Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Pachet skateboard pentru amenajarea de skate parcuri in municipiul Cluj-Napoca


Anunt de participare numarul 113197/22.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Cluj-Napoca
Adresa postala:  strada Motilor, nr. 3, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400001, Romania, Punct(e) de contact:  lucia lupea, Tel. 0264/592588, In atentia:  lucia lupea, sanda florescu, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0264/431575, Adresa internet (URL):  www.primariaclujnapoca.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Pachet skateboard pentru amenajarea de skate parcuri in municipiul Cluj-Napoca
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: municipiul Cluj-Napoca
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 694, 500 si 3, 170, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizarea si montarea de aparate pentru parcuri de role in municipiu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43325000-7 - Echipament pentru parcuri si terenuri de joaca (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
furnizarea si montarea de aparate pentru parcuri de role in municipiu
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 694, 500 si 3, 170, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie - 50.000 lei. Garantie de buna executie - 5% din valoarea contractului fara TVa
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Informatii generale. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau teritoriala./ Certificat de inregistrare de la Registrul Comertului, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, anexa Ordin 314/2010
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente la data de 31.12.2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani. Declaratie privind subcontractantii. Autorizare pentru livrarea produselor ofertate in cazul in care ofertantul nu este si producator. Acord de asociere in cazul in care anumite persoane juridice vor depune oferta comuna. Declaratie privind respectarea conditiilor de munca, protectia muncii si protectia mediului, asigurarea calitatii ISO 9001 sau echivalent, 14001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Oferantultrebuie sa faca dovada indeplinirii a min. un contract al carui obiect sail constituie furnizarea/montarea de echipamente skate (prinprezentarea contractului si a recomandarii aferente contractului).- Din partea producatorului - prezentarea de documente din care sa rezulte ca serespecta: * standardul SR-EN 14974 ? instalatii pentru utilizatorii de echipamente de sport cu role. Cerinte de securitate si metode de incercare (traducere autorizata si legalizata daca este cazul)* HG 435/28.04.2010 ? privind regimul de introducere pe piata si de exploatare a echipamentelor pentru agrement- prin prezentarea certificatului de conformitate in care sa se regaseasca codul de identificare al fiecarui aparat skate ofertat (traducere autorizata si legalizata daca este cazul)- Din partea celui ce monteaza/executa echipamentele - Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca aparatele skateboard vor respecta normele de siguranta impuse de CE pentru Standardizare(traducere autorizata si legalizata daca este cazul)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.02.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.02.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 02.05.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.02.2011 11:00
Locul: str. Motilor nr.1-3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti UCVAP, dupa caz
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Nu este cazul
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Piata Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  48536, Romania, Email:  [email protected], Fax:  0264/592322, Adresa internet (URL):  www.curteadeapelcluj.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului pe care il contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Cluj-Napoca
Adresa postala:  Str. Motilor nr. 3, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  4000, Romania, Email:  [email protected], Fax:  0264/431575, Adresa internet (URL):  www.primariaclujnapoca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.12.2010 17:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer