Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Pachet de servicii de reparare si repunere in functiune a Instalatiei de Rezonanta Magnetica tip Sigma inclusiv inlocuire piese defecte


Anunt de participare numarul 103939/14.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala:  str splaiul independentei 169, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050098, Romania, Punct(e) de contact:  Daniela Rizea, Tel. 021/318.05.22, In atentia:  Marius Barca, Email:  [email protected], Fax:  021/3141500, Adresa internet (URL):  [email protected], Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Pachet deservicii de reparare si repunere in functiune a Instalatiei de Rezonanta Magnetica tip Sigma inclusiv inlocuire piese defecte
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: SUUB - Str. Spl. Independentei nr. 169, sector5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dezenergizare, Racire magnet(umplere cu heliu lichid+gaz in amestec cu azot lichid+gaz), Reenergizare, Inlocuire chiller, Inlocuire compresor heliu, Reparatie instalatie comutare automata de racire, Reincarcare cu heliu lichid, Recalibrari, in conformitate cu caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50421200-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului radiologic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 539, 516.13RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in suma fixa = 5395 ron. Garantie de buna executie 5% fara TVA din valoarea contractului ce va fi atribuit
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET DE STAT - ACCIZE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea
2.Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181 lit. a, b, c, c^1, d, e, in conformitate cu O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
3.Certificat eliberat de D.G.F.P., valabil la data deschiderii ofertelor, copie semnata si stampilata
4.Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C., - copie semnata si stampilata
5.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertei, original sau copie legalizata
6.Aviz de functionare, emis de M.S.P., copie semnata si stampilata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Situatia financiar-contabila (Bilantul financiar contabil la 31.12.2009)- vizata DGFP, copie semnata si stampilata.
2.Fisa de informatii generale- formularul nr.4
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratiepe propria raspundere privind compatibilitatea/capacitateatehnicacu specificatiile tehnice solicitate in caietul de sarcini, - copie semnata si stampilata
2.Declaratie de conformitate a producatorului in care sa fie precizata conformitatea produsului cu una din directivele din domeniu: Directiva 93/42 CEE, directiva 98/79 CEE, directiva 90/385 CEE sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor, semnata si stampilata
3. Autorizatia de comercializare de produse de la producator/distribuitor/reprezentanta, tradusa in limba romana, copie semnata si stampilata, valabila la data deschiderii ofertei
4. Documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca producatorul si/sau furnizorul a implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu unul din standardele : UNI, ISO , EN, TUV sau echivalent, sau dovada depunerii/obtinerii acestuia ?xerocopie, valabile la data deschiderii ofertelor.5.Autorizatia de prestare servicii de reparatii si intretinere de la producator/distribuitor/reprezentanta, in termen de valabilitate - copie semnata si stampilata - in lb.romana.
6.Declaratie privind lista , principalelor prestari de servicii deintretinere si reparatii echipamente radiologice in ultimii 3 ani-formularul nr. 5 ?original semnat si stampilat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
27285
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.08.2010 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.08.2010 11:00
Locul: SUUB- Str. Spl.Independentei nr.169, sector5 Bucuresti, Serv. Achizitii Publice, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai agentilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sect.3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Str. Spl. Independentei nr.5, sect.4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040022, Romania, Tel. 021/319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021/319.16.74
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Art.-255 -(1), Art.256 - (1), Art.256^2 - (1)litera(a)=10zile, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SCA PRICOP & BANU
Adresa postala:  Blvd. Lascar Catargiu nr.12 sector1, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  01671, Romania, Tel. 021/311.26.88, Fax:  021/311.26.89
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.07.2010 14:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer