Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Pachet 2- Inlaturarea efectelor calamitatilor naturale pe DN 10


Anunt de participare numarul 8360/02.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNADNR Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti
Adresa postala: B-dul Iuliu Maniu nr. 401A, sector 6, Bucuresti, Serviciul Licitatii, camera 19, etaj 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel.3186684, In atentia: ing.Monica Conciu Tuser, Fax: 3186704
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNADNR Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti
Adresa postala: B-dul Iuliu Maniu nr. 401A, sector 6, Bucuresti, Serviciul Licitatii, camera 19, etaj 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel.3186684, In atentia: ing.Monica Conciu Tuser, Fax: 3186704
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNADNR Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti
Adresa postala: B-dul Iuliu Maniu nr. 401A, sector 6, Bucuresti, Serviciul Licitatii, camera 19, etaj 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel.3186684, In atentia: ing.Monica Conciu Tuser, Fax: 3186704
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Pachet 2- Inlaturarea efectelor calamitatilor naturale pe DN 10
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DN 101.km 92+800 km 93+100 ;2.km 93+700, 94+075 - km 94+250.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1. Inlaturarea efectelor calamitatilor naturale pe DN 10 km 92+800 km 93+100 ;
2.Inlaturarea efectelor calamitatilor naturale pe DN 10 km 93+700, 94+075 km 94+250.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Inlaturarea efectelor calamitatilor naturale pe DN 10 km 92+800 km 93+100 ;2. Inlaturarea efectelor calamitatilor naturale pe DN 10 km 93+700, 94+075 km 94+250.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 986, 670RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 18.000lei-lot1 si 12.000-lot2
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si credit BDCE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea
-Certificateconstatatoareprivindindeplinireaobligatiilorexigibilede plata la data de 31.03.2007.
-CertificatemisdeORC
-C.I.F.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilantul contabil din anul 2005 si 2006
-Obligatii contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti
-Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, minim este de: lot 1 - 551.790 lei (1.055.259 euro) - DN 10 km 92+800 km 93+100;lot 2 - 421.550 lei (719.457 euro) - DN 10 km 93+700, 94+075 km 94+250.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale-Atestat APDP.
-Certificarea sistemului calitatii firmelor, ISO 9001.
-Experienta similara
-Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
-Recomandari din partea altor beneficiari-Resurse tehnice
-Resurse umane
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea contractului de lucrari similare executate in ultimii 5 ani va fi egala sau mai mare de :532.768 lei (158.289 euro) pentru DN 10 km 92+800 km 93+100;363.232 lei (107.919 euro) pentru DN 10 km 93+700, 94+075 km 94+250.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.04.2007 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria unitatii.Documentatia se va elibera in baza unei solicitari scrise, in maxim 4 zile
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2007 10:30
Locul: DRDP Bucuresti, B-dul Iuliu Maniu, Nr. 401A, etaj 4, camera 45, Sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
la deschiderea ofertelor au dreptul sa participe reprezentantii ai candidatilor in baza unei imputerniciri
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641, Fax: 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: sos.Oltenitei, nr.107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 04134, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Recurs la Curtea de Apel Bucuresti
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNADNR Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti - Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Iuliu Maniu nr. 401A, sector 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Tel.3186684, Fax: 3186704
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.03.2007 19:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer