Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PACHET DE SERVICII: 1.Transportul si manevrarea marurilor vagonabile aprovizionate pentru activitatea de productie din S.C."CET-IASI" S.A.; 2. Mentenanta liniilor si a mijloacelor de tractiune pe durata serviciului de transport si manevra; 3. Descarcarea


Anunt de participare (utilitati) numarul 29810/28.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CENTRALA ELECTRICA DE TER MOFICARE IASI SA
Adresa postala: CALEA CHISINAULUI NR. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700265, Romania, Punct(e) de contact: JANINA MIRON, Tel.0232 237990-1106, 0232 237990 - 1110, In atentia: ing. Nechifor D. ing. Langa V. -int.2104 sef CFU, ec. Pricop Mihai - int.1114 Sv. Aprovizionare, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0232 237992, Adresa internet (URL): www.cet-iasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
PACHET DE SERVICII: 1.Transportul si manevrarea marurilor vagonabile aprovizionate pentru activitatea de productie din S.C."CET-IASI" S.A.; 2. Mentenanta liniilor si a mijloacelor de tractiune pe durata serviciului de transport si manevra; 3. Descarcarea vagoanelor cu marfuri aprovizionate; precum si preluarea personalului CFU si inchirierea la pret fix a mijloacelor fixe pentru prestarea serviciilor achizitionate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
18 - Servicii de transport feroviar
Locul principal de prestare: LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE, S.C."CET IASI" S.A., CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea pachetului de servicii privind transportul si manevra marfurilor vagonabile, mentenanta liniilor ferate interioare si a mijloacelor de tractiune pe toata durata serviciului de transport si manevra, descarcarea marfurilor din vagoane, precum si preluarea personalului C.F.U. si inchirierea la pret fix a mijloacelor fixe pentru prestarea serviciilor achizitionate, conform cu precizarile din documentatia de atribuire si a caietului de sarcini.Durata contractului pentru pachetul de servicii este de 5 ani.Se urmareste ca tarifele obtinute prin licitatie sa evidentieze o reducere a costurilor interne CET privind activitatea CFU.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60121000-2 - Transport feroviar de marfuri (Rev.1)
45234116-2-Lucrari de constructii de linii de cale ferata (Rev.1)
63100000-0-Servicii de manipulare si de depozitare a incarcaturilor (Rev.1)
70130000-1-Servicii de inchiriere de bunuri imobiliare proprii (Rev.1)
74510000-7-Servicii de plasare de personal (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire, si antemasuratorilor din formularul centralizator al propunerii financiare, pentru cantitatile care urmeaza a fi achizitionate si pretul fix solicitat pentru mijloacele fixe inchiriate/puse la dispozitie, pentru buna prestare a serviciului, conform documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 249, 980 si 5, 377, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 75.000lei.Garantia de buna executie este de 10 % din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii de productie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat notarial inaintea semnarii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Pachetul de servicii nu poate fi realizat separat pe loturi sau partial prestate de executanti diferiti.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratia privind eligibilitatea -form.12A2. Declaratie privind neancadrarea in art.181-OUG 34/2006-form 12B- cerinta obligatorie3. Certificat de atestare fiscala4. Certificat privind plata impozitelor sa taxelor locale.Certificatele se vor prezenta in original sau in copii legalizate.Documentele se vor prezenta distinct de catre ofertant(lider)si fiecare asociat/subcontractant.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilant contabil la data de 31.12.20062. Declararea cifrei de afaceri medie anuala in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe o perioada anterioara de 3 ani, mai mare sau egala cu 5.100.000 lei(1.460.000 Euro)-form.213. Lichiditate generala, medie in ultimii 3 ani mai mare sau egala ca 100%.4. Solvabilitate patrimoniala medie pe ultimii 3 ani mai mare sau egala de 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lsta principalelor prestatii din ultimii 3 ani -form 12E.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea a minim 5(cinci) certificate/documente emise sau contrasemnate de autoritate/beneficiar2. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul pt. indeplinirea corespunzatoare a ctr. de servicii - form 12H3. Autorizatii legale emise de : a. Autoritatea Feroviara Romana(AFER), sau Autoritatea de Siguranta Feroviara Romana sau Organismul de Licente Feroviare Romaneb.Licente de transport feroviarc. Certificate de siguranta in vederea efect. serv. de transp. feroviar pe caile ferate din Romania sau calitatea de operator feroviar conf. Ord. M.Tr. nr.535/26.06.2007(M.O. nr.501/26.07.2007-partea I), prin documente emise de Organismul de Licente Feroviare Romane din cadrul AFER.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Autorizatiile operatorului economic vor fi emise de AFER. Operatorii economici vor avea cod CAEN 6010 sau echivalent pt. activ. din clasa transporturi pe cale ferata(infrastructura feroviara publica/privata;linii ferate industriale racordate la acestea, indiferent de forma de proprietate)
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
10976/24.05.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 60 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria unitatii sau cu OP in cont nr. RO 25 RNCB 17033575210001 BCR Iasi
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.10.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.10.2007 11:00
Locul: SC CET IASI SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si imputernicitii in scris ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Procedura de atribuire a acestui contract de achizitie publica este conform cu NORMA INTERNA nr.15730/03.08.2007 care este fundamentata de: 1.ORD.155/2006, pag.30 privind recomandari la achizitia serviciilor cuprinse la anexa 2B / OUG 34/2006, respectiv categoria 18, 20, 22 privind obligativitatea atribuirii contractelor de achizitie publica, pe baza de norme interne/proceduri interne, datorita incadrarii achizitiei in situatii de exceptie prevazute de ordonanta. 2. OUG 34/2006, art.13, lit.a, privind inchirierea de bunuri, art.16 alin.1, 2, 3 privind servicii din categoria celor incluse in anexa 2B. 3. Comunicarea ANRMAP nr.3871/28.07.2007, privind initierea procedurii proprii pentru atribuirea contractului de servicii pe baza normei interne proprii/procedura proprie elaborata de autoritatea contractanta
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL IASI- SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: STR. A.PANU NR.25 BIS, ,Localitatea: IASI, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/260600, Email: [email protected], Fax: 0232/217808
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC "CET IASI" SA - SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: CALEA CHISINAULUI, NR.25, Localitatea: IASI, Cod postal: 700265, Romania, Tel.0232237990, Email: www.cet-iasi.ro, Fax: 0232237992, Adresa internet (URL): www.cet-iasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2007 14:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer