Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PACHET REACTIVI ANALIZOR DIMENSION


Anunt de participare numarul 142263/02.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalulul Clinic de Ortopedie Traumatologie si TBC Osteoarticular Foisor
Adresa postala: Str. Pop Gheorghe de Basesti nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021382, Romania, Punct(e) de contact: MAGDALENA STOIAN, Tel. +40 212520057, Email: [email protected], Fax: +40 21253512, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PACHET REACTIVI ANALIZOR DIMENSION
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia centrala
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 26 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 593, 960.6 si 787, 693.1RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In urma incheierii acordului cadru , autoritatea contractanta va incheia contracte susecvente trimestrial sau anual sau pentru orice perioada acoperita de disponibilul bugetar. Valoarea minima a unui contract susecvent este de 223779.3 ron iar valoarea maxima a unui contract subsecvent este de 267367.19 ron fara tva
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
se vor achizitiona reactivi prin incheierea unui acord cadru.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatile minime si maxime pe ani se regaseste in caietul de sarcini .
Valoarea estimata fara TVA: intre 593, 960.6 si 787, 693.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
2%din val estimata maxima -15753.86 ron; trebuie sa fie valabila 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor;.Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: - virament bancar- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara ? conform formular 13), ori de o societate de asigurari (polita de asigurare) care se prezinta in original.- OP in contul AC, CONT IBAN RO47TREZ7025041XXX000304, deschis la Trezoreria Sector 2 ? CIF 5062357.., confirmat de banca. AC are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie a perioadei de valabilitate a ofertei si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d)masura in care CNSC respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma in conformitate cu art 2781 al. 1 lit b din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita castigatoare, se restituie conform prevederilor art 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in EURO se va face la cursul BNRdin data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent incheiat in baza acordului cadru si poate fi constituita prin OP, scrisoare de ganatiebancara -in conformitate cu formularul 9-din Sectiunea Formulare , indiferent de suma. Nu se va limita modalitatea de constituire a garantieide buna executie, se vor avea in vedere prevederile art. 90 alin(1) din HG925/
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr34/2006 ?formular 5
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG nr34/2006Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.-formular 3 Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante:
Manager: conf. dr. Stoica Ioan Cristian
Dir financiar contabil: ec. Macsim Cristina
medic laborator : Vasile Lauraeconomist: Duica Mihaela
Birou achizitii: ec. Stoian Magdalena
Certficat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ord nr 314/2010-formular2 Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, privind plata taxelor si impozitelor locale la bugetul local, original, copie legalizata, copie conform cu originalul, .
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat in original, copie legalizata, copie conform cu originalul.
Certificatele fiscale sa dovedeasca faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Certificat constatator eliberat de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Documentul solicitat se va prezenta: on oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii , prezentarea in original/copie legalizata a acestui document pentru conformitate, in cazul in care acesta a fost prezentat initial in forma copie conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil la 31.12.2011 vizat si si inregistrat de organele competente
se va prezenta Fisa de informatii Generale -continand cifra de afaceri pe ultimii 3 ani. Se va mentiona cursul mediu leu/valuta aferent fiecarui an pentru calculul cifrei de afaceri globala, prin raportare la cursul mediu BNR din anii 2010, 2011 si 2012.In cazul asocierii in scopul depunerii oferteo comune, acest document va fi completat de toti membrii asociatiei respective.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Copie xerox certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampilaformularul 6
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie referitoare la personalul tehnic de specialitate de care ofertantul dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut
experienta similara -o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic
declaratie privind lista principalelor contracte de livrari de produse in ultimii 3 ani . Ofertantii vor face dovada furnizarii de produse similare prin prezentarea unui contract de furnizare.
Certificat ISO 9001 sau echivalentCerinta obligatorie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
formular 10formularul 8formularul 7Copie xerox certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
232/25.01.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.04.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.04.2013 11:00
Locul: str. Pop de Basesti nr. 6. sect. 2, biroul ATPA CISACAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii firmelor participante cu imputernicire inregistrata, semnata si stampilata de conducatorul unitatii
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care vor fi depuse oferte cu preturi egale situate pe primul loc Autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici o noua oferta financiara. Reofertarea se va face in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenul de exerciare a caii de atac este cel prevazutla art 256(2) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic a Spitalului Clinic de Ortopedie, Traumatologie si TBC Osteoarticular Foisor
Adresa postala: B-dul ferdinand 35-37, sect. 2, ,Localitatea: bucuresti, Cod postal: 021382, Romania, Tel. +40 212520057, Email: [email protected], Fax: +40 212523512
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.02.2013 08:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer