Licitatie Publica - OXIGENATOARE
Anunt de participare numarul 136183/01.06.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE BOLI CARDIOVASCULARE TIMISOARA
Adresa postala: Str. Gheorghe Adam, Nr. 13A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300310, Romania, Punct(e) de contact: [email protected], Tel. +40 256207355-104, In atentia: Ovidiu Buzgau, Email: [email protected], Fax: +40 256207362, Adresa internet (URL): www.cardiologie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate Spitaliceasca
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
OXIGENATOARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul de Boli Cardiovasculare, Str. Gheorghe Adam, Nr. 13A, Timisoara, Cod postal 300310
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie:
Lot 1:
- Oxigenator cu membrana pentru adulti ? 300 bucati;
- Set tubulatura pentru circulatie extracorporala adulti ? 300 bucati;
- Set complet pentru livrarea cardioplegiei ? 300 bucati.
------
Contractul initial se va incheia pana la 31.12.2012, pe 225 bucati, valoarea estimata fiind de 245.250lei, urmand a seprelungii prin act aditional, cel mult pana la data de 30.04.2013 pentru o valoare estimata de 81.750 lei, reprezentand diferenta de 75 bucati, din cantitatea totala de 300 bucati solicitata, respectiv din valoarea totala maxima estimata de 327.000 lei, conditionat de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.
Lot 2:
- Oxigenator cu membrana pentru adulti ? 250 bucati;
- Set tubulatura pentru circulatie extracorporala adulti ? 250 bucati;
- Set complet pentru livrarea cardioplegiei ? 250 bucati.
------
Contractul initial se va incheia pana la 31.12.2012, pe 188 bucati, valoarea estimata fiind de 218.438lei, urmand a seprelungii prin act aditional, cel mult pana la data de 30.04.2013 pentru o valoare estimata de 72.812 lei, reprezentand diferenta de 62 bucati, din cantitatea totala de 250 bucati solicitata, respectiv din valoarea totala maxima estimata de 291.250 lei, conditionat de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.
Lot 3:
- Oxigenator cu membrana pentru adulti ? 250 ;
- Set tubulatura pentru circulatie extracorporala adulti ? 250 bucati;
- Set complet pentru livrarea cardioplegiei ? 250 bucati.
------
Contractul initial se va incheia pana la 31.12.2012, pe 188 bucati, valoarea estimata fiind de 224.063lei, urmand a seprelungii prin act aditional, cel mult pana la data de 30.04.2013 pentru o valoare estimata de 74.687 lei, reprezentand diferenta de 62 bucati, din cantitatea totala de 250 bucati solicitata, respectiv din valoarea totala maxima estimata de 298.750 lei, conditionat de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33186100-8 - Oxigenator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1:
- Oxigenator cu membrana pentru adulti ? 225 bucati;
- Set tubulatura pentru circulatie extracorporala adulti ? 255 bucati;
- Set complet pentru livrarea cardioplegiei ? 225 bucati.
Lot 2:
- Oxigenator cu membrana pentru adulti ? 188 bucati;
- Set tubulatura pentru circulatie extracorporala adulti ? 188 bucati;
- Set complet pentru livrarea cardioplegiei ? 188 bucati.
Lot 3:
- Oxigenator cu membrana pentru adulti ? 188 bucati;
- Set tubulatura pentru circulatie extracorporala adulti ? 188 bucati;
- Set complet pentru livrarea cardioplegiei ? 188 bucati.
------
Acestea reprezinta cantitatile ce se vor contracta pana la data de 31.12.2012.
Valoarea estimata maxima a Lotului 1 pana la 31.12.2012 este de 245.250 lei.
Valoarea estimata maxima a Lotului 2 pana la 31.12.2012 este de 218.438 lei.
Valoarea estimata maxima a Lotului 3 pana la 31.12.2012 este de 224.063 lei.
Valoarea estimata fara TVA: intre 687, 751 si 917, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Suplimentarea de produse conform art. 6, alin. (3), din HG 925/2006
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 4 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
4.900 lei pentru Lot1, 4.300 lei pentru Lot2 si 4.400 lei pentru Lot3.Garantia de participare se poate constitui prin Ordin de plata in contul Institutul de Boli Cardiovasculare Timisoara deschis la Trezoreria Timisoara, cod IBAN RO10 TREZ 6215 005X XX00 0323, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform HG 925/2006, art 86, valabil pe toata durata de valabilitate a ofertei (60 zile de la data limita de depunere a ofertelor). Dovada constituirii garantiei de participare vafi trimisa in original autoritatii contractante, astfel incat sa ajunga pana cel mai tarziu in data si ora limita stabilita pentru deschiderea ofertelor, la adresa Institutul de Boli Cardiovasculare Timisoara, Registratura, Strada Gheorghe Adam, Nr 13A, Cod postal 300310, Jud Timis, Romania. Pe plic se va mentiona Garantia de participare pentru Licitatie deschisaOXIGENATOARE ? LOTUL X. O copie a scrisorii de garantie va fi trimisa si prin SEAP odata cu Documentele de calificare.Garantia de participare, atunci cand se constituie prin Ordin de plata, se depune astfel incat sa respecte prevederile art. 86, alin (5), litera a) din HG 925/2006.Modalitati de retinere a garantiei de participare: (in temeiul art. 87 alin.1)). a) in cazul in care ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei. In cazul in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1% din valoarea estimata, conform art.278^1 alin. 1) lit. a) din OUG 34/2006. Garantia de buna executie este de 5% din valoarea de atribuire a contractului fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform HG 925/2006, art 90, alin 1.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare asigurate de Ministerul Sanatatii si Casa de Asigurari de Sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Contractul se va derula pana la finalizarea procedurilor de achizitie la nivel national. In acest sens ofertantul castigator va completa formularul Acord privind incetarea contractului de furnizare cf. Ordinului M.S./CNAS nr. 246/407 din 2010 care va fi prezentat la semnarea contractului.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea: Cerinte obligatorii: 1. Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.---Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: Cerinte obligatorii: 1. Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12 B;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Formularul 12 B va fi insotit de : A. Pentru persoanele fizice sau juridice romane: 2. Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, si3. Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, B. Pentru persoanele fizice sau juridice straine: 4. Prezentarea documentelor mentionate la lit. A, pct. 2. si 3., emise de autoritatile corespunzatoare din statul de origine, sau5. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 2. si -3. ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii.---Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006: Cerinte obligatorii: 1. Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 12 D;Precizam persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, care aproba si semneaza documentele emise in legatura cu procedura de atribuire : Ec. Ranko Szuhanek ? manager, Prof. Dr. St. I. Dragulescu ? director medical, Ec. Aurora Bojin ? director financiar-contabil, Ec. Adrian Cioc ? birou financiar-contabil, Ing. Ovidiu Buzgau ? comp. achizitii, Ing. Alin Achiroae, Ing. Ilie Voichescu, Ing. Dorian Munteanu ? birou administrativ, Ec. Andreea Lazar? birou aprovizionare, Farm. Mia Bacinschi ? farmacie, Prof. Dr. Marian Gaspar ? expert.---Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Cerinte obligatorii: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 ? Formular 20---Informatii privind calitatea de participant la procedura: Cerinte obligatorii: 1. Completarea Formularului 12C ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura. Informatii privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice romane: Cerinte obligatorii: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr. 26/1990;2. Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de comercializare, distributie si service dispozitive medicale conform Legii 176/2000 republicata privind dispozitivele medicale.---Informatii privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice straine: Cerinte obligatorii: 1. Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea economica si financiara
Bilantul contabil pentru ultimul an incheiat ? 2011, in cazul in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, sau pentru anul 2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea de mostre de produs.Modalitatea de indeplinire: Toti ofertanti vor trimite autoritatii contractante mostre ale tuturor produselor solicitate. Mostrele vor fi trimise astfel incat sa poata fi receptionate pana la data si ora limita stabilite pentru primirea ofertelor. Ofertantii care nu vor trimite toate mostrele in timpul prevazut vor fi descalificati.
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul). Modalitatea de indeplinire: Prezentarea urmatoarelor formulare: 1. Acord de subcontractare ? MODEL AS 2. Partea sau partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? Formular 12G. In cadrul documentelor de calificare ofertantul va prezenta si documentele referitoare la datele de recunoastere a subcontractantilor propusi (Formularul IG).
Informatii privind asociatii (daca este cazul). Modalitatea de indeplinire: Prezentarea urmatoarelor formulare: 1. ACORD DE ASOCIERE - MODEL AA In cazul in care un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune o oferta comuna, acestia trebuie sa indeplineasca individual cerintele privind eligibilitatea si inregistrarea si, prin cumul, cerintele privind capacitatea economico ? financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala si standardele de asigurare a calitatii si protectiei mediului. 2. Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului.
Certificate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent. Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru furnizarea produselor, conform ISO 9001/2008 sau echivalent. In cazul asocierii standardul de calitate si protectia mediului se va asigura conform Ordinului ANRMAP 509/2011.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.07.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.07.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: Una procedura de achizitie in fiecare an
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1. Precizari privind modalitatea de departajare a ofertelor care ar putea avea acelasi pret: In cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte, clasate pe locul I, cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza, printr-o clarificare transmisa prin intermediul SEAP, o noua propunere financiara. Operatorii economici in cauza vor incarca electronic in SEAP, noua propunere financiara (documentele care contin noile preturi), pe baza careia vor fi departajati.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256 din OUG 43/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul de Boli Cardiovasculare
Adresa postala: Str. Gheorghe Adam, Nr. 13A, Localitatea: Timi?oara, Cod postal: 300310, Romania, Tel. +40 256207355-104, Email: [email protected], Fax: +40 256207263, Adresa internet (URL): www.cardiologie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.05.2012 20:18