Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PACHET REACTIVI DE LABORATOR -BIOCHIMIE COMPATIBILI CU ANALIZATORUL AUTOMAT DIMENSION SAU ECHIVALENT


Anunt de participare numarul 136061/30.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU
Adresa postala: SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022328, Romania, Punct(e) de contact: BUTOI DENISA, Tel. +40 212271200, Email: [email protected], Fax: +40 213183563, Adresa internet (URL): www.iob.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
UNITATE SPITALICEASCA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PACHET REACTIVI DE LABORATOR -BIOCHIMIE COMPATIBILI CU ANALIZATORUL AUTOMAT DIMENSION SAU ECHIVALENT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU-sos.Fundeni nr.252, sector 2-MAGAZIE
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 882, 347.6 si 3, 767, 232RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In urma incheierii acordului cadru, autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente in functie de necesitatile beneficiarului si fondurile disponibile.Valoarea celui mai mare contract subsecvent =470586lei, valoarea celui mai mic contract subsecvent=45176, 25lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PACHET REACTIVI DE LABORATOR -BIOCHIMIE COMPATIBILI CU ANALIZATORUL AUTOMAT DIMENSION SAU ECHIVALENT-conform caiet sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
33141000-0-Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PACHET REACTIVI DE LABORATOR -BIOCHIMIE COMPATIBILI CU ANALIZATORUL AUTOMAT DIMENSION SAU ECHIVALENT-conform cerinte din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 882, 347.6 si 3, 767, 232RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 37672.32 RON, tereman de valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor si se va prezenta astfel: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara (Formularul nr.8sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sa fie irevocabila si sa prevada modul de executare conditionat sau neconditionat, -OP sau fila cec, confir. de banca pana la data limita de depunere a ofertelor; cont garantii RO90TREZ 7025005XXX000166, Trezorerie sector 2 Bucuresti , cod de inregistrare fiscala 4203709.?Dovada garantiei de particip se introduce in plic separat, marcat corespunzator, prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Daca ofertantul se incadreaza in categoria de IMM va atasa si completa FORMLARUL 11 .In cazul in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata ca nefondata i se va retine din garantia de participare o suma calculata potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006. Gar.de buna ex. va fi in cuantum de 5 % din val.fara TVA a fiecarui contr subsecv.incheiat si poate fi constit in maxim 5 zile de la primirea contrac, prin: - instrum de garant emis in cond.legii de o soc. banc sau de o soc. de asig, care se prez in orig, in cuantumul si pentru per prevaz in contractul subsecvent ;a) a sumei solic.in numerar daca aceasta nu depaseste 5000 lei;Gar de buna ex. devine anexa la contr, conf. art. 90 / HG 925 /2006, cu modif. si comple.ult.b) retineri succesive a platilor partiale, caz in care op ec. are oblig. in conf. cu prev. art. 90 alin. (3), din HG 925/2006, modif. prin HG 1045, public. in M.O.757/27.10.2011, de a deschide un cont la Trez.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare -venituri propri
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea completarea formularului nr1 Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romanaIn cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.-Certificat pentru participare la licitatie cu oferta independenta cf.Ordin314/2010se completeaza Formular: 5-Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69/ 1 din OUG 34/2006
Se va atasa Formularul 3 completat. (Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art.69^1, art.186 al.2 si art.190 al.2 din O.U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.
In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.NOTA: In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractantesunt: Manager: prof.dr.Rodica AnghelDirector financiar contabil: ec.Ionescu Teodora IleanaDirector medical dr.Condrea Ileana, Director de ingrijiri as.Rotaru Laura, Sef.Laborator Analize medicale dr.Tache AuroraSef.achizitii contractare ec.Iliescu Elena
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Se va atasa Formularul 2(Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului
nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) completat.Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in
situatiile prevazute de art.181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.);
-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea aresediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat .Se prezinta Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruiasocietatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopiecertificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trbuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna
anterioara celei in care se depunde oferta.In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.-Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are
sediul social.Se prezeinta Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertenta nu se inregistreaza
cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura
si stampila , certificat ce trbuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunde oferta.In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.Persoane juridice/fizice straineNotaIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente , sau acestea nu vizeaza toatesituatiile, atunci va fi acceptata: - fie o declaratie pe proprie raspundere ;
- fie o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care arecompetente in acest sens. Certificat constatator eliberat de O.N.R.C. cu scopul participarii la licitatie document aflat in termen de valabilitate (emis cu 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor), prezentat in forma impusa la eliberare din care sa reiasa faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri.
In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.Persoane juridice/fizice straineVor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/ persoana fizica autorizata, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului - traduse in limba romana de un traducator autorizat din care sa reiasa faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri, scanat in format .pdf, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii ? copie.Dovada avizarii functionarii unitatii pentru activitati deimport, comercializare si depozitare dispozitive medicale.
In cazul unei asocieri, aceasta autorizatie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantului contabil la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele
competente, eventual rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea
bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute sau
orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea
economico-financiara
Fisa de informatii generale, Date de identificare ale ofertantului, principala piata a afacerilor precum si cifra de afaceri pe ultimii trei ani .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de conformitate CE ( conf. Directivei 98/79 EC), aceasta va trebui depusa in traducere autorizata ? in original sau copie ? conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal.
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimi 3 ani
In cazul existentei subcontractantilorPrezentarea urmatoarelor formulare:
1.Acord de subcontractare2.Partea sau partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si secializarea acestora.
Operatorul economic va prezenta mostre de produs pentru toate produsele din componenta pachetului ofertat cu titlul gratuit, la data limita de depunere a ofertelor
Dovada implementarii si certificarii managementului calitatii conform ISO
9001:2008 sau echivalent .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Precizari specifice conf art. 164 din OUG 34/2006Elementele care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul ofertei. Nu exista limite ale valorilor pana la care elementele prevazute la punctul 1 pot fi imbunatatite. Informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licit. elect. si momentul in care aceste inf. vor fi disponibile: nr. participantilor in runda respectiva a licit. elect.; preturi noi prezentate in cadrul rundei de licitare de catre ofertanti. Nu se cer diferente minime pentru licitarea noilor oferte. Nr. de runde: 1(una) care se va desf. pe o perioada de 2 zile lucr. Toti ofert. trebuie sa fie inscrisi pe site-ul www.e-licitatie.ro pentru a putea part. la etapa de licit. elect. Inf. pe site-ul www.e-licitatie.ro Atrib. se va face pe baza rez. obtinut in urma finalizarii licit. elect. asa cum prevede art. 169 alin. (2) din OUG 34/2006 cu modif. si complet. ulterioare..
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2012 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.07.2012 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
In conformitate cu art. 55(2) din OUG 34/2006 va fi publicat anuntul de participare in SEAP si in JO
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.07.2012 12:00
Locul: INSTITUTUL ONCOLOGIC"PROF.DR.ALEX.TRESTIOREANU"SOS.FUNDENI NR.252 , SECTOR2-ETAJ1 COMP.ACHIZITII PUBL
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care in urma reofertarii se constata ca sunt oferte clasate pe primul loc cu preturi egale, atunci autoritatea contractanta va proceda in felul urmator: solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONF.ART256(2*) DIN OUG 34/2006 ACTUALIZATA 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonantede urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF. DR. AL. TRESTIOREANU
Adresa postala: SOS.FUNDENI NR252, SECTOR2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022328, ,Romania, Tel. +40 212271200, Email: [email protected], Fax: +40 213183563, Adresa internet (URL): www.iob.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2012 13:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer