Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Pachet (proiectare si executie) pentru Asternerea unui strat de binder pe o suprafata de 98.431,2 mp pe 22 de strazi din satele apartinand comunei Vidra Sintesti, Cretesti si Vidra, Ilfov.


Anunt de participare numarul 40007/28.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VIDRA (PRIMARIA COMUNEI VIDRA ILFOV)
Adresa postala: com. Vidra, str. Principala nr. 80, judetul Ilfov, Localitatea: Vidra, Cod postal: 077185, Romania, Punct(e) de contact: ILIE TARANU, Tel.021.361.22.65;021.361.22.66, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 021.361.22.64
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Pachet (proiectare si executie) pentru Asternerea unui strat de binder pe o suprafata de 98.431, 2 mp pe 22 de strazi din satele apartinand comunei Vidra Sintesti, Cretesti si Vidra, Ilfov.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna Vidra, judetul Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asternerea unui strat de binder pe o suprafata de98.431, 2 mp pe 22 de strazi din satele apartinand comunei Vidra Sintesti, Cretesti si Vidra, Ilfov.
Valoarea serviciilor de proiectare trebuie sa fie max. 4% din valoarea contractului de executie.Modernizarea strazilor in concordanta cu normele in vigoare si va consta in: completari cu piatra sparta pentru preluare eventualelor denivelari, compactarea acestei umpluturi din piatra sparta, curatire carosabil existent in vederea amorsarii, amorsare suprafata, turnare binder in grosime de 6 cm, conf. Caietului de Sarcini, ce face parte din Documentatia de Atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74200000-1 - Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pachet (proiectare si executie)pentru lucrarea "Asternerea unui strat de binder pe o suprafata de 98.431, 2 mp pe 22 de strazi din satele apartinand comunei Vidra Sintesti, Cretesti si Vidra, Ilfov.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a achizitiona noi lucrari care sunt similare lucrarilor achizitionate prin atribuirea contractului initial, in conf. cu art. 122 lit. j) din OUG 34/2006.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 888, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 97.760 RON si Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local 25 % si Cofinantarea lucrarilor de catre executant in proportie de 75% din suma totala. Suma creditata se plateste esalonat pana la sfarsitul anului 2009.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Individual sau Contract de Asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratii privind eligibilitatea, b) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, c) Declaratie privind calitatea de participant, d) Certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata valabile la term. limita de depunere a ofertelor Original/Copie legalizata; e) Certificatului de atestare fiscala emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania valabile la term. limita de depunere a ofertelor; f) Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor Original; g) Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala -Copie legalizata; h) Autorizatie de functionare/altele echivalent.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Informatiile pentru ultimii 3 ani; Indicatori financiari.b) Bilanturile contabile sau extrasele de bilantpe ultimii 3 ani -vizate si inregistrate la organele competente, precum si raportul auditorilor financiari si contabili autorizati - auditate
c) Bonitatea financiara (solvabilitatea patrimoniala si lichiditatea generala calculate la bilantul la 31.12.2006).
d) Nivelul(uri) specific(e) minime necesr(e) - Cifra medie de afaceri anuala pe ultimii 3 ani (2004, 2005 si 2006) trebuie sa fie de 14.664.000. Lichiditate generala medie peste 100% si solvabilitate patrimoniala peste 30%;e) Doc. legal cu suma maxima a creditului obtenabil nominalizat pentru proiectul licitat, doc. emis de o institutie financiara abilitata, repectiv contract de linie credit deschis sau doc. legale de asigurarea cash-flow-ului pe toata durata executarii proiect., emise de institutii financiare abilitate. Resursele financiare proprii alocate executarii proiectului si/sau suma luata credit trebuie sa fie egala sau mai mare de 75% din valoarea ofertei depuse, in RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Informatii privind personalul tehnic in ultimii 3 ani si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de lucrari/servicii; b) Declaratie pe proprie raspundere referitoare la istoricul litigiilor din ultimii 5 ani, c) Lista personalului cheie care va fi angajat in cadrul contractului; d) Declaratia pentru sanatate si protectia muncii; e) Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani; f) Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; g) Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; h) Lista cuprinzand asociatii/subcontractorii. Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de asociere/subcontractare; i) Dosar de prezentare a sistemului de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor propus pentru realizarea contractului; j) Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management integrat calitatii-mediu-securitate si sanatate ocupationala al firmelor ofertante in conformitate cu standardele ISO 9001:2000, ISO 14001:2004 si OHSAS 18001:1999 sau echivalent; k) Pentru executie - Certificat emis de Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania copie legalizata, si respectiv toate documentele si toate doc. Mentionate in fisa de date a achizitiei si caietul de sarcini si Dovada detinerii in proprietate a statilor de asfalt atestate 150 t/h (2 buc);
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
nivelul tehnic
10%
Descriere:
3.
programul calitatii propus
10%
Descriere:
4.
durata de executie
10%
Descriere:
5.
perioada de garantie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
CLV 6/ 2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.12.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria aut. contr. sau prin OPL - cont nr. RO67TREZ42121370250XXXXX - Trezoreria ILFOV, C.F 4505570 -Consiliul local Vidra, judetul Ilfov.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.12.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.12.2007 10:00
Locul: Primaria comunei Vidra, str. Principala nr. 80, sat Vidra, comuna Vidra, judetul Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor SI membrii comisiei de licitatie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Vizitarea amplasamentului de catre ofertanti se va face individual in data de 10.12.2007. ora 11.00, organizata de aut. contractanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310. 46. 41, Email: [email protected], Fax: 021/310. 46. 41, Adresa internet (URL): www.anrm.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL SECTIA DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/311.80.90, Fax: 021/319.26.97
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile de la desemnarea ofertantului castigator.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local al comunei Vidra Registratura
Adresa postala: com. Vidra, str. Principala nr. 80, sat Vidra, judetul Ilfov;, Localitatea: Vidra, Cod postal: 077185, Romania, Tel.021.361.22.65/66, Email: [email protected], Fax: 021/361.22.64
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.11.2007 15:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer