Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Pachet Reactivi pentru Biochimie Cobas Integra 400 si Pachet Reactivi pentru Analizorul Automat Cobas E- 411


Anunt de participare numarul 143200/19.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Louis Turcanu
Adresa postala: Str. Iosif Nemoianu Nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300011, Romania, Punct(e) de contact: Florica Cocaina, Tel. +40 256203303, Email: [email protected], Fax: +40 256201976, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital de copii
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Pachet Reactivipentru Biochimie Cobas Integra 400 si Pachet Reactivi pentru Analizorul Automat Cobas E- 411
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul CL de Urg pentru Copii "L Turcanu" Timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acid uric ( UA2 )
ALPL 2S (Fosfataza alcalina )
ALTL(GPT )
ASLO ( ASO)
ASTL ( GOT )
Amilaza (AMYL)
Albumina Urinara(ALBU)
Bilirubina directa (BILD2)
Bilirubina totala (BILTS)
Calciu (CA)
Cfas (12*3ml)
Cfas Lipids ( 3x 1 ml)
Cfas PAC ( 3x 1ml)
Cfas proteine urina/LCR( 5x 1 ml)
Cfas proteins( 5x 1 ml)
Cleaner
Clean
Colesterol(CHOL 2)
Creatinina (CREAJ)
Creatininfosfokinaza (CKL )
Cuve reactie(Integra Microcuvetten)
Ferritina (FERR 2)
Fosfor (PHOS)
Gamma- GTGlucoza (GLUC3)
HbA1c( hemoglobina glicozilata
HbA1c( hemoglobina glicozilata)calibrator ) Cfas HBA1C (3*2 ML)
HDL- colesterol (HDL-C GEN 3)
Ig A
Ig G
Ig M
ISE deproteinizer( 6x 21 ml)
Lactat dehidrogenaza LDHI
Magneziu (MG)
PrecinormL ( 4x1 ml)
Precinorm U ( 20 x 5ml)
Precinorm proteine urina /LCR(4*3ml)
Precipath HDL/LDLPrecipath proteine urina/LCR ( 4x 3ml)
Precipath U ( 20x 5 ml)
Precipath L ( 4x 3 ml)
Proteine (TP 2)
Proteine urinare (TPUC3)
Proteina C reactiva ( CRPLX )
Serum Protein T Standard( 5x 0, 5 ml)
Sideremie (Iron-2)
Trigliceride (TRIGL)
Uree(UREAL GEN 2)Lampa halogen Cobas Integra 400(12v/100w)
Rasina schimbatoare ioni
C 3
C 4
Precicontrol Clin Chem Multi Level 1(20*5 ml)
Precicontrol Clin Chem Multi Level 2 (20*5 ml)
Precicontrol HbA1c norm (4*1 ml)
Precicontrol HbA1c path( 4*1 ml)
Waste Container Integra 400(1*20)
Stativ Proba 15 pozitii(RD 15 RACK)
Adapter Cup ALU (30 buc/set)Cystatin C
Calibrator Cystatin C (4*1 ml)
Control Cystatin C (2*4*1 ml)ANTICORPI ANTI- HCV II (GEN2)TSH
FT3
FT4
Cortizol
Progesteron
Estradiol
Lutein hormon (LH)
FSH
Insulin
Testosteron
Imunoglobuline E totale
Prolactina
C- peptide
Anti -HBS
Atg - HBS
Procalcitonina
Preci control universalPreci control Multimarker
Diluent multi assay
Cal set TSH
Cal FT3
Cal FT4
Cal set FSH
Cal set LH
Cal set Prolactina
Cal set estradiol
Cal set progesteron
Cal set testosteron
Cal set cortizol
Cal set insulina
Cal set C- peptid
Cal set AFP
Preci control anti HBS
Preci control atg HBS
Preci control anti HCV
Pro cellClean cell
Sys clean
Sys wash
Assay cups
Assay tips
Clean liner
Interleukina 6
Cal set IL6
Folate
CalSet FOLATE
Vitamina B12
CalSet Vitamina B12
Anti -HBc IgMAlfa Fetoproteina (AFP)
TOXO IgMTOXO IgG
CMV IgG
CMV IgM
Vitamina D 3CalSet Vitamina D3
Diluent Universal
Cal Set IgE Totale
Preci Control TOXO IgG
Preci Control TOXO IgM
Preci Control TOXO CMV- IgM
Preci Control TOXO CMV- IgG
Preci Control Varia
Preci-Control Bone
PreciControl Tumormarke
PreciControl HBC-IgM
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acid uric ( UA2 ) casete 19
ALPL 2S (Fosfataza alcalina ) casete 18
ALTL(GPT ) casete 57
ASLO ( ASO) casete 56
ASTL ( GOT ) casete 52
Amilaza (AMYL) casete 8
Albumina Urinara(ALBU) casete 2
Bilirubina directa (BILD2) casete 15
Bilirubina totala (BILTS) casete 19
Calciu (CA) casete 38
Cfas (12*3ml) cut 2
Cfas Lipids ( 3x 1 ml) cut 2
Cfas PAC ( 3x 1ml) cut 2
Cfas proteine urina/LCR( 5x 1 ml) cut 1
Cfas proteins( 5x 1 ml) cut 3
Cleaner flacoane 74
Clean casete 22
Colesterol(CHOL 2) casete 15
Creatinina (CREAJ) casete 30
Creatininfosfokinaza (CKL ) casete 5
Cuve reactie(Integra Microcuvetten) cut cu 20 pungi 12
Ferritina (FERR 2) casete 5
Fosfor (PHOS) casete 8
Gamma- GTcasete 8
Glucoza (GLUC3) casete 20
HbA1c( hemoglobina glicozilata casete 5
HbA1c( hemoglobina glicozilata)calibrator ) Cfas HBA1C (3*2 ML) cut 1
HDL- colesterol (HDL-C GEN 3) casete 17
Ig A casete 38
Ig G casete 38
Ig M casete 38
ISE deproteinizer( 6x 21 ml) cut 12
Lactat dehidrogenaza LDHI casete 24
Magneziu (MG) casete 53
PrecinormL ( 4x1 ml) cut 2
Precinorm U ( 20 x 5ml) cut 1
Precinorm proteine urina /LCR(4*3ml) cut 1
Precipath HDL/LDLcut 2
Precipath proteine urina/LCR ( 4x 3ml) cut 1
Precipath U ( 20x 5 ml) cut 1
Precipath L ( 4x 3 ml) cut 1
Proteine (TP 2) casete 44
Proteine urinare (TPUC3) casete 8
Proteina C reactiva ( CRPLX ) kit 84
Serum Protein T Standard( 5x 0, 5 ml) cut 3
Sideremie (Iron-2) casete 34
Trigliceride (TRIGL) casete 20
Uree(UREAL GEN 2)casete 34
Lampa halogen Cobas Integra 400(12v/100w) buc 8
Rasina schimbatoare ioni sac 25kg 4
C 3 casete 5
C 4 casete 5
Precicontrol Clin Chem Multi Level 1(20*5 ml) cut2
Precicontrol Clin Chem Multi Level 2 (20*5 ml) cut2
Precicontrol HbA1c norm (4*1 ml) cut1
Precicontrol HbA1c path( 4*1 ml) cut1
Waste Container Integra 400(1*20) cut2
Stativ Proba 15 pozitii(RD 15 RACK) buc 4
Adapter Cup ALU (30 buc/set)buc 2
Cystatin C caseta 2
Calibrator Cystatin C (4*1 ml) cut 1
Control Cystatin C (2*4*1 ml) set 2ANTICORPI ANTI- HCV II (GEN2)cut cu 100 teste 21
TSH cut/200 teste 19
FT3 cut/200 teste 19
FT4 cut/200 teste 19
Cortizol cut/100 teste 7
Progesteron cut/100 teste 7
Estradiol cut/100 teste 7
Lutein hormon (LH) cut/100 teste 7
FSH cut/100 teste 7
Insulin cut/100 teste 7
Testosteron cut/100 teste 7
Imunoglobuline E totale cut/100 teste 21
Prolactina cut/100 teste 7
C- peptide cut/100 teste 4
Anti -HBS cut/100 teste 17
Atg - HBS cut/100 teste 25
Procalcitonina cut/100 teste 18
Preci control universalcut/4*3 ml 7
Preci control Multimarker cut/4*2 ml 2
Diluent multi assay cut/2*18ml 2
Cal set TSH cut/4*1.3ml 3
Cal FT3 cut/4*1ml 3
Cal FT4 cut/4*1ml 3
Cal set FSH cut/4*1ml 3
Cal set LH cut/4*1ml 3
Cal set Prolactina cut/4*1ml 3
Cal set estradiol cut/4*1ml 3
Cal set progesteron cut/4*1ml 3
Cal set testosteron cut/4*1ml 3
Cal set cortizol cut/4*1ml 3
Cal set insulina cut/4*1ml 3
Cal set C- peptid cut/4*1ml 2
Cal set AFP cut/4*1ml 2
Preci control anti HBS cut/16*1.3ml 3
Preci control atg HBS cut/16*1.3ml 3
Preci control anti HCV cut/16*1.3ml 3
Pro cellcut/6*380ml 37
Clean cell cut/6*380ml 37
Sys clean cut/5*100ml 2
Sys wash cut/1*500ml 25
Assay cups cut/60*60pc 13
Assay tips cut/30*120pc 25
Clean liner cut/14pc 2
Interleukina 6 cut/100 teste 6
Cal set IL6 cut/4*1ml 2
Folate cut cu 100 teste 1
CalSet FOLATE cut/4*1ml 1
Vitamina B12 cut cu 100 teste 2
CalSet Vitamina B12 cut/4*1ml 1
Anti -HBc IgMcut cu 100 teste 1
Alfa Fetoproteina (AFP) cut cu 100 teste 2
TOXO IgMcut cu 100 teste 13
TOXO IgG cut cu 100 teste 13
CMV IgG cut cu 100 teste 13
CMV IgM cut cu 100 teste 13
Vitamina D 3cut cu 100 teste 2
CalSet Vitamina D3 cut/4*1ml 2
Diluent Universal cut cu 2*16 ml 5
Cal Set IgE Totale cut cu 4*1 ml 3
Preci Control TOXO IgG cut cu 16*1 ml 3
Preci Control TOXO IgM cut cu 16*0, 67 ml 3
Preci Control TOXO CMV- IgM cut cu 16*1 ml 3
Preci Control TOXO CMV- IgG cut cu 16*1 ml 2
Preci Control Varia cut cu 2*3 ml 2
Preci-Control Bone cut cu 6*2 ml 2
PreciControl Tumormarke cut 4*3 ml 2
PreciControl HBC-IgM cut/16*1.3ml 1
Valoarea estimata fara TVA: 1, 239, 634.67RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare (1%) este de : Lotul 1- 5994 LEI; Lotul 2- 6402 LEI perioada de valabilitate a garantiei de participare, care va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se va constitui cf art 86 alin (1) din HG 925/2006. Contul pentru garantia de participare este: RO48TREZ6215006XXX014915 Trezoreria Timisoara., situatie in care respectivul inscris va fi transmis AC.Echivalenta leu/alta valuta va fi cea din data publicarii invitatiei de participare.Pentru o garantie de participare depusa in valuta echivalenta se va face la Cursul BNR. Cuantumul retinut va fi cf art 278 ind 1 lit a) din OUG 34/2006 si se aplica doar loturilor a caror valoare este egala sau mai mare cu pragul prevazut la art 19 din OUG 34/2006. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform HG 925/2006, art 90 alin.(1)-(3) sau, in functie de valoare, de la art. 90 alin (1) si (2) din HG 925/2006. Totodata, se vor avea in vedere prev HG 1045/2011
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 1;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareCerinta obligatorie: Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 2;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Formularul 2 va fi insotit de : A. Pentru persoanele fizice sau juridice romane: a. Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sib. Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata- impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, B. Pentru persoanele fizice sau juridice straine: c. Prezentarea documentelor mentionate la lit. A, pct. a. si b., emise de autoritatile corespunzatoare din statul de origine, saud. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 2. si -3. ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69¹ din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 9;Functie de decizie in cadrul AC: Dr. Adam Ovidiu, managerDr. Andrei Zeno, director medicalBanciu Ana, director ingrijiriEc. Martin Cristian, director financiar-contabilIng. Anton Ana, sef serviciu administrativ, contractari, achizitii, transportEc. Cohert Gabriela, sef serviciu resurse umane norme organizare salarizareEc. Cocaina Florica, sef birou achizitii contractariJr. Babalau Eugen, consilier juridic4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 ? Formular 10Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69¹ din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 9; Informatii privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in oricare din formele-original/copie legalizata/copie conforma cu originalul in sensul ca informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea Formularului nr 3 ? Informatii Generale ? inclusiv la rubrica cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, cf art 185 alin 1 lit c) din OUG 34/2006, potrivit caruia solicitam cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului
Bilantul contabil pentru data de 31.12.2011, vizat si inregistrat la organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii privind capacitatea economica si financiaraBilantul contabil
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale livrari in ultimii 3ani - se solicita Formularul 4 completat
Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru furnizarea produselor, conform ISO 9001/2008.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii privindcapacitatea tehnicaCertificate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.06.2013 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.06.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.06.2013 12:00
Locul: Birou Achizitii- Spitalul Clinic de Urgenta pt Copii "Louis Turcanu" Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice operator economic are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor aflate pe primul loc cu pret egal se va realiza prin solicitare din partea autoritatii contractante de reofertare in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exerctare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic - Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii ?Louis Turcanu?
Adresa postala: Str I Nemoianu nr 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300011, Romania, Tel. +40 256203303, Email: [email protected], Fax: +40 256201976
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.04.2013 12:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer