Licitatie Publica - Pachet 4 - Intretinere drumuri judetene DJ 244A, DJ 244M
Anunt de participare numarul 100594/20.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL VASLUI
Adresa postala: Stefan cel Mare nr 79, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730168, Romania, Punct(e) de contact: Petrica Manolachi, Tel. 0235361088, In atentia: Iacob Iulia, Email: [email protected], Fax: 0235361090, Adresa internet (URL): www.consiliu.vaslui.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Pachet 4- Intretinere drumuri judeteneDJ 244A, DJ 244M
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Romania, judetul Vaslui, drumurile judeteneDJ 244A, DJ 244M.
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului de lucrari ce urmeaza a fi atribuit, este executia lucrarilor pentru: Pachet 4Intretinere drumuri judeteneDJ 244A, DJ 244M: -?tretinere ?racaminti asfaltice pe DJ 244 A : DN 24 (Gara Rosiesti)-Rosiesti – Valea lui Darie – Vutcani – Posta Elan – Stuhulet – Ranceni – Berezeni (DN 24A) ; km 0+000 – 17+900 (L=17, 900 km) , judetul Vaslui;
- Intretinere drum pietruit DJ 244M : DN 24 (Crasna) – Albesti – Idrici de Sus – DJ 244A (Idrici de Sus), km 4+430 – 12+180 (7, 750 km), judetul Vaslui.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform prevederilor din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 924, 370.13RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 4600 lei; Garantia de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind ne?adrarea ?situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; Persoanele juridice/fizice romane vor prezenta : Cerificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele catre stat, precum si a contributiile pentru asigurarile sociale de stat ; Cerificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Certificat de inregistrare; Certificat de inregistrare in scopuri de TVA -persoane juridice/fizice romane;Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, caziere judiciare, alte documente); Documente care dovedesc o forma de ?egistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit - persoane juridice/fizice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale;
- Copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 2 ani incheiati (2008, 2009), vizate si inregistrate de organele competente;
- Declaratia/declaratiile pe propria raspundere privind ?adrarea ?categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-valoarea pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani incheiati trebuie sa fie mai mare sau egala cu 1.848.000 lei, sau pe perioada de la infiintare, daca aceasta perioada este mai mica de 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
-Experienta similara ;
-Contractul de antrepriza sau Contractul de antrepriza si subantrepriza (daca este cazul), pentru lucrarea prezentata ca similara.-Procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor pentru lucrarea prezentata ca similara;
-Recomandare/Document constatator din partea beneficiarului lucrarii prezentate ca similara, privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale sau echivalent din tara unde sau executat lucrarile.-Declaratie privind utilajele, mijloacele de transport, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul ;
-Documentele privind ?hirierea pentru utilajele, mijloacele de transport etc. asigurate de la terti (daca este cazul).-Documente din care sa rezulte ca detine statie de preparare mixturi sfaltice (daca este cazul).-Contract de furnizare mixturi asfaltice pentru cantitatea prevazuta in oferta (daca este cazul).-Documente din care sa rezulte ca furnizorul cu care s-a incheiat contract detine statie de preparare mixturi sfaltice (daca este cazul).-Fisa tehnica a statiei de preparare mixturi asfaltice proprii sau cea a furnizorului de mixturi asfaltice, precum si adresa unde este amplasata statia.-Copia autorizatiei laboratorului si anexele cu profilele autorizate.-Contractul de prestare / colaborare cu un laborator autorizat (daca este cazul).-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducer;
-Declaratie privind asigurarea cu personal responsabil direct de ?eplinirea contractului de lucrari;
-CV - ul Responsabilului tehnic cu executia ;
-Copia atestatului pentru responsabilul tehnic cu executia.-Declaratia de disponibilitate a Responsabilului tehnic cu executia;
-CV - ul Responsabilului cu controlul tehnic de calitate ;
-Copia autorizatiei/deciziei responsabilului cu controlul tehnic de calitate.-Declaratia de disponibilitate a Responsabilului cu controlul tehnic de calitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract care a avut ca obiect executia unor lucrari similare ca natura si complexitate cu lucrarile supuse licitatiei (lucrari de construire/reabilitare/modernizare/reparare/ intretinere drumuri); -Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje, mijloace de transport, instalatii, echipamente tehnice strict necesare (numar, capacitate, stare tehnica corespunzatoare etc. - astfel cum rezulta din tehnologiile de executie adoptate, corelate cu durata de executie), pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. In orice situatie acestea trebuie sa ramana angajate in aceasta lucrare pe toata durata de executie, functie de procesele tehnologice necesare, pana la receptia la terminarea lucrarilor;Ofertantul va face dovada ca detine statie proprie de preparare a mixturilor asfaltice autorizata sau are contract cu un furnizor de mixturi asfaltice care detine statie proprie de preparare a mixturilor asfaltice autorizata;Ofertantul va face dovada ca dispune de laborator gradul II (propriu sau cu contract de prestare / colaborare), autorizat pentru determinarile necesare la executia acestei lucrari; Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin un Responsabil tehnic cu executia atestat in conformitate cu prevederile legale in domeniul lucrarii supuse licitatiei : domeniul II – Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele, cu viza de valabilitate in termen, cu experinta relevanta pentru acest gen de lucrari; Ofertantul terbuie sa dispuna de un Responsabil cu controlul tehnic de calitate : a)autorizat in domeniul lucrarii supuse licitatiei : domeniul 3 – Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu, subdomeniul 3.1 – De interes national si judetean, cu viza de valabilitate in termen, cu experinta relevanta pentru acest gen de lucrari, sau b)desemnat prin decizie/dispozitie interna, avand studii superioare in una din specialitatile CFDP/CCIA/CH/IC/IF, cu experienta relevanta pentru acest gen de lucrari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.06.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.06.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.06.2010 12:00
Locul: Consiliul judetean Vaslui, municipiul Vaslui, Strada Stefan cel Mare, nr. 79, judetul Vaslui, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL IASI
Adresa postala: str. Anastasie Panu nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel. 0232/260600, Email: [email protected], Fax: 0232/255907
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Bucuresti., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN VASLUI
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr. 79., Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730168, Romania, Tel. 0235 361089, Email: [email protected], Fax: 0235 361090, Adresa internet (URL): www.cjvs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2010 11:20