Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Oxigen medicinal lichid


Anunt de participare numarul 102631/24.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF. PANTELIMON
Adresa postala:  STR.SOS.PANTELIMON, NR.340-342, SECTOR 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021659, Romania, Punct(e) de contact:  Ghimici George, Tel. 2554090;2554270, Email:  [email protected], Fax:  2554025, Adresa internet (URL):  www.sfpantelimon.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Oxigen medicinal lichid
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sf. Pantelimon 340-342, sector 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 443, 000 si 1, 843, 200RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea lunara (estimata) a contractelor subsecvente va fi de minim 61000 lei fara tva si de maxim 77000 lei fara tva, in functie de disponibilitatile bugetare
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOT 1.1 OXIGEN MEDICINAL LICHID
LOT 2.1SERVICII DE INCHIRIERE INSTALATIE DE STOCARE A OXIGENULUI MEDICINAL
2.2 SERVICII DE TRANSPORT RUTIER A OXIGENTULUI MEDICINAL LICHID (TAXE DE TRANZIT)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24111500-0 - Gaze medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1.1 Oxigen medicinal lichid 24111500-0 litrii 444000576000
LOT 2.1 Servicii de inchiriere instalatie de stocare 45500000-2 luni 24 24
2.2 Servicii de transport oxigen medicinal lichid (taxe de tranzit) 60000000-8 Numar transporturi 90 96
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 443, 000 si 1, 843, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare LOT1 17280 lei; LOT2 1152 lei conf art 86/hg 925/2006. Gar de buna executie 5% din val fiecarui contr subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget CASMB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea - Formularul A- in original,
*Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Formularul B ? in original
*Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor (certificate emise de Directiile Generale de Finante Publice si Consiliile Locale), valabile la data sedintei de deschidere aferenta procedurii, in original sau copie legalizata.
Autoritatea contractanta are dreptul de a respinge orice ofertant care nu se afla cu taxele si impozitele catre stat achitate la zi.
*Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii, in original, valabil la data sedintei de deschidere aferenta procedurii, avand valabilitate 30 zile de la emitere.
*Documente care dovedesc forma de inregistrare/ ori apartenenta din punct de vedere profesional ? CUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
*Cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani (fisa de informatii generale) ? in original.
*Ultimul bilant contabil (31.12.2009), vizat si inregistrat de organele abilitate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
*Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formularul C ? in original;
*Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani- Formularul D ? in original;
* Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere - Formularul E ? in original;
*Declaratie privind asigurarea de echipament, utilaje, mijloace fixe necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului ? in original.
* Autorizatia de comercializare de la producator ? in original sau copie legalizata tradusa in limba romana;
* Autorizatie de punere pe piata eliberata de MS prin A.N.M. ? in copie (in copie(stampilat conform cu originalul si semnatura in clar a reprezentantului legal);
* Recomandari din partea beneficiarilor, in copie conform cu originalul, cel putin doua.
* Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului privind respectarea de catre personalul propriu a normelor de SSM si PSI.
* Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii (sa fie deja implementat)pentru furnizor ? certificat ISO 9001; sau echivalent (UNI, TUV, EN) - in copie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
15
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S43-063167 din 03.03.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.07.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2010 18:00
Locul: Amfiteatrul autoritatii contractante at. 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Cutrea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Spaliul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050081, Romania, Tel. 021/322.35.64, Fax:  021/322.12.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenul este de 10 zile conf art 256.2 al 1 lit a din ordonanta 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgenta Sf. Pantelimon
Adresa postala:  Sos. Pantelimon 340-342 sector 2 Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021623, Romania, Tel. 021/255.40.90, Fax:  021/255.40.25
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2010 09:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer