Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Pachet reactivi imunologie compatibili cu analizorul IMMULITE


Anunt de participare numarul 137813/31.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEA
Adresa postala: REPUBLICII 37, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410159, Romania, Punct(e) de contact: BOGDANNICOLAE IURCOV, Tel. +40 259434406, Email: [email protected], Fax: +40 259417169, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate sanitara cu paturi, de utilitate publica, cu personalitate juridica, ce furnizeaza servicii medicale
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Pachet reactivi imunologie compatibili cu analizorul IMMULITE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: lafarmacia Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Oradea
Stationar I? str.Gh.Doja nr.65-67, Oradea
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 35, 335 si 164, 210RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente vor fi atribuite in functie de necesitatile unitatii sifondurile disponibile anual.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent ce se anticipeaza ca va fii atribuit este de minim 35335.00 lei respectiv maxim de 120000 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pachet reactivi imunologie compatibili cu analizorul IMMULITE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33694000-1 - Agenti diagnostici (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
nr.crt. Denumirea produsului Mod de ambalare cantitate minimaCantitate maxima1 AFP 1 kit cu 100 teste1 2
2 Anti TPO 1 kit cu 100 teste1 6
3 Anti Tiroglobulina 1 kit cu 100 teste1 6
4 Beta HCG liber 1 kit cu 100 teste1 2
5 CEA (ag. carcinoembrionar) 1 kit cu 100 teste1 3
6 CA 15-3 (BR-MA) 1 kit cu 100 teste1 3
7 CA 125 (OM-MA) 1 kit cu 100 teste1 2
8 CA 19.9 (GI-MA) 1 kit cu 100 teste1 2
9 CMV IgG1 kit cu 100 teste1 5
10 CMV IgM 1 kit cu 100 teste1 5
11 Cortizol 1 kit cu 100 teste1 8
12 DHEAS (17 cetosteroizi) 1 kit cu 100 teste1 1
13 Estradiol 1 kit cu 100 teste1 2
14 FSH 1 kit cu 100 teste1 6
15 H Pylori IgG 1 kit cu 100 teste1 6
16 Herpes I & II IgG 1 kit cu 100 teste1 2
17 LH 1 kit cu 100 teste1 6
18 Progesteron 1 kit cu 100 teste1 2
19 Prolactina 1 kit cu 100 teste1 7
20 PSA total 1 kit cu 100 teste1 4
21 PSA liber 1 kit cu 100 teste1 2
22 Rubella IgM 1 kit cu 100 teste1 2
23 Rubella Quantitative IgG 1 kit cu 100 teste1 2
24 T3 liber 1 kit cu 100 teste1 9
25 T4 liber 1 kit cu 100 teste1 12
26 Toxoplasma IgG 1 kit cu 100 teste1 2
27 Toxoplasma IgM 1 kit cu 100 teste1 2
28 TSH 1 kit cu 100 teste1 12
29 Testosteron 1 kit cu 100 teste1 6
30 Tiroglobulina1 kit cu 100 teste1 2
31 Calcitonina1 4CONTROALE32 Thyroglobulin control, 3x2 ml 3 x 5 ml 1 6
33 LyphochekTumor marker control kit 1 6
34 Lyphochek Immunoassay1 2CONSUMABILE35 Substrat chemiluminiscent module Kit 1000 teste 1 16
36 Probe cleaning kit 50 porniri 1 6
37 Probe wash module kit 2 flacoane 1 20
38 Sample cups Punga a 1000 buc 1 14
Valoarea estimata fara TVA: intre 35, 335 si 164, 210RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum de: 1650 leiModul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare la procedura de achizitie se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in lei, in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006, in cuantumul mentionatsi cu o perioada de valabilitate egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de primire a ofertei.- Pentru plata prin numerar, aceasta se poate achita la casieria autoritatii contractante, intre orele 7.00-11.00.sau 12.00-15.00.- In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, contul deschis de autoritatea contractanta este urmatorul: RO72TREZ0765006XXX009861 deschis la Trezoreria Oradea, cod fiscal 4208498, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor in favoarea autoritatii contractante.Valoarea garantiei de participare care se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSCsuma calculata fiind , conf. art. 278^1 alin. (1), lit. b) din OUG 34/2006 Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVAGarantia de buna executie se constitiuie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asiguraricare devine anexa la contract.Prevederile art.86 alin.(2)-(4) se aplica in mod corespunzator , in conformitate cu prevederile art.90 alin (1) din H.G.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget Spital si programul national de boli endocrine 2012-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (formular 12A)
Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular 12B)
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular 1)
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006. (formular 12C)
Persoanele cu functie de decizie sant:
-Manager , Dr.Carp Gheorghe
-Director Medical , Conf. Univ.Dr.Daina Lucia
-Director Fin-Cont., Ec.Maghiar Marcel
Sef laborator , Dr.Bota Marcela
Sef.SAPCA-Ec.Iurcov Bogdan
Comisia de evaluare:
-Farm.Neamtu Corina
-Ec.Iurcov Bogdan
-Ec.Popovici Florin Certificat constatator eliberat de ORC in original /copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul. (emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertei). Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , prezentarea pentru conformitate a documentului in original / copie legalizata.
-Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii Publice valabil la data sedintei de deschidere aferenta procedurii - in copie conform cu originalul.(in conf.H.G.862/2006 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatiicu modisficarile si completarile ulterioare ale Legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale (formularul 2) din care sa rezulte cifra de afaceri globalape ultimi 3 ani.(anul 1, anul2, anul3)
Nota .In acest caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a intrerupt activitatea
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- certificate de inregistrare a dispozitivelor medicale emise de Ministerul Sanatatii Publice pentru produsele prezentate in caietul de sarcini valabile la data depunerii ofertei - in copie conform cu originalul sau Declaratii/Certificate de conformitate CE in copii certificate conform cu originalul, in traducere autentificata, valabile la data depunerii ofertei emise de catre organisme abilitate (in conf.H.G.862/2006 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii cu modificarile si completarile ulterioare ale Legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.09.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.09.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care exista oferte clasate pe primul locce prezinta pret egal, se va solicita reofertare printr-o clarificare depusa in SEAP, iar ofertantii vor depune un nou document ca urmare a solicitarii de clarificari formulate de autoritatea contractanta in SEAP(Operatorul SEAP permite aceasta facilitate).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEA, COMP. JURIDIC
Adresa postala: str.Republicii nr.37, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410475, Romania, Tel. +40 259434406, Email: [email protected], Fax: +40 259417169
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2012 10:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer