Licitatie Publica - Pachet reactivi pentru analizorul HITACHI 902,pentru analizorul de urini Urisys 1100 si pentru anali
Anunt de participare numarul 11756/25.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE PEDIATRIE PLOIESTI
Adresa postala: Bdul Independentei nr.18 Ploiesti, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100-336, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTIN PETRE, Tel.0244591801, Email: [email protected], Fax: 0244591801
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Pachet reactivi pentru analizorul HITACHI 902, pentru analizorul de urini Urisys 1100 si pentru anali
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul de Pediatrie Ploiesti str.M.Eminescu nr.4-6
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pachet reactivi pentru analizatorul HITACHI 902, pentru analizatori de urini Urisys1100, pentru analizator tip , ,SYSMEX221'
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24496500-2 - Reactivi de laborator (Rev.1)
24496200-9-Reactivi pentru analize de sange (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pachet reactivi pentru analizator HITACHI 902, PENTRU ANALIZOR DE URINI URISYS1100, pentru analizor automat tip , ,SYSMEX21'(conform caietului de sarcini).
Valoarea estimata fara TVA: 120RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.06.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181.din OUG nr.34/2006
-certificat de inregistrare Registrul Comertului
-autorizatie din partea producatorului analizorului pentru utilizarea reactivilor ofertati
-autorizatie din partea producatorului privind importul, distributia si furnizarea de service in Romania
-autorizatie de inregistrare a dispozitivelor medicale de Ministerul Sanatatii Publice
-certificat de reprezentant autorizat si autorizatie de functionare emise de Ministerul Sanatatii Publice
-certificate ISO pentru furnizorul reactivilor
-certificat ISO al producatorului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii privind situatia economico-financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii generale
-declaratie privind lisat principalelor livrari de produse in ultimii trei ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Caietul de sarcini se achizitioneaza in schimbul sumei de 20RON de la sediul Spitalului de Pediatrie Ploiesti din B-dul Independentei nr.18.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.05.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 02.07.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.05.2007 13:00
Locul: Spitalul de Pediatrie Ploiesti str.M.Eminescu nr.4-6 Jud.Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
-
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bd.Dinicu Golescu nr.38 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021 3118090, Fax: 021 3118095
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
30 de zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.04.2007 10:22