Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PACHET APARATURA


Anunt de participare numarul 138409/28.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalulul Clinic de Ortopedie Traumatologie si TBC Osteoarticular Foisor
Adresa postala: Str. Pop Gheorghe de Basesti nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021382, Romania, Punct(e) de contact: MAGDALENA STOIAN, Tel. +40 212520057, Email: [email protected], Fax: +40 212523512, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PACHET APARATURA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MAGAZIA CENTRALA
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
pachet aparatura conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38434520-7 - Analizoare de sange (Rev.2)
33186200-9-Incalzire a sangelui si a fluidelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-SISTEM DE INCALZIRE RAPIDA A SANGELUI SI FLUIDELOR I.V.Cantitate :5 buc
-Analizor automat biochimie
Valoarea estimata fara TVA: 884, 677.42RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
PACHET : ECHIPAMENTE MEDICALE-17.693, 54 ron sau 8.846, 77 ronpentru IMMPerioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 60 de zile de la data limita de depunere ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi constituita de oricare dintre asociati, in numele asociatilor.Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: - virament bancar- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara ? conform formular atasat), ori de o societate de asigurari (polita de asigurare) care se prezinta in original.- ordin de plata in contul autoritatii contractante, CONT IBAN RO47TREZ7025041XXX000304, deschis la Trezoreria Sector 2? CIF 5062357.., confirmat de banca. In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul mai sus precizat, facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in legea 346/2004. - Furnizorul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului in termen de 5 zile de la semnarea contractuluiin cuantum de 2%.Garantia de buna executie a contractului se constituie conform art.90 alin.(1) din HG 925/2006-forma la zi, dupa cum urmeaza: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Prevederile art. 86 alin.(2)-(4) din HG 925/2006-actualizata, se aplica in mod corespunzator si alin. (3) din HG925/2006-actualizata prin HG 1045/2011.Daca partile convin, darantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia AC , la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia AC
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratiiprivind calitatea de participant la procedura:
Se va completa Formularul 1 ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura.
(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).
Formular 2 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).
Formular3 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 di OUG 34/2006 cu indicarea persoanelor cu functie de conducere implicate in derularea si finalizarea procedurii de atribuire din cadrul autoritatii contractante:
MANAGER -conf. Dr. Stoica Ioan Cristian
DIRECTOR FINCIAR CONTABIL -ec. Macsim CristinaDIRECTOR MEDICAL ? dr. Ana Maria Munteanu
SEF SERVICIU APROVIZIONARE- ec. Lazu Magdalena
Membrii comisiei de evaluare desemnati conform prevederilor HG 925/1006ec. Stoian Magdalena ? presedinte fara drept de vot
dr. Ana Maria Munteanu -membru
dr. Laura Vasile ?membru
as. Petrescu Maria-membru
ec. Duica Mihaela -membru
Declaratie privind eligibilitatea: Formularul 4 - Declaratie privind eligibilitatea.
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181. din OUG 34/2006, cu modifcarile si completarile ulterioare:
Se va completa Formularul 5 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181. din OUG 34/2006, cu modifcarile si completarile ulterioare.
Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 si 181 din OUG nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.
(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata:
Cerinte obligatorii:
Se vor prezenta certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele localecare sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, scadente in luna anterioara celei pentru care se depune oferta si/sau orice alte formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic.
Persoanele juridice-fizice straine vor prezenta documente echivalente traduse in limba romana de un traducator autorizat.
Mentiune:
Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.
(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. Persoanele juridice-fizice straine vor prezenta documente echivalente traduse in limba romana de un traducator autorizat). 1.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate, categoria de lucrari care fac obiectul procedurii de achizitie publica si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85 / 2006 prin care judecatorul sindic a pronuntat o sentinta de intrare in faliment - original sau copie legalizata sau copie conforma cu originalul, semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic. Certificatul constatator solicitat trebuie sa fie emis cu cel mult 30 de zile inainte de data pentru depunerea ofertelor.
2.documente care atesta statutul IMM ( in cazul in care ofertantul doreste sa beneficiezede prevederile art. 16 din Legea 346/2004). Completarea, prezentarea, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Persoanele juridice-fizice straine vor prezenta documente echivalente traduse in limba romana de catre un traducator autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se va completa si depune in original, Formularul "Informatii generale"
Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente, copie conforma cu originalul, semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1Experienta similara -Ofertantii, in intelesul dat de prezenta documentatie de atribuire, vor prezenta cel putin un document/contract/proces verbal de receptie sau a unui numar maxim de 3 documente/contracte /procese verbale de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare
Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice si financiare initiale.
Contractul va contine clauze specifice referitoare la neindeplinirea obligatiilor asumate prin contractul de asociere.
Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajatsi asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica
Descrieri si/sau fotografii/fise/schite tehnice a produselor solicitate de catre autoritatea contractanta a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru.
certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertanti, respectiv SR EN ISO 9001 sau echivalent( standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3536/04.07.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2012 12:00
Locul: Amfiteatru spitalului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, conducerea institutiei, reprezentantii CISACAP si reprezentantii societatilor ofertante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
in conformitate cu Manualul operational pentru atribuirea contractelor de achizitie al ANRMAP, in cazul in care 2 sau mai multe oferte ocupa primul loc cu acelasi pret, modalitatea de departajare este urmatoarea: ofertantilor, care au prezentat acelasi pret, li se va solicita transmiterea unei noi propuneri financiare in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Inainte de a se adresa CNSC, persoana vatamata notifica AC cu privire la pretinsa incalcare a dispozitiilor legale in materia achizitiilor publice si la intentia de a sesiza CNSC conf.art. 256(1) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic
Adresa postala: b-dul ferdinand 35-37, sect. 2, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 021382, Romania, Tel. +40 212520057, Email: [email protected], Fax: +40 212523512
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.08.2012 10:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer