Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PACHET SERINGI SI ACE UF


Anunt de participare numarul 136993/30.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARE
Adresa postala: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430031, Romania, Punct(e) de contact: SANTA IONEL, Tel. +40 0262275904, Email: [email protected], Fax: +40 0262275904, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL JUDETEAN DE URGENTA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PACHET SERINGI SI ACE UF
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia Spitalului Judetean de Urgenta ?dr Constantin Opris? Baia Mare- str. G. COSBUC31, cod 430031, BAIAMARE
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 56, 337.21 si 1, 352, 092.9RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 01.07.2012 pana la 31.12.2012 valoarea contract338.023, 00 RON/ 01.01.2013 pana la 30.04.2013 valoarea contract225.348, 82 RON/01.05.2013 pana la 31.12.2013 valoarea contract450.697, 64 RON/01.01.2014 pana la 30.04.2014 valoarea contract225.348, 82 RON/ 01.05.2014 pana la 30.06.2014 valoarea contract112.674, 62 RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOT1. DESCRIERE PACHET SERINGI SI ACE UFNECESAR ORIENTATIV LUNAR
PRODUS Cant.
lunara
Seringi UF 2 ml cu ac 34500
Seringi UF 5 ml cu ac 57000
Seringi UF 10 ml cu ac 67500
Seringi UF 20 ml cu ac 33000
Seringi UF 50 ml cu ac 1950
Seringi UF 50 ml fara ac 250
Ace UF G27 0, 40 x 25 675
Ace UF G25 0, 50 x 16 6750
Ace UF G23 0, 60 x 30 1605
Ace UF G23 0, 60 x 60 45
Ace UF G22 0, 70 x 30 5175
Ace UF G22 0, 70 x 40 5865
Ace UF G22 0, 70 x 50 1095
Ace UF G21 0, 80 x 4015435
Ace UF G21 0, 80 x 50 2100
Ace UF G20 0, 90 x 40 6975
Ace UF G20 0, 90 x 70 750
Ace UF G19 1, 10 x 30 300
Ace UF G19 1, 10 x 40 900
Ace UF G18 1, 20 x 40 12225
Ace UF G14 2, 10 x 80 525LOT 2. DESCRIERE SERINGA TIP GUYON ( 100 ml)NECESAR ORIENTATIV LUNAR - 570BUCATI/LUNA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141310-6 - Seringi (Rev.2)
33141320-9-Ace medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr.
Crt. DESCRIERE PRODUS Cod CPV Cantit.
buc/luna Cant.
24 luni PU
Estim Fara
TVA LEI Pret
estim
luna
fara TVA Pret estim 24luni fara TVA
1 Seringi UF 2 ml cu ac 33141320-9 34500 828000 0.143 4933.5 118404
2 Seringi UF 5 ml cu ac57000 1368000 0.154 8778 210672
3 Seringi UF 10 ml cu ac67500 1620000 0.209 14107.5 338580
4 Seringi UF 20 ml cu ac33000 792000 0.286 9438 226512
5 Seringi UF 50 ml cu ac1950 46800 3.000 5850 140400
6 Seringi UF 50 ml fara ac250 6000 3.000 750 18000
7 Ace UF G27 0, 40 x 25675 16200 0.231 155.925 3742.2
8 Ace UF G25 0, 50 x 166750 162000 0.102 690.525 16572.6
9 Ace UF G23 0, 60 x 301605 38520 0.121 194.205 4660.92
10 Ace UF G23 0, 60 x 6045 1080 0.121 5.445 130.68
11 Ace UF G22 0, 70 x 305175 124200 0.110 569.25 13662
12 Ace UF G22 0, 70 x 405865 140760 0.143 838.695 20128.68
13 Ace UF G22 0, 70 x 501095 26280 0.105 114.4275 2746.26
14 Ace UF G21 0, 80 x 4015435 370440 0.097 1494.108 35858.592
15 Ace UF G21 0, 80 x 502100 50400 0.121 254.1 6098.4
16 Ace UF G20 0, 90 x 406975 167400 0.161 1122.975 26951.4
17 Ace UF G20 0, 90 x 70750 18000 0.161 120.75 2898
18 Ace UF G19 1, 10 x 30300 7200 0.105 31.35 752.4
19 Ace UF G19 1, 10 x 40900 21600 0.160 143.55 3445.2
20 Ace UF G18 1, 20 x 4012225 293400 0.110 1344.75 32274
21 Ace UF G14 2, 10 x 80525 12600 1.090 572.25 13734
22 Seringa Guyon 100ml 33141310-6 570 13680 8.47 4827.9 115869.6TOTAL55286 1352092, 9
Valoarea estimata fara TVA: intre 56, 337.21 si 1, 352, 092.9RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in valoarede 22.000RONPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile, de la data limita de depunere a ofertelor este cel putin egala cu perioadade valabilitate a ofertei..- ofertantii care depun oferte vor afisa in SEAP dovada constituirii garantieipentru participare, ca urmare a HG 1660/2006, art. 17, alineat (3).In cazul in care, din motive tehnice, nu este posibila transmiterea acestuidocument in format electronic prin intermediul SEAP, ca urmare a HG 1660/2006, art. 17, alineat (4), dovada constituirii garantiei de participare se va transmite pana la data limita mentionata in invitatia de participare la REGISTRATURASpitalului Judetean de Urgenta??dr Constantin Opris?? Baia Mare, str. G. Cosbuc, nr. 31, in plic inchis pe care se va mentiona titlul procedurii : ?LICITATIE DESCHISAPACHET SERINGI SI ACE UF SI SERINGA GUYON?impreuna cu inscriptia "A NU SE DESCHIDE INAINTE DE DATA DEprecizata in Invitatia de participare.Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - prin scrisoare de garantie bancara- In numerar, prin depunere la casieria spitalului- prin ordin de plata cont RO40TREZ4365006XXX007323, TREZORERIA BAIA MARE, COD FISCAL 3694594- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alte institutie financiara acreditata -Se solicita garantie de buna executie de 3 % fara TVA care se aplica pe valoare contractului incheiat, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI PROPRII, REALIZATE CONFORM PREVEDERILOR LEGALE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratii privind eligibilitatea
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- completata pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr. 1 din anexa formulareCerinta nr. 2
DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 181 DIN OUG 34/2006
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - completata in conformitate cu Formularul nr.2 din anexa formulareCerinta nr. 3
DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 69^1, Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - completata in conformitate cu Formularul nr.3 din sectiunea 3Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea :
Dr. Pop Calin-Manager
As.Pr. Sabou Onorel-As.sef Urologie
As.Pr. Szoke Stefan -As.sef UPU
As.Pr. Lenghel Alexandru-As. Sef Traumatologie
As.Pr. Teglas Maria-As.Sef.Ginecologie
As.Pr. Ofrim Reghina-As.Sef.ATI
Ec.Ing. Maar Gabriela- Sef Birou Achizitii Publice
Jr. Horgos Alize- Birou Legislativ
Ec.Ing. Santa Ionel- Birou Achizitii Publice
Cerinta nr. 4
Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010- se solicita declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" - completata in conformitate cu Formularul nr. 6 din anexa formulareCerinta nr. 5
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat.
Certificate fiscale care sa reiasa ca ofertantul /candidatul nu are datorii scadentein luna anterioara celei in care se depun ofertele Cerinta nr. 1
Avizul de functionare si anexeleale reprezentantului autorizat, eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale.
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
Documentele de calificare se depun in SEAP , valabilitatea sa fie la data limita de depunere a ofertelor.
Cerinta nr. 2
Certificatul constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertuluide pe langa Tribunalul teritorialInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Certificatul trebuie prezentat in original sau copie legalizata sau xerocopie certificate pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic a codului CAEN corespunzator produselor care fac obiectul contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Mostre: 2 bucata din fiecare- Mostrele nu se vor factura ele ramanand la unitatea contractanta.Cerinta nr.2
Se solicita declaratie de conformitate pentru produs pentru confirmarea marcajului CE pentru fiecare produs ofertat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.08.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
- documentatia de atribuire este afisata in SEAP, www.e-licitatie.ro _-In cazul in care in urma aplicarii criteriului de atribuire?pret cel mai scazut ?avem doua sau mai multe oferte cu acelas pret , modalitatea de departajare a pfertelor cu acelas pret se va realiza tot in format electronic prin transmiterea unei solicitari de clarificari din partea autoritatii contractante , la care operatorii economici vor transmite raspunsul lor online (in SEAP).______________________________________________________________________
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Ca urmare a art. 256^2 din OUG 34/2006, alin. (1) persoana vatamata poate sesiza , in termen de: 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Spitalului Judetean de Urgenta ?dr Constantin Opris? Baia Mare
Adresa postala: str. G. Cosbuc, nr. 31, Localitatea: BAIA MARE, Cod postal: 430031, Romania, Tel. +40 262205100/2352, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.06.2012 08:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer