Licitatie Publica - PACHET DE REACTIVI COMPATIBILI CU ANALIZOARELE TRIAGE METER PRO, GEM PREMIER3500
Anunt de participare numarul 143855/22.05.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN SALAJ
Adresa postala: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450129, Romania, Punct(e) de contact: BIROU ACHIZITII PUBLICE, Tel. +40 0260616920, In atentia: BANUT DANIELA, Email: [email protected], Fax: +40 0260661066, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
UNITATE SANITARA CU PATURI
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PACHET DE REACTIVI COMPATIBILI CU ANALIZOARELE TRIAGE METER PRO, GEM PREMIER3500
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MGAZIA SPUTALULUI JUDETEAN DE URGENTA ZALAU
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 434, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: CONFORM CAIETULUI DE SARCINI, CONTRACTELE SUBSECVENTE SE VOR INTOCMI LUNAR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pachet de reactivi compatibili cu analizoarele Triage Meter Pro, Gem Premier3500
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696300-8 - Reactivi chimici (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1PACHET - conform caietului desarcini al licitatiei
Valoarea estimata fara TVA: 434, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participaredaValoare garantie de participare: 8.680, 00 Lei (2%din valoarea estimata totala)Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantiile de participare se pot constitui astfel: Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - prin scrisoare de garantie bancara- In numerar, prin depunere la casieria spitalului- prin ordin de plata cont RO88TREZ5615006XXX006178, TREZORERIA ZALAUprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alte institutie financiara acreditata.ECHIVALENTA LEI/EURO SE VA FACE LA CURSUL BNR DIN DATA ANTERIOARA DATEI LIMITE DE DEPUNERE A OFERTELOR CU 5 ZILE.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI CASA DE ASIGURARI DE SANATATE SALAJ
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea.
Declaratie privind neincadrarea in prevederileart. 69^1din OUG 34/2006.
Declaratie privind neincadrarea in prevederileArt. 181 din OUG nr. 34/2006.
Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010.
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor la bugetul consolidat general. Certificat de taxe si impozite locale.Aceste certificate vor atesta ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
? Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea:
-ec. Barna Laurentiu ? Manager
- dr. Majdik Vasile ? Director Medical
- ec. Ionescu Elisabeta ? Director Financiar Contabil
- dr. Ladariu Silviu ? Sef Sectia UPU
- as. sef. Martin Anamaria ? asistent sef Sectia UPU
-Marian Ambrozie? Consilier Juridic
-ec. Banut Daniela ? Aprovizionare Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii
Certificat constatator emis de ONRC.Datele din certificatul costatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Valoare medie impusa a cifrei de afaceri, in domeniul de activitate aferent obiectului acordului cadru pe ultimii 3 ani? 2010, 2011, 2012.ECHIVALENTA - Cursul mediu anual LEI/EURO comunicat de BNR, SE VA FACE LA DATA PUBLICARII ANUNTULUI DE PARTICIPARE IN SEAP, pentru fiecare an in parte.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
FORMULAR NR. 7
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.
CERTIFICAT CE
CERTIFICAT ISO 9001/2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
FORMULAR NR. 8COPII - DOCUMENTE SOLICITATE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.07.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.07.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.07.2013 10:00
Locul: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ZALAU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI AUTORIZATI AI FIRMELOR CARE DEPUN OFERTELE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata egalitate a ofertelor financiare aflate pe primul loc autoritatea contractanta va solicita reofertarea , in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC
Adresa postala: SPUTALUL JUDETEAN DE URGENTA ZALAU, STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, ZALAU, SALAJ, Localitatea: ZALAU, Cod postal: 450118, Romania, Tel. +40 0260616920, Email: [email protected], Fax: +40 0260661066
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.05.2013 13:17