Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - pachet reactivi compatibili cu analizor de markeri cardiaci Pathfast


Anunt de participare numarul 73454/12.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PIATRA NEAMT
Adresa postala: STR. B-DUL TRAIAN NR 1-3, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610136, Romania, Punct(e) de contact: NICULINA-MIHAELA MARESIU, Tel.0233/213470, Email: [email protected], Fax: 0233/232050, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
pachet reactivi compatibili cu analizor de markeri cardiaci Pathfast
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Piatra Neamt, bd. Traian nr.1-3, jud. Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
pachet reactivi compatibili cu analizor de markeri cardiaci Pathfast compus din : cTnI Troponina, MYO-Mioglobina, CK-MB Creatin kinaza, D-Dimer, NT pro BNP, Hs CRP Proteina C Reactiva, Varfuri reactie, hartie termica pentru analizor Pathfast
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 121, 878 si 731, 268RON
II.2.2) Optiuni
Da
contractul va putea fi prelungit pana la 30.04.2010 conform art.6 din HGR 925/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 11.05.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare :7300 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri UPU
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-DECLARATII PRIVIND ELIGIBILITATEA-
-DECLARATII PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 181-
-CERTIFICATE CONSTATATOARE privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributieipentru asigurarile sociale de stat-formulare tip eliberate de autoritatile competente din tarain care ofertantul este resident, respectiv, DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE SI DIRECTIA DE IMPOZITE SI TAXE LOCALE.
NOTA: - pentru a fi valabile, certificatele constatatoare trebuie emise cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii procedurii sisa fie prezentate in original sau copie.
-PENTRU PERSOANE JURIDICE ROMANE: 1.- certificat constatator (copie)emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor , de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte;
-obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor care fac obiectulprocedurii.-nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr 85 /2006 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare(faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
2.-certificat de inregistrare a societatii- (copie)-PENTRU PERSOANE JURIDICE STRAINE: - documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANTULCONTABIL la data31.12.2008, vizat si inregistrat la Administratia Finantelor Publice.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale-
2.Experienta similara / principalele livrari de produse in ultimii 3 ani/recomandari din partea altor beneficiari scrise si parafate privind calitateaproduselor similare livrate -minim 3-a. certificate ISO 13485 ( sau echivalent) de la producator
b. aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii cu anexele din care sa rezulte reprezentantul autorizat pentru dispozitivul medical oferit
c.autorizatie de comercializare emisa de producator, pentru firmele distribuitoare.
d. certificat conformitate CE de la producator ( eliberat de un organism notificat)
e. prezentare cataloage/brosuri cu traducere in limba romana
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.04.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.04.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.04.2009 11:00
Locul: Spitalul Judetean de urgenta Piatra Neamt, bd. traian nr.1-3, jud. neamt, comp. achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala: str, cuza Voda nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234513678
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
se depun in termen de 10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean de urgenta , comp. juridic
Adresa postala: bd. traian nr.1-3, ,Localitatea: Piatra neamt, Cod postal: 610136, Romania, Tel.0233219440, Fax: 0233216562
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.03.2009 13:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer