Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Oxigen medical gazos imbuteliat (inclusiv transport specializat ADR la sediile autoritatii contractante) - acord cadru 12 luni


Anunt de participare numarul 134728/12.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Iasi
Adresa postala: str. Dr. I. Cihac 30, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700115, Romania, Punct(e) de contact: Dan Simin, Tel. +40 232261813, Email: [email protected], Fax: +40 232261813, Adresa internet (URL): www.pneumo-iasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Oxigen medical gazos imbuteliat (inclusiv transport specializat ADR la sediile autoritatii contractante) - acord cadru 12 luni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Livrare la: Spitalul Cl. de Pneumoftiziologie -Str.Dr.I. Cihac, nr. 30; SectiaIIPascanu?str.Pascanu nr.11;SectiaIII-ComplexstudentescTudor Vladimirescu;Sectia IVClunet?Sos.Bucium nr.106.
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 720, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contracte subsecvente lunare
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Incheierea unui acord-cadru de furnizare oxigen medical gazos imbuteliat pe o perioada de 12 luni. Oxigenul medical va fi livrat de trei ori pe saptamana la sediile beneficiarului, pe cheltuiala furnizorului (pretul pe Nmc va include si transportul). Oxigenul medicinal se livreaza: in tuburi proprietatea furnizorului si in tuburi de 6, 5 Nmc/10Nmcproprietatea autoritatii contractante.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24111900-4 - Oxigen (Rev.2)
60100000-9-Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati estimative minime (1 luna) si maxime (12 luni) care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru: Cantitate minima estimata pt 1 luna = 5.000 Nmc si Cantitate maxima estimata pt 12 luni = 60.000 Nmc.
Valoarea estimata fara TVA: 720, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 7200 lei.Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul IBAN RO59 TREZ 4065 006X XX01 5631 deschis la Trezoreria Iasi, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, cu perioada de valabilitate de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, suma calculata conform prevederilor art. 279indice1 din OUG nr. 34/2006. Garantia de buna executie se va constitui in termen de maxim 5 zile de la data semnarii contractului de furnizare si va avea o valoare egala cu 5% din valoarea fara TVA a contractului.(1)De regula, se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Prevederile art.89 din HG925/2006 alin(2)-(4)se aplica in mod corespunzator.(2)In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.3)Daca partile convin, se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare constituite conform legii, acordate de CASS Iasi.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006) ?conform formularului F1 din documentatia de atribuire;
In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate de cat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
2. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.181 din O.U.G.34/2006-
conform formularului F2 din documentatia de atribuire;Persoanele juridice straine:
*se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.
*in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art.180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau daca in tara respectiva nu exista prevederi legale la declaratiile pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate de cat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
3. Declaratie pe propria raspundere de participare la licitatie ca ofertant independent in conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 ? ofertantii trebuie sa complete si sa prezinte formularul F3 din documentatia de atribuire.
In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.
4. Declaratie pe propria raspundere in temeiul art. 69indice1 din O.U.G. nr.34/2006 ? conform formular F4 si Anexa din documentatia de atribuire: Persoanele din cadrul Autoritatii Contractante cu functii de decizie referitoare la organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire: Ec. Dr. Filipeanu Dumitru-Manager;Ing.Simin Dan-Sef Serviciu A.T.A.I.; Dr.Mitrofan Costica -Director Medical; As.Sefa Vieriu Victorela- Asistenta Sefa unitate; Ec.Jechel Lacramioara-Cristina - economist; Ec.Tifachi Cezar- economist; Ec.Dontov Valentin- economist; Ing.Cojocaru Smaranda-Livia -inginer ; Zaharia Mihai-Muncitor calificat.
5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular F7 din documentatia de atribuire. 1. Cazier fiscal pentru administratiri/asociati- formular tip conform prevederilor Ministerului Finantelor;
2. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ;
*Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluiva fi eliberat cu cel mult 30 de zile de data limita de depunere a ofertelor.
Persoane fizice/juridice straine:
Documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prevezenta documentele mentionate mai sus.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil la data de 31.12.2010, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art.185 din O.U.G. nr.34/2006 ;
2. Informatii generale - Formular 5
3. Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor -Formular 6
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani sau de la data infiintarii (in cazul in care operatorul economic are o vechime mai mica de 3 ani), continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - Formular F8.
2. Pentru activitatea de imbutelierea in tuburi de 6 Nmc si/sau 10 Nmc, la presiunea de 150 ? 200 bar, si transport oxigen medical gazos (puritate minim 99.5%), ofertantul trebuie sa detina toate autorizatiile si avizele specifice acestei activitati : a) Autorizatie ISCIR pentruumplere, reparare, verificaretehnicatuburi;b)Autorizatia de functionare/fabricatie;c)Ofertantultrebuie sa detina autorizatii ARR si ADR privind transportul produselor periculoase explozibile.
Certificat privind indeplinirea cerintelor standardului SR ENV ISO 9001:2000;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, fiecare ofertant va fi reprezentat de o singura persoana, reprezentanti UCVAP (dupa caz).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Contractele subsecvente se vor incheia in functie de necesarul lunar, tinand seama si de fondurile disponibile la momentul incheierii contractelor aferente acordului cadru. Contractul subsecvent cel mai mare va fi estimat la o valoare de 66.000 lei fara TVA. Termenul de plata este de maxim 120 de zile de la data receptiei produselor.In cazul ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale, modul de departajare intre oferte se va face prin reofertare, prin introducerea in SEAP de preturi noi ? la sectiunea Clarificari. Autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP - Clarificari, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256indice2 din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Iasi- Compartiment juridic
Adresa postala: str. Dr. I. Cihac, nr. 30, Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700115, Romania, Tel. +40 232/270918, Email: [email protected], Fax: +40 232/270918, Adresa internet (URL): www.pneumo-iasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.04.2012 13:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer