tapu Gheorghe, Email: Â[email protected], [email protected], Fax: Â021/ 3069307, Adresa internet (URL): Âwww.cantacuzino.ro, Adresa profilului cumparatorului: Âwww.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut cercetare-dezvoltare, productie de seruri si vaccinuri
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Oua embrionate de 10 zile si oua de consum
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Splaiul Independentei 103, Sector 5 Bucuresti, 050096
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Oua embrionate de 10 zile si oua de consum
lotul 1=3000000 buc.oua embrionate 10 zile,
lotul 2= 72000 buc.oua consum, cantit. poate fi suplimentata cu pana la 36000 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03142500-3 - Oua (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lotul 1=3000000 buc.oua embrionate 10 zile.
lotul 2= 72000 buc.oua consum; cantit. poate fi supliment. cu pana la 36000 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 618, 910EUR
II.2.2) Optiuni
Da
lot 2: cantit.se poate suplim. cu pana la 36000 buc.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 12 luni incepand de la data atribuirii contractului
1 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 12 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
Garantiei de participare: 2%din val.estim.a lot.;adica Lot.1=12.200euro si Lot.2=178, 2 euro, echiv.in lei, fara TVA.Garant.buna executie=5% din val.contr.atrib.fara TVA.Curs BNR=23.01.'09.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere simpla
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.- Certificat de inregistrare eliberat in Camera de Comert si Industrie a Romaniei.- Certificat de inregistrare in scopuri de TVA emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala (Cod unic de înregistrare fiscala) copie legalizata.- Certificat fiscal privind plata taxelor locale emis de catre autoritatile publice locale, privind achitarea datoriilor la zi catre bugetul local.- Atestat fiscal de la Ministerul Finantelor Publice privind plata la zi a taxelor catre bugetul de stat- Formular A „ Declaratie privind eligibilitateaâ€, - Formular B „ Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular „ Informatii generaleâ€, -Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani, -Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente, pe care ofertantul avea obligatia sa il depuna, potrivit legi
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular „ Experienta similaraâ€-Formular C2 „ Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 aniâ€.-Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de munca si de protectie a muncii la elaborarea ofertei si derularea contractului.-Formular F „ Declaratie personal angajat si cadre de conducereâ€-certificat sanitatar veterinar
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9793 / 11.12.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.01.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Pret 50 ron + TVA, se platesc la facturare, daca se ridica de la INCDMI Cantacuzino; sau GRATUIT din SEAP, de la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.01.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.01.2009 13:00
Locul: Biroul Aprovizionare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprez. M.F. si ai ofertantilor cu imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: ÂStr. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â030084, Romania, Tel.Â(+4) 021 310.46.41, Email: Â[email protected], Fax: Â(+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): Âwww.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti, sectia Contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: ÂSpl. Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â050081, Romania, Tel.Â021.3195180, Email: Â[email protected], Fax: Â021.332.1240, Adresa internet (URL): Âwww.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conf. atr.67/OUG 94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic propriu
Adresa postala: ÂSpl. Independentei 103, sector 5, Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â050096, Romania, Tel.Â021306192, Email: Â[email protected], Fax: Â02.3069307, Adresa internet (URL): Âwww.cantacuzino.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.12.2008 09:09