Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PACHET ECHIPAMENT DE PROTECTIE CITOSTATICA ? CATEGORIA III -


Anunt de participare numarul 141110/14.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU
Adresa postala: SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022328, Romania, Punct(e) de contact: LAVINIA GHELBERE, Tel. +40 212271200, Email: [email protected], Fax: +40 213183563, Adresa internet (URL): www.iob.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
UNITATE SANITARA-SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PACHET ECHIPAMENT DE PROTECTIE CITOSTATICA ? CATEGORIA III-
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: NSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2-MAGAZIA CENTRALA
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 052, 000 si 4, 104, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: minim la 1 luna ? maxim la 3 luni si in functie de necesitatile obiective ale autoritatii contractante si disponibilul financiar, VAL.MINIMA CONTR.SUBSECVENT=85500LEI, VAL MAXIMA CONTRACT SUBSECVENT=342000LEI,
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PACHET ECHIPAMENT DE PROTECTIE CITOSTATICA ? CATEGORIA III- CONFORM SPECIFICATIILOR TEHNICE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35113200-1 - Echipament de protectie impotriva agentilor nucleari, biologici, chimici si radiologici (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PACHET ECHIPAMENT DE PROTECTIE CITOSTATICA ? CATEGORIA III- CAIET SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 052, 000 si 4, 104, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
in valoare de 41040.00 lei(1% din valoarea maxima estimata a acordului cadru)valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Echivalenta pt. o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Garantia de participarese poate prezenta astfel, fie : -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara (Formularul nr.6)sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sa fie irevocabila si sa prevada modul de executare conditionat sau neconditionat, -OP sau fila cec, confir. de banca pana la data limita de depunere a ofertelor; cont garantii RO90TREZ 7025005XXX000166, Trezorerie sector 2 Bucuresti , cod de inregistrare fiscala 4203709.Pt. constituirea garantiei conf. art.16 alin. (2) din Legea 346/2004 pt. stimularea IMM, se va atasa o declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM; in cazul asociatiilor, fiecare asociat trebuie sa prezinte declaratie ca reprezinta o IMM .In cazul unei asocieri: ? daca unul sau mai multi asociati nu se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, asocierea nu beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 ;daca toti asociatii se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, asocierea beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 .Dovada garantiei de particip se introduce in plic separat, marcat corespunzator, prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata ca nefondata i se va retine din garantia de participare o suma calculata potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006. Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului subsecvent fara tva daca acesta depaseste valoarea prevazuta la art.124 din OUG 34/2006 fara TVA, conform art.89 (3) din HG 925/2006? Este permisa constituirea garantiei de buna executie prin toate modalitatile prevazute de art.90 din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri de la CASMB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea completarea formularului nr.1 .
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romanaIn cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.-Certificat pentru participare la licitatie cu oferta independenta cf.Ordin314/2010 se completeaza Formular: 3 ;
-Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69/ 1 din OUG 34/2006 se va atasa Formularul 4 completat.
(Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art.69^1, art.186 al.2 si art.190 al.2 din O.U.G.34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.-In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare, conform interpretarii prevazute prin Ordinul ANRMAP nr.170/2012 - va fi prezentata si de catre subcontractant ? daca este cazulNOTA: In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Manager: prof.dr.Rodica Anghel, Director financiar contabil: ec.Ionescu Teodora Ileana , Director medical : dr.Condrea Ileana, Director ingrijiri : as.pr.Rotaru LauraSef serv.achizitii contractare-ec.Iliescu ElenaEc.Mihai Ionescu Ref.spec.Butoi Denisa Ioana, ec.Barbuta Cristina?serv.achizitii contractare
As.pr.Dumitrascu Giliola;
As.pr.Flaminzeanu Emilia;
As.pr.Albu Maria;
As.pr.Boruga Mihaela;
As.pr.Fratiloiu Mirela;
Membrii consiliului de administratie
Lazar Iordache-Presedinte,
Constantinescu Corina ?membru'
Niculescu Daniel-membru,
Comandasu Carmen-membru,
Monica Pop- membru,
Draghici Gratiela-membru,
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, (se va atasa Formularul 2-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat).Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art.181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. 34/2006 cu modif. si
compl.ulterioare.);
-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat .Se prezinta Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trbuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna
anterioara celei in care se depunde oferta.In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.-Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social.Se prezeinta Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertenta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila , certificat ce trbuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunde oferta.
In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.Persoane juridice/fizice straine .
NotaIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente , sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata:
- fie o declaratie pe proprie raspundere ;
- fie o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
NOTA: certificatele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi prezentate in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul -Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii , cetificatulsa contina informatii reale/actuale la data de depunere a ofertelor.Se va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul/original/copie legalizata.
Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii sa prezinte certificatul constatator in original sau in copie
legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.Pentru persoane juridice straine:
Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare in conformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana in copie certificata pentru conformitate cu originalul/original/copie legalizata ;
-Dovada avizarii functionarii unitatii pentru activitati de import, comercializare si depozitare dispozitive medicale prin prezentarea Avizului de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii ? copie. Actul normativ care impune obligativitatea acestei avizari: Legea nr.176/2000 privind dispozitivele medicale.Pentru persoane juridice straine:
Documente care dovedesc o forma apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
Daca exista asociati documentele solicitate vor fi depuse si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul Bilant contabil , vizat si inregistrat de organele competente, eventual rapoarte anuale, scrisori de bonitate din parteabancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea
economico-financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista cu principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, precizate valoric si cantitativ;Cel putin o recomandare din partea beneficiarilor, din contracte similare mentionate in Lista principalelor livrari
Declaratie de conformitate CEpentru echipament de protectie Categoria III conform Directivei 89/686/EEC privind echipamentele de protectie, bazat pe DIN EN 467 , DIN EN 374, DIN EN 340
MOSTRE Pana la data limita de depunere a ofertelor ofertantul va prezenta la sediul autoritatii contractante cate o mostra cu titlu gratuit pentru fiecare tip de produs din componenta PACHETULUI - ECHIPAMENT DE PROTECTIE CITOSTATICA ? CATEGORIA III- ofertat
Ofertantul trebuie sa detina certificat privind sistemul de asigurare amanagementului calitatii ISO9001/2008 sau documente echivalente emise de organisme abilitate in acest sens care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante pentru produsele ofertate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Precizari specifice conf art. 164 din OUG 34/2006 .Elementele care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul ofertei. Nu exista limite ale valorilor pana la care elementele prevazute la punctul 1 pot fi imbunatatite. Informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licit. elect. si momentul in care aceste inf. vor fi disponibile: nr. participantilor in runda respectiva a licit. elect.; preturi noi prezentate in cadrul rundei de licitare de catre ofertanti. Nu se cer diferente minime pentru licitarea noilor oferte. Nr. de runde: 1(una) care se va desf. pe o perioada de 2 zile lucr. Totiofert. trebuie sa fie inscrisi pe site-ul www.e-licitatie.ro pentru a putea part. la etapa de licit. elect. Inf. pe site-ul www.e-licitatie.ro Atrib. se va face pe baza rez. obtinut in urma finalizarii licit. elect. asa cum prevede art. 169 alin. (2) din OUG 34/2006 cu modif. si complet. ulterioare
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.01.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.01.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.01.2013 13:00
Locul: Locul: INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEX. TRESTIOREANU, SOS.FUNDENI NR.252, SECTOR2, BUCURESTI, ETAJ 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
-In cazul in care pretul cel mai scazut va fi acelasi pentru mai multi ofertanti ale caror oferte au fost declarate admisibile ( preturi egale ) se va proceda la solicitarea ofertelor finale de pret pana la departajare. Ofertele vor fi depuse in plic inchis pana la un termen limita clar stabilit ( si comunicat ofertantilor) de autoritatea contractanta . Ofertantul cu pretul cel mai scazut va fi desemnat castigator. In cazul in care si in urma reofertarii preturile ofertate sunt egale, atunci autoritatea contractanta va solicita o noua oferta de pret, in plic inchis pana departajarea va putea fi posibila.-Ofertantul Conform art. 11, alin (4) din HG 925/2006, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din ordonanta de urgenta, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la alin. (4), ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONF.ART256(2*) DIN OUG 34/2006 ACTUALIZATA 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF. DR. AL. TRESTIOREANU
Adresa postala: SOS.FUNDENI NR252, SECTOR2, Localitatea: Bucuresti, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022328, Romania, Tel. +40 212271200, Email: [email protected], Fax: +40 213183563, Adresa internet (URL): WWW.IOB.RO
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.12.2012 13:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer