Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Oxigen medicinal lichefiat, servicii inchiriere instalatie de stocare, servicii de tranzit pentru transportul rutier de oxigen medicinal


Anunt de participare numarul 137413/14.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF. PANTELIMON
Adresa postala: STR.SOS.PANTELIMON, NR.340-342, SECTOR 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021659, Romania, Punct(e) de contact: Ghimici George, Tel. +40 212554090, Email: [email protected], Fax: +40 212554025, Adresa internet (URL): www.sfpantelimon.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Oxigen medicinal lichefiat, servicii inchiriere instalatie de stocare, servicii de tranzit pentru transportul rutier de oxigen medicinal
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sos. Pantelimon 340-342, sector 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 749, 148 si 1, 634, 280RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia in functie de disponibilitatile financiare ale autoritatii contractante.Valoarea unui contract subsecvent ar putea fi de 10000 lei fara tva min si 100000 lei fara tva max.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Oxigen medicinal lichefiat, servicii inchiriere instalatie de stocare, servicii de tranzit pentru transportul rutier de oxigen medicinal.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24111500-0 - Gaze medicale (Rev.2)
45500000-2-Inchiriere de utilaje si de echipament de constructii si de lucrari publice cu operator (Rev.2)
60000000-8-Servicii de transport (cu exceptia transportului de deseuri) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-oxigen medicinal - litru - 276000 min - 600000 max;
- chirie instalatie - luna - 12 min - 24 max;
- transport oxigen medicinal - transporturi - 36 min - 96 max.
Valoarea estimata fara TVA: intre 749, 148 si 1, 634, 280RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 16343 lei.Valabilitatea GP tb. sa fie egala cu valabilitatea ofertei 60 de zile de la data limita de dep a ofertei. Se constit conf art.86 din HG 925/2006. La proced online, este obligatorie postarea in seap (scanata) a GP pana la data limita stabilita pentru dep ofertelor, insa va fi prezentata si la sediul aut contr de catre toti op econ.Ofertele neinsotite de GP in cuntumul solicitat, vor fi respinse. In caz unei asocieri GP va fi constiti de oricare dintre asociati.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate in conformitate cu art. 278ยน din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: virament bancar;instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara ? conform formular atasat), ori de o societate de asigurari (polita de asigurare) care se prezinta in original;ordin de plata in contul autoritatii contractante, CONT IBAN RO63TREZ7025005XXX000167 deschis la Trezoreria Sector 2 ? CIF 4203881, confirmat de banca. Gar de buna exec 5% din valoarea fara tva a fiecarui contract subsecvent.Aceasta se constituie conf art.89 alin 2 si art 90 din HG925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul 1).Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(Formularul 2).Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 di OUG 34/2006 cu indicarea persoanelor cu functie de conducere implicate in derularea si finalizarea procedurii de atribuire din carul autoritatii contractante: MANAGER - EC CONSTANTIN CELESTIN;DIRECTOR FINCIAR CONTABIL - EC. MARIA VLAHBEI;SEF BIROU ACHIZITII ? JUR. GHIMICI GEORGE;SEF SERVICIU ADMINISTRATIV- ING. DANIELA GLAVAN(Formularul 3).Declaratie privind eligibilitatea (Formularul 4).Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 (Formularul 5)-Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 si 181 din OUG nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.Se vor prezenta certificate fiscale ANAF si DITL, care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, scadente in luna anterioara celei pentru care se depune oferta si/sau orice alte formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic. Se va prezenta un angajament ferm de catre ofertant pentru demonstrarea sustinerii indeplinirii sit. ec. si fin; capacitatea tehinica sau profesionala cu ajutorul unuei terte persoane (art 19 si 20 din L 279/2011).In cazul existentei tertului sustinator, subcontractantului, ofertantului asociat, se stabileste obligatia completarii si de catre acestia a decl. conf art. 69 ind. 1. Persoanele juridice-fizice straine vor prezenta documente echivalente traduse in limba romana de un traducator autorizat.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte formularele si certificatele solicitate mai sus. Persoanele juridice-fizice straine vor prezenta documente echivalente traduse in limba romana de un traducator autorizat).In sit in care capacit tehn/econ/fin a ofert va fi sust de un tert, acesta va avea obligatia prez decl neincadrarii in preved art 180 si art 181 lit a, c^1, si d din OUG 34/2006. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate, categoria de produse care fac obiectul procedurii de achizitie publica - original sau copie legalizata sau copie conforma cu originalul, semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic. Certificatul constatator solicitat trebuie sa fie emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita pentru depunerea ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator original/copie legalizata. Persoanele juridice-fizice straine vor prezenta documente echivalente traduse in limba romana de catre un traducator autorizat.Autorizatie de punere pe pitata eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului care sa ateste ca ofertantul poate sa comercializeze oxigen medicinal.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale (CA globala care va exprima activitatea din cel mult ultimii 3 ani.Formularul 10. 2. Prezentarea ultimului bilant contabil.1.Formularul 10 (CA globala care va exprima activitatea din cel mult ultimii 3 ani;2.Prezent ultim bilant contab, vizat si inregistr de organ compet, copie conf cu orig, semnata si stamp de reprez legal al op. ec. Ofertantii nerezid vor preze trad in limba romana realiz de un traduc autoriz ale doc solicit.Operat econom infiintati intr-o perioada mai scurta decat ultimii 3 ani, se vor lua in consid informat prezent incepand cu data infiint, sau alte documente echiv. Aut contr isi rezerva dreptul de a solic ofertant - pers juridice/fizice romane si persoane juridice/fizice straine ? prezent si a altor documente in cazul in care cele nominaliz la alin precedent nu sunt relevante.(In cazul unei asoc, fiec asoc este obligat sa prez bilantul solicitat).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se solicita lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani.Lista cont val, per, benefic, indifer daca acest din urma sunt aut contr sau clie priv din care sa rez ca ofert a indepl un contr de furniz anter si cu prod simil obiect proced.FORM 7 din Sect form.2. Declaratie privind asigurarea de echipament, utilaje, mijloace fixe necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului ? FORMULARUL 8din sectiunea Formulare.Se va prez lista care cont echip, util, mijloa fixe neces pt indepl coresp a contr.3.Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? FORM 9din sect form.Aut contr va solicit prez contr cu subcontr nomin in of care se vor constit in anexa la viitor contr.4. Declar refer la pers tehnic de specialit de care oper ec disp sau al carui angaj de part a fost obtin pentru indepl contr ? FORM 10 din sect Formulare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.08.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.08.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.08.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Oferta se va depune online, in S.E.A.P. (www.e-licitatie.ro) documente in format jpeg sau pdf sub forma unei arhive tip ?RAR? care va contine documentele de calificare, propunerea tehnica, valoarea totala pentru cantitatea maxima la sectiunea oferta de pret. Dupa finalizarea procedurii ofertantii vor prezenta centralizatorul de preturi. Neatasarea documentelor solicitate, duce la excluderea ofertantului de la procedura. Documentele atasate vor fi electronic (copii scanate) ale documentelor stampilate, inregistrate si semnate /inainte de scanare.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere in limba romana.f) In conformitate cu art. 11, alin. 4 si 5 din HG nr. 925/2006ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte, inclusiv valori, cantitati si altele asemenea.(Formular atasat documentatiei). In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta/complete certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respective solicitare.In cazul departajarii a doua sau mai m ofert de pret egale dar cu pretul cel mai mic, comisia va solicit o reofert prin dep in seap de doc care sa cont o noua prop fin.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul pentru inaintarea unei contestatii la CNSC este de 10 zile conf art 256.2 al 1 lit a din OUG 34/2006 cu modif si complet ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgenta Sf. Pantelimon Bucuresti- Oficiul Juridic
Adresa postala: Sos. Pantelimon 340-342, sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021623, Romania, Tel. +40 0212554090, Fax: +40 0212554025
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.07.2012 13:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer