Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - pachet reactivi compatibili cu analizorul Sysmex KX 21


Anunt de participare numarul 105146/30.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PIATRA NEAMT
Adresa postala:  STR. B-DUL TRAIAN NR 1-3, Localitatea:  Piatra-Neamt, Cod postal:  610136, Romania, Punct(e) de contact:  NICULINA-MIHAELA MARESIU, Tel. 0233/213470, Email:  [email protected], Fax:  0233/232050, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
BURSA ROMANA DE MARFURI TERMINAL PATRA NEAMT
Adresa postala:  BD DECEBAL NR 35 BL I4, Localitatea:  Piatra Neamt, Cod postal:  610076, Romania, Tel. 0233232390, Fax:  0233218587, Adresa internet (URL):  www.brm.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
BURSA ROMANA DE MARFURI TERMINAL PATRA NEAMT
Adresa postala:  BD DECEBAL NR 35 BL I4, Localitatea:  Piatra Neamt, Cod postal:  610076, Romania, Tel. 0233232390, Fax:  0233218587, Adresa internet (URL):  www.brm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
pachet reactivi compatibili cu analizorul Sysmex KX 21
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SJU Piatra Neamt, bdul Traian nr 1-3, piatra neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 56, 534.4RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
pachet reactivi compatibili cu analizorul Sysmex KX 21, compus din:
Diaton ?SYS Diluent
Diastromlyser ? SYS 3 WP
Diaclean ?SYS
Sange de control valori mici 2.5ml
Sange de control valori mari 2.5ml
Sange de control valori normale 2ml
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conf caiet sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 56, 534.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 565.34 lei si garantia de buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CJAS Neamt-Spital, programe sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Decl priv eligibilitatea-original; -Decl priv neincadrarea in situat. prevaz la art.181-original;
-Certif.de atestare fiscala priv.achit.obligat.exigibile catre bugetul de stat bugetele asigur.sociale de stat(sanatate, pensii, somaj), elib de Dir Gen a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat-original sau copie legalizata. -Certif.priv plata taxelor si impozitelor locale-elib de Primaria locala-original sau copie legaliz.Ptr.a fi valab.certific.constatatoare trebuie sa fie emise cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor. -Declar.pe propria raspundere ca nu se afla in nici una din situat prev la Art.5 alin.1 din L 21/1996 priv.concurenta completata in conf.cu Formularul N din Sect.Formulare-original;
-Certif. constatator, original sau copie legaliz., emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registr.Comertului-Certificat de inregistrare(CUI)-copie conf.cu originalulPtr persoane fizice romane: autoriz.de functionare , precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categ. profes. impusa de indeplinirea contractului- copie nelegaliz.si stampilata conf.cu originalul.Ptr persoanefizice/juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistr.ca persoana juridica sau de inregistr./atestare ori apartenenta profes., in conf.cu preved. legale din tara in care ofertantul este rezident-copie legalizata, anexand traducerea autorizata in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil la 31.12.2009 , vizat si inregistrat la Administratia Finantelor Publice - in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?-declaratie privind cifra medie de afaceri ? in original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati- original.Se vor anexa 3 recomandari din partea beneficiarilor inscrisi in lista, scrise si parafate, privind calitatea produselor similare livrate si contractele aferente ? in copie conform cu originalul-certificate CE (in limba romana), care sa ateste conformitatea produselor ? in copie conform cu originalul. Nu se accepta societati in curs de certificare.- Se solicita mostre cu titlu gratuit, descrieri si/sau fotografii
-autorizatie de livrare, in copie legalizata (numai pentru comercianti)Se va prezenta autorizarea astfel incat sa cuprinda toate informatiile conform Formularului B3 din Sectiunea Formulare, completata de producator (daca este cazul, cu traducere legalizata in limba romana).In situatia in care autorizatia provine de la o alta persoana juridica decat producatorul, trebuie prezentat intreg lantul de autorizari astfel incat sa fie demonstrata legatura dintre producator si ofertant (conform Formular B3.a din Sectiunea Formulare).-Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii cu anexele din care sa rezulte reprezentantul autorizat pewntru dispozitivul medical oferit ? in copie conform cu originalul-Acord de asociere, daca este cazul ? in original- certificat ISO 9001 :2008 sau echivalent al firmei ofertante - in copie conform cu originalul- certificat ISO 13485 sau echivalent de la producator ? in copie conform cu originalulNu se accepta societati in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
conform cap.IV.2 din documentatia de atribuire publicata in SEAP : faza finala licitatie electronica, 2 runde cu durata pentru fiecare runda o zi, cu imbunatatirea ofertelor depuse anterior
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.08.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.08.2010 13:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2010 14:00
Locul: BRM Terminal Piatra Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala:  str stavropoleos nr 6 sect 3, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel bacau
Adresa postala:  str cuza voda nr 1, Localitatea:  bacau, Cod postal:  600274, Romania, Tel. 0234513678
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
term.de dep. a contest e de cel mult 5 zile de la data luarii la cunost de catre contest desp actul pe care acesta il considera nelegal.In cazul in care contest priv contin doc de atrib public in SEAP data luarii la cunost e data public doc de atrib
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
spitalul judetean de urgenta piatra neamt comp juridic
Adresa postala:  bdul traian nr 1-3, Localitatea:  piatra neamt, Cod postal:  610136, Romania, Tel. 0233219440, Fax:  0233216562
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2010 14:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer